Menu

sobota, 21 lutego 2015

Vipy..każdy chce mieć.

Cześć!
Wiem, że znowu zaniedbałam bloga i nie napisałam wczoraj posta. Lecz, wynagrodzę Wam to. Dzisiaj idę do kuzynki i będzie nauka rysunków! Co do dzisiejszego posta to postanowiłam napisać o członkostwie VIP. Jeśli jesteś vipem masz więcej "atrakcji". Po zakupie otrzymujesz Sc oraz diamenty. Masz więcej możliwości w sklepie, więcej ubrań, zakupów..
W tej chwili opcje, które są dostępne to:
-VIP
-VIP ELITE
-VIP STAR
"Czym się różnią?". Dam tabelkę, tak pewnie bardziej zrozumiecie.


Jak pewnie zauważyliście są ustawione w pewnej kolejności. W zielonym dostaniemy najmniej Sc oraz diamentów, fioletowym więcej, a w czerwonym najwięcej! Ich ceny jednak nie pozwalają niektórym osobom na ich zakup, bo są za wysokie. Sama bym je zniżyła.
Kiedy już mamy członkostwo VIP jesteśmy zadowoleni. Niestety po zakończeniu chcemy więcej. To jest taka pułapka..denerwuje nas brak vipa i za jak największą cenę chcemy go kupić. To jeden taki minus. Myślę, że to tyle. 
Mam nadzieję, że post Was zaciekawił :)
Do zobaczenia, TheFlorence.

11 komentarzy:

  1. Kiedyś nie było diamentów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale ja pisałam o teraźniejszych vipach ;)

      Usuń
    2. Miałam 2 razy vip-a na ROK , nadal go mam.

      Usuń
  2. Ja na swoim koncie kupiłam VIP'a STAR na tydzień, a następnego kupię za 2-3 miesiące, bo to tylko gra, więc nie wydaję dużo pieniędzy na MSP. :)
    Pozdrawiam.
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz pisać delikatnie, że to taki minus, ponieważ to jest poczucie władzy, które kiedyś doprowadza do uzależnienia i straty majątku. Niestety, nie wiele ludzi potrafi się opamiętać...

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem piszesz trochę za krótkie posty :/ Nie bierz tego jako hejt. To jest moja opinia. Co do posta, kupuję vipa raz na 2 miesiące. Pozdrawiam, Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ze coś, ale wszyscy wiemy wszystko o vip'ach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś pisałam z taką dziewczyną, już nie pamiętam, bynajmniej ja do niej pisze
    -hej
    a ona- Jestem vipem, jak smiesz się do Mnie odzywać , jestem od ciebię lepsza!
    Jak dla mnie VIP to głupota i strata pieniedzy
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)