Menu

piątek, 13 lutego 2015

Pytania + hejty?

Hej..
Dzisiaj od rana mam zły humor. Od pewnego czasu "hejty" zaczynają mnie denerwować. Może przesadzam, ale to nie jest miłe. Chciałam tylko powiedzieć do tych, którzy hejtuję, że to jest głupie. Robiąc to zapewne myślą tylko o tym aby kogoś ocenić, a sami siebie uważają za najlepszych. Naprawdę, żenada.
Ale mimo tego co jest u góry przejdę do tej weselszej strony poosta. Tak jak obiecałam, zrobię serię z pytaniami. jak na pierwszy raz było mało pytań. Bardzo mało, ale pewnie potem ta liczba się powiększy C:
To zacznę.


Anonim -  "Lubisz 1D?"
Tak, lubię. Od ponad dwóch lat jestem ich fanką.

 Amelia Gdaniec - "Czy masz zwierzę? Jak tak to jakie i jak się nazywa?"
Mam dwa chomiki Tutu i Nika i psa Morisa.

Natalia Hajduczenia - "Lubisz kisiel? Czy kisiel lubi ciebie?"
Tak, wraz z kisielem się uwielbiamy.

EscapeIntoTheWorldOfCandy - "Czy to jest Q&A?"
W sumie można tak powiedzieć. Więc tak ;)

To tyle z pytań. Mam nadzieję, że post choć trochę Was zaciekawił.Postaram się jeszcze napisać drugi post, ponieważ wczoraj nie mogłam.
Paa TheFlorence.
Informacja do mojego poprzedniego looku. Look został wykonany przez moją kuzynkę z małą pomocą mnie. Przepraszam, że nie napisałam tego w tamtym poście.

4 komentarze:

  1. Q&A było fajne, ale było maaało pytań ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się hejtami :) Wiem, łatwo mi tak pisać, ponieważ sama nigdy nie zostałam shejtowana/zhejtowana (Nie wiem, jak to się pisze xD), no może raz, ale niespecjalnie się tym przejęłam :) Skoro są tacy odważni i mają konto Google, to niech nie piszą z Anonimów! Co do pytań, to jeśli zrobisz następną serię, to pytanie ode mnie: ,,Jak wymyśliłaś nick na MSP?".

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się hejtami!!! Oni Ci tylko zazdroszczą!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)