Menu

sobota, 14 lutego 2015

Pytania + oceniamy looki !

Witajcie!
Dzisiaj się wyzbierałam i postanowiłam napisać drugiego posta. Najpierw będę odpowiadać na Wasze pytania. Na blogu dostałam ich 3, ale w wiadomościach prywatnych było ich bardzo dużo. Zdecydowałam, zę odpowiem na cztery i w kolejnych postach na następne. To zacznę.

Oliwia Zawadzka "Jak długo grasz na MSP?"
Na Msp gram od 2012 roku, ale na koncie TheFlorence od grudnia 2013.
Pink Style "Jak wymyśliłaś nick na MSP?"
 No to trudne pytanie..Ale jeszcze wtedy czasami słuchałam piosenkarki Florence and the Machine i tak jakoś wyszło.

Olcianka :D z Msp "Mogę Ci zrobić logo?"
Tak c: Będzie super. c:
Dnalow "Jesteś dość sławna. Ludzie cię lubią. Uważasz się za fejma?"
 To pytanie trochę mnie zdziwiło. Nie wiedziałam, że ludzie mnie uważają za sławną osobę, ale ja osobiście nie sadzę, że jestem "FEJMEM". 

Pytań to tyle. Nad drugą częścią postu myślałam strasznie długo,ale pewna osoba pomogła mi i wymyśliła :) Dlatego teraz ocenię trzy osoby z HighScores. Chodzi mi o ubiór...
Zacznę od ! ! ! Alicja ! ! ! 
Ja się w tym looku zakochałam. Szczerze? Podoba mi się bardzo! Ale cóż, muszę ocenić.
Włosy-podobają mi się, sama takie mam. 10/10
Dodatki-śliczna jest ta opaska. Pasuje do sukienki. Jednak kolczyki bym zmieniła na jakieś inne. Nie wiem czemu..9/10
Sukienka-jest cudowna! 10/10
Buty-nie przepadam za nimi, ale tu pasują świetnie! 10/10
39/40 pkt! - 6 

Kolejna osoba to ALAKINGA
Trochę mały.
Włosy-już pisałam. Są prześliczne. 10/10
Dodatki-mamy tu okulary? bransoletkę oraz serca na nogę. Moim zdaniem super pasują do reszty. 10/10
Bluzka i spodnie-Nie przepadam za nią. Serio. Nie podoba mi się. Ale tu w sumie wygląda ładnie.Są białe i pasują tu. Fajnie wyglądają z różową bluzką. 9/10

Buty-jeju, kocham je! Mam ich chyba najwięcej. 10/10
39/40 pkt! - 6

Następna osoba to ANNIA
Look mi się bardzo podoba. Taki walentynkowy.
Włosy-wyglądają tu super. Tak samo ja używam tego koloru najczęściej. 10/10
Dodatki- jest ich tu sporo. Wszystko pasują tyko ta bransoletka po lewej trochę się zlewa z sukienką. 9/10
Sukienka i "majtki"-jest ładna.Sama ją mam i mi się podoba.Tylko taka różowa część ta środku mi tu nie pasuje. Ja bym dała czerwoną, ale to moje zdanie.Teraz jakby "majtki" z podkolanówkami. Tak, chyba dobrze napisałam- trochę się zlewają z butami, ale jest ok. 8/10
Buty-kolejne, których nie lubię. Do niczego mi nie pasują. Tu mogą być. Szkoda tylko, że są błyszczące.9/10

36/40 pkt. - nadal 6

Jeszcze jedno. Ja to oceniam jak mi się podoba ;)
1. miejsce- ! ! ! Alicja ! ! !
2. miejsce ALAKINGA
3. miejsce ANNIA

Jeśli ta seria Wam się spodobała to piszcie i wybierajcie kogo mam oceniać następnym razem:
Arli, LadyZanetka. ,lola1501

Do Zobaczenia, TheFlorence!

6 komentarzy:

  1. Fajny post xD
    :)
    ~MatiPonte~

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi sie look Alicji.
    Można jeszcze zadawać pytania? Jak tak to moje pytanie: Kto jest twoją ulubiona sławna osobą z msp?

    pozdrawiam: filmi vip

    pierwsza! (chyba)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria całkiem fajna. ;p Nasępnym razem oceń Arli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post tylko szkoda, że wzięłaś te dziewczyny z rankingu...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)