Menu

sobota, 14 lutego 2015

Walentynki! + wyjaśnienie.

Hej!
Pierwsze co chciałam napisać to...Wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek! Próbowałam wymyślić jakieś życzenia, ale mi się nie udało :c Cóż, jak coś mi przyjdzie do głowy to napiszę.
Na MSP moderatorzy tez postanowili nam złożyć życzenia. Wchodząc w grę w aktualnościach możemy zobaczyć coś takiego


Z walentynek to chyba tyle. Teraz jeszcze chciałam wyjaśnić jedna sprawę, której nie napisałam wcześniej.
"Zniszcz ten dziennik" niszczę z koleżanką. W komentarzach pisała jedna osoba czy wiem co to znaczy #SWAG. Wiem, widocznie nie zauważyłam tego. Stronę robiła moja koleżanka. Piszę to, bo nie chcę żebyście myśleli, że mam jakieś zainteresowania czy coś..
Dlatego, że zaczynają u mnie się ferie będę miała więcej czasu na pisanie tu. Więc dzisiaj na pewno pojawi się jeszcze jakiś post!
Do zobaczenia, TheFlorence.
Wesołych Walentynek!
PS Pytania dalej możecie pisać pod postami :)

5 komentarzy:

  1. No, chyba po raz pierwszy złożyli :o xD Chociaż nie wiem xD Dzięki za życzenia i również wesołych Walentynek!

    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło z ich strony... [PYTANIE] Co uważasz za największy sukces w swoim życiu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy lubisz jajka na twardo i miękko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione życzenia walentynkowe dla wszystkich ! 😘

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)