Menu

wtorek, 10 lutego 2015

Wyniki Losowania!

Hej wszystkim!
Tutaj #hachiko. W tym poście napiszę tylko wyniki losowania, ponieważ jestem zmęczona i cały dzień chce mi się spać. Zaczyna mnie głowa boleć i...

Przejdźmy do wyników!
Trzy osoby, które wylosowałam to:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
999Stella
Sonia363636
Jula5341
Gratuluję! Swoje prezenty dostaniecie już za chwilę z mojego innego konta, na którym kupowałam nagrody. Mam nadzieje, że się spodobają! Jeśli nie wygraliście to się nie martwcie. Będzie jeszcze dużo szans na moim blogu ;).
To już wszystko.
Pozdrawiam ♥
#hachiko

3 komentarze:

  1. Mogę wziąć udział w loterii😉 Nazywam się Motylek2004motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje,że mnie wylosowałaś :D
    ~Jula5341

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w loterii, mój nick na msp to lejdi130
    ~Garfild

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)