Menu

sobota, 28 lutego 2015

Przegląd Forum

Cześć wszystkim!
Postanowiłam zrobić przegląd forum.
O co chodzi? - Będę przeglądać i opisywać niektóre tematy na forum.
A więc zaczynajmy!

"Zadaj mi pytanie ;3"
To być może jest jakaś gra. Byłoby o wiele lepiej gdyby nie zadawało się pytania jednej osobie tylko osobie pod nami.

"NOC HACERUW"
Nawet nie skomentuję. Dużo błędów ortograficznych i jeszcze caps lock.
Jak myślicie, czy to specjalnie te błędy?

"dajcie prezent"
Moim zdaniem ten temat jest spamem. Wymuszanie prezentów.

"Tylko mądrzy oglądają Adventure Time"
Temat o serialu Adventure Time.
Adventure Time - Pora na przygodę.
Można to oglądać na Cartoon Network.
Nie wiem dlaczego jedna osoba tworzy tyle tych tematów o tej bajce na forum.

To już wszystkie tematy, które chciałam opisać.
Już dzisiaj się rozstajemy. Będzie mi brakowało pisania tutaj.
Nie wiem czy post pożegnalny ma być dzisiaj, czy jutro ;/.
No cóż, to już na tyle!
Pozdrawiam,
~Lyene

4 komentarze:

  1. Bosz...
    Dziś widziałam 3 tematy Angie na forum... Wszystkie żałosne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też widziałam o pora na przygodę tematy.
    Nie wiem po co je robi.
    3 tematy o jakieś głupiej bajce. :p
    Szkoda że odchodzicie ;./
    No ale wróci Nat a jej posty też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te tematy czasami przerażają... -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeee czemu musisz odejść?!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)