Menu

sobota, 14 lutego 2015

Somewhere in the middle lies dormant in me an animal - Look

Witajcie!
Przygotowałam dla was look, ma baaardzo długą nazwę. Nazywa się Somewhere in the middle lies dormant in me an animal. Co po polsku brzmi: Gdzieś w środku drzemie we mnie zwierzę. Wiem jest bardzo śmieszna ale poddała mi pomysł moja koleżanka. Mi się spodobało. Look wygląda tak.

Zdaję sobie z tego sprawę, że wielu osobom nie spodoba się on. Ale jest on taki szalony. Kocham podarte spodnie, rolki i ten pyszczek. Jest w kolorach capucino i biały. Ostatnio szaleję za tymi kolorami. Kosztuje 2175 starcoin. Co jest troszkę drogo na 5 rzeczy. Ale ta bluzka jest boska. Jednak włosy można zastąpić innymi. 
Skład:

Więc jeśli odejmiemy włosy to będzie 1475 starcoins o ile się nie mylę. 
Druga wersja kolorystyczna:
Jest ładny lawendowy. Mógłby być orginałem. Jeśli chcecie możecie zakupić ten look. Nie mam żadnego problemu.  Jeszcze chciała bym wam powiedzieć,  że zauważyłam coś dziwnego. 
Nie, nie macie zwidów. Na 22 stronie akcesorii w kategorii Inne są rzeczy. Ale w sklepie z ubraniami. Uważam, że to zwykły błąd i moderatorzy go usuną. Jak możecie przekonać się sami?
Zakupy>Sklep z ubraniami> Akcesoria/dodatki>Inne> Strona 22
Powiedziała mi o tym Marika którą pozdrawiam :)
Paaa <3





4 komentarze:

  1. Modzi chyba już usunęli te rzeczy bo 21 stron jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet jest ta mordka kotka ;** xDD Look zresztą też :D Może go kupię...

    ~Marta

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)