Menu

czwartek, 12 lutego 2015

Trochę dłużej? Nowy temat.

Hej!
Przeczytałam posta Nat i okazało się, że mogę zostać dłużej, do marca. Naprawdę strasznie się cieszę. Mam nadzieję, że przez ten trochę dłuższy okres czasu trochę lepiej się poznamy. Dobra, teraz to co w temacie, czyli nowości na Msp! Pojawił się nowy konkurs. Nazywa się "Venetian Valentine" co po polsku znaczy Weneckie Walentynki. Nie będę dawała zdjęć tylko ocenię obrazek "promujący" ten konkurs.


Tak, przepraszam, że bez animek. Teraz moja ocena. Obrazek ogólnie mi się podoba. Postacie nie nachodzą na siebie. Tło, tak. Zakochałam się w nim. Jest piękne. Jedyne co mnie trochę zdziwiło to ta dziewczyna z tyłu. Chyba stoi na tym mostku, ale nie wiem. Oceniam na 9/10. Ale konkurs i wszystko inne naprawdę jest śliczne. Jeden z moich ulubionych!
 Teraz mój strój na walentynki. Mi się osobiście podoba. Jest czerwony i ma trochę białych "kawałków".

Tak, zamknięte oczy. Strój mi się podoba. Ja już muszę kończyć. Potem pojawi się jeszcze jeden post, ale teraz to koniec. Idę na występy do brata! :D
Pozdrawiam, TheFlorence.

11 komentarzy:

  1. To ja, Nat, piszę z anonima. Fajne piszecie posty :) Jednak nie zostajecie do walentynek ani marca. zostajecie do lipca tego roku. Tak jak napisalam na czacie-nie możemy tak dłuzej. XxPorshiaXx~Nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze nie brać tego komentarza pod uwagę :)
      Zwykły oszust mający ból dupy ;)
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
    2. No pewnie, że to nie Ty, Nat xD

      Usuń
    3. Nooo, to widać po stylu pisania... Poza tym-Nat by napisała posta!

      Usuń
    4. Wyjdź se na dwór a nie przy kompie cały czas. Już ci się chyba nudzi xD

      Usuń
  2. Nat zawsze bd mogła pomóc / Dih

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ten temat, ale nie stać mnie na ciuchy ;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)