Menu

środa, 11 lutego 2015

Screen ekranu gry + jaki VIP?

Hejka!
Wiem, że piszę późno,ale robiłam lekcje i tak jakoś wypadło. W sumie robiąc te lekcje myślałam co by tu napisać, bo dzisiaj w ogóle nie mam pomysłów. W szkole nie aktywna, nie wiem co się dzieje. Myślę,że jutro będzie lepiej. Koniec zanudzania,przejdę do postu ( czy posta? ). Pierwsze co chciałam napisać, w sumie pokazać to mój ekran gry. Nie wiem czemu, ale dużo osób w wiadomościach prywatnych na MSP prosiło mnie o to, ale cóż. Jak chcecie to daję.
 
Powiększ, klikając na obrazek.

Tak, niestety osoby musiałam wymazać, bo nie chciało mi się każdej z osobna pytać czy chce być na blogu. Jeszcze jedno..Nie chcę, aby w komentarzach były hejty typu "Ale się chwalisz!". Nie, nie chwalę się. Na Waszą prośbę to zrobiłam, bo ja w sumie nie chciałam tego robić, bo wydawało mi się głupie. Więc, jak mogliście zauważyć na screenie za trzy dni kończy mi się Vip. Zastanawiam się czy kupić Vip ELITE na miesiąc czy Vip czy Vip Star na tydzień. Jeśli możecie to piszcie w komentarzach lub u mnie, bo naprawdę nie wiem. Tak, dziwna jestem c:
Ja już kończę, bi jutro szkoła. Niestety. Za to od poniedziałku ferie! Szkoda, że mogę tu pisać tylko do piątku. Chętnie zostałabym dłużej! Może będzie jakiś konkurs jeszcze na redaktora to na pewno się zgłoszę. Z mojej strony to chyba tyle...Tak.
Pozdrawiam, TheFlorence.
                ~TheFlorence

5 komentarzy:

  1. Ja w piątek kończę ferie...Smutno. XD
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym kupiła VIP'a Elite na miesiąc, bo bardziej się opłaca :) Jeśli jednak bardziej zależy, żeby było taniej, to polecam kupić Star VIP'a na tydzień c;

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ci się zaczynają ferie, a mi kończą i w poniedziałek do szkoły.. ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)