Menu

piątek, 27 lutego 2015

Starsze Moviestarplanet? + Loga

Witajcie.
Pewnie jak zdążyliście zauważyć, na gra wprost huczy o linkach do starego MSP. Co ja o tym sądzę? Może, naprawdę to istnieje. Dowiedziałam się o pewnym linku. Niestety, nie można założyć użytkownika. Znam niestety tylko jeden. Mimo to radzę wam, abyście nie wchodzili w inne tzw. Stare msp. Sama gra Moviestarplanet ściągnęła mi aż trzy konie trojańskie! Sama nie wiedziałam, że ta gra może ściągnąć jakieś świństwa. Przez konie, laptop ciągle gdy weszłam, w obojętnie jaką grę wyłączał się. Wyczyszczenie kosztowało mnie dziewięćdziesiąt złoty. Przejdźmy do sedna. O to link do starego msp, jednak nie możemy na nim nic zrobić: Stare MovieStarPlanet. Ja aby troszkę wam to przybliżyć nagrałam dla was krótki film oraz zrobiłam zdjęcia.
Strona główna:
















Kreator postaci który nie działa:
































video
















Jak zdążyliście zauważyć na załączniku numer dwa, są do wyboru jedynie trzy języki. Postać po lewej stronie, w załączniku numer jeden, dwa i trzy nie regeneruje się. Widzimy tylko biały zarys ciała i twarzy.  Nie mam pojęcia co do kolejnych linków do starego MSP.  Co sądzicie o tej sytuacji? Może przejdźmy do lóg. 
Jak wiecie, albo i nie wiecie jutro jest ostatni dzień naszego pobytu na tym blogu. Jestem załamana. Już jutro muszę napisać post pożegnalny. O ile się nie mylę, Nat wykasuje nas z załogi, albo my mamy same się wyłączyć. Nawet nie wiem. Jutro post ostateczny. Ale nie przejmujmy się tym. Ostatnie loga.













Przepraszam, że ich nie opisałam ale naprawdę bardzo się śpieszę. Miłego wieczoru :*

9 komentarzy:

  1. Nie odchodz! Jesteś super redaktorką! Taka szkoda, że musisz odejść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne ❤
    Zrobisz mi logo? Nick: Adrianna2005. Lvl 12. Zaproszę cię ❤

    Adqs

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że odchodzisz :(
    A mi zrobisz logo?
    Piszę już trzeci raz, login : Dominoc6

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na moje logo. Wstawisz Alice? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, Ala, one są piękne <3 Dziękuję za zrobienie loga ;3 ~ Emi Caffe ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. loga są prześliczne :-* Mi też zrobisz logo na MSP jestem Alexandra0123
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)