Menu

poniedziałek, 23 lutego 2015

Wyniki konkursów!

Witajcie Kochani! 

Dzisiaj, nareszcie przychodzę do was z postem z wynikami konkursów! Zaoszczędzę wam zbędnego tłumaczenia. Zacznijmy.

Konkurs na czytelnika 
Dopiero przed chwilą, zdałam sobie sprawę z tego, że przybliżyłam wam już w poprzednim poście o logach kto wygra ten konkurs. Chyba mało osób to zauważyło. Napisałam otóż, że roxanevv jest jedną z moich ulubionych czytelniczek! Pisze prze miłe komentarze. Wybrałam dla tego właśnie ją. Więc komplet będzie w twojej szafie gdzieś tak do dwóch dni.

Konkurs z prezentami 

BOY

Dosney- Wygrałeś numerek 3 czyli czapkę!
Dawid2002c- Wygrałeś bluzkę 1! 
Mati Ponte-  Niestety dosney Cię wyprzedził :c I nie otrzymujesz nagrody! Przykro mi.
vietnam- Wygrałeś numer 2! Gratuluję!

GIRL


vajletboregaed - Wygrałaś włosy!
Maja997733- Nie wygrałaś nic bo nie napisałaś numeru!
Belgijka630- Wygrałaś głowę robota!
MaggieTheMagic- Wygrałaś różowe buty!
Wiktoria11109- Wygrałaś buty zielone! 
roxanevv- Wygrałaś bluzkę nr 21!
M A R T I N E L L A-  niestety buty są zajęte.
Motylek2004motylek- Wygrywasz czaszkę kościotrupa!
Sonia363636- Wygrywasz numer 23 czyli tunikę w plamki!
Natak lel- Niestety buty zajęte!
221kiki-  Wygrywasz  numer 15 czyli kość do nosa.
Lady Mariqa- Niestety buty są zajęte.
Karina_2005- Wygrywasz  nr 14 czyli sukienkę w plamki.
Nicole N- Wygrywasz łańcuch z numerkiem 2!
snicerslady0-  Numerek 22 zajęty
donata13- Niestety buciki zajęte.
/Doma13/-  Wygrywasz warkocz z opaską!
Hello to ja1305- Niestety numer 8 zajęty!
JAM DZIWNA-  Numerek 12 zajęty.
Qleo Den-  Wygrywasz sukienkę nr 4.
Stella XD- Kochana, wygrywasz crop top z numerkiem 16!
Rickyyy009- Numer 7 niedostępny.
Wampire182- Numer zajęty.
Misia882234-  Wygrywasz plecaczek z numerkiem 18
Vika Jestem-  Kość zajęta!
Margaretka230-  Numer 22 zajęty,
Alcza czyli Chapuccino-  Wygrywasz rogi.
Wychowany ananas- Niestety 13-stka zajęta.
Kiciaaa :3-  Niestety nic nie wygrałaś.
Madziunia@098-  Wygrywasz czuprynkę clowna.
Sweet Lusia xD- Wygrywasz całusek.
ViolaCastilo1234-  Rogi zajęte.
Kudima-  Wygrywasz włosy!
Julciaa Dance-  Tunika zajęta.
Sharon4-  Włoski zajęte.
Ambrige-  16 zajęte.
Diamentowa Pati-  Wygrywasz bluzkę internet day.

Jak widzicie niektórym się poszczęściło. Ale kto pierwszy ten lepszy. Numerki się powtarzały więc dawałam osobom szybszym. Ale będzie jeszcze dużo konkursów! Nie martwcie się! Prezenty postaram się oddać jak najszybciej. Dziękuje za uwagę.  Jeśli nic nie wygraliście, proszę nie hejtujcie.
Dobranoc 



15 komentarzy:

  1. Jejku wygrałam! Dziękuję ♥ Na msp nazywam się ANIAWIKA<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, wygralam! Dziękuję ♥ Na msp nazywam się ANIAWIKA<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie ktos napisał mój nick wow w zagrajmy w msp 60.. cos? Też jestem ps thx za robota jea jestem wariatem hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim. Ja niestety nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej. A cóż to konkurs na czytelnika? xd W prawdzie nawet nie byłam świadoma jego istnienia, ale bardzo mi miło, że wybrałaś akurat mnie. Taki jakiś zbieg okoliczności. :) Serdecznie dziękuję za tą bluzkę z można powiedzieć "loterii".


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mogłam Cię pominąć :c JAki numerek wybrałaś przedtem?

      Usuń
  7. Jaaaj wygrałam buty ^^

    ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tylko, że mi dałaś tą bluzkę z nr 1, a mnie tam nie ma XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej przepraszam ze pytam, ale kiedy moglabys dac prezencik? Chyba mnie pominełaś:(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)