Menu

niedziela, 8 lutego 2015

WOW, zazdrośnicy atakują

Cześć!
Z tej strony Nat. Miałam nie pisac postów, ale to jest śmieszne po prostu i muszę wam to pokazać. Nie wiedziałam, ze zazdrość moze tak niszczyć ludzi. Zobaczcie co mi sie porabia na asku:


Jakieś osoby próbują wrobić redaktorki, potem piszą ze jestem taka i sraka, a niżej było jakieś "wjerzsze inesi" nie wiem co to ma byc, ale ok.
Słuchajcie, wy myślicie ze ja wam w to uwierzę?
Myślicie, ze sie tym przejmuje? 
Myślicie, ze sie was boje?
Jesteście CHORZY i jeszczescie w MEGA BŁĘDZIE. Taka z was jest beka, ze my z koleżankami po prostu ryczymy ze śmiechu DOSŁOWNIE. Chętnie bym to nawet nagrała, naprawdę.
Dzieci z podstawówki mi tu pyskują. Naprawdę straszne, haha.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

10 komentarzy:

  1. Dzieciom żal dupkę ściska :)). Niedoceniaja tego jak sie starasz. Wiadomo ze nie mozesz wybrac kogos kto nie umie dobrze pisac. Wszystkim niestety nie dogodzisz ;). Nie przejmuj sie nimi. Nie wiedza jak to jest byc w twojej skorze. Pamietaj ze doceniamy wszystko co dla nas robisz ;* /Wiktoria11109

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się podszywają do tego ;=;

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałośni są ci ludzie najlepszy ten teks: "Hej. Tu Lyene. Pisze z anonima" hahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat, jak to możliwe, że masz 13 lat, a chodzisz do drugiej gimnazjum? Jeżeli w październiku/listopadzie kończyłaś 13 lat to jak to możliwe?
    Wybacz za pytanie nie na temat, ale jakoś mnie to zastanawia.
    Pozdrawiam, Kinga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chodziła wcześniej do szkoły w UK :) (sorki, że się wtrąciłam imienniczko)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. :'3

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)