Menu

czwartek, 12 lutego 2015

Przed ostatni post walentynkowy

Hej.
         W końcu nadszedł ten dzień. Jutro już mnie tu nie będzie. Nie zobaczycie postów. To jest przed ostatni bądź ostatni post z mojej strony, niektórzy się cieszą, niektórzy się smucą. Ja należę do tej drugiej grupy. Już jutro, ohh. KURDE, przecież nie o tym.
Przygotowałam dla was specjalny post Walentynkowy, Opiszę wam nowy konkurs. Pierw zacznę od tego, że ja i niektóre osoby z moich znajomych wysyłamy sobie karteczkę "To be my Valentine". Ja już wysłałam ją mojej kochanej znajomej skarpetce 500! Wesołych Walentynek :*. Zacznijmy może od tła.

Bardzo romantyczne. Troszkę mam wrażenie, że moderatorzy ukazali tu Wenecję. Jedne z moich ulubionych krajów. Tło na pewno się przyda do romantycznego filmu. Kocham te domki na wodzie. Ale co jakby ktoś rano wstał i był pijany? (xd) Mógłby wpaść do wody?! A cena? Bardzo tanie. W tle widać piękny księżyc i miasto nocą.  Gondole są ozdobione pięknymi poduszeczkami i serduszkami. 
Mniej romantyczne. Canal Sunrise. Ale również piękne. Nie dla Vip. Podoba mi się! Opłaca się bo tylko 400 sc. Dopracowane.   W tle poranne miasto. Pozżucane różyczki. Miód malina. 

Ubrania:
-Dla dziewczyn


Trzy strony. Ubrania takie o. Podobają mi się włosy, koronkowa sukienka, bluzka z falbanką i chyba tyle. Ale ubrania są idealne na walentynki. Parę jest nowych i parę starszych. Na przykład bluzka I Love My Boy. 

-Dla chłopców



Genialne ciuchy! 
Ale bardzo ich mało tylko 2 strony. Mimo to większość mi się podoba. Jest dobrze. PS: Jeśli chcecie zobaczyć looki czekajcie do końca. 
Animacje:
Animacji mamy tylko 6. Jedna jest z konkursu Internet Day. Pierwsza animacja za 600 sc. Jest ładna ale nie na swoją cenę. Animacja za 500 sc. To mi się podoba. Ale to animka bardziej dla chłopaka. Animacja za 1200sc. Jest fajna, nawet bardzo ale  zapłaciła bym za nią góra 800 sc. I animka amorka. Świetna, śliczna. Kupiłabym ją. I jeszcze tania. Animacja z mostem. Tania, fajna, przyda się do filmy. I animacja za 5 diamonds. Jest okej, Również się opłaca. Do walentynkowego filmu jak najbardziej. 
Przedmioty:

Śliczne są! Bardzo mi się podoba to  z zajączkiem, z balonikiem, fontanna i kupidynek. Jejku, są świetne. Kupie chyba kupidyna do ogrodu. ( Rymy)  Nic nie jest przesadnie tanie. Fontanna jest warta swojej ceny. Ja właśnie radziłabym wysłać do swojego chłopaka/dziewczyny kwiaty za 450 sc, napis LOVE, Kartę, balonik, serduszka. Najlepsze prezenty na walentynki. Ja nie mam chłopaka więc wyślę Skarpetce, Kashami i Zue. <3 
Inne o konkursie. 
Nazwa to Walentynki w Wenecji. Mówiłam, że to Wenecja. Jak widzicie jest tu te piękne tło, i zakochani! Fajna ta animka z _valentine?. Jest to jeden z najlepszych konkursów w legendzie MSP.
I to na co wszyscy czekali.
Looki dziewczyny:

 Jest śliczny! Taki leciutki róż i biel. a początku chciałam stworzyć włoski ombre ale mi wyszły lepiej! Cena? Jak na taki cudny look to mało! Ja chętnie go kupię. Jedynie cena butów jest przerażająca. 1000 sc? Ale można je zastąpić czym innym. Jeden z moich najlepszych looków.  VIP!
Nie za bardzo  mi się podoba. Nie lubię niebieskiego. Ale ten kolor jest ładny, morski podchodzący pod zieleń. Do tego nawet tani. Tylko te butki 1000 sc. Stanowczo za drogie. Bez nich look kosztuje  tylko 1500. NIE VIP!
To mi się podoba. Różowiutkie końcówki są odjechane w kosmos. Bardzo podoba mi się to 
połączenie spodenek i bluzki, Status: VIP!
Całą serię looków nazwałam  A woman can love.Co po polsku brzmi Kobieta też może kochać. (Specjalnie) 
Looki dla chłopców:

Zakochałam się. Kocham fioletowy + szary. I te spodnie, te buty! Może dla niektórych chłopców drogo a dla niektórych tanio. Bardzo mi się podoba. Genialnie! 
Również boski. Wiśniowo szary, Look tani. Ale niestety dla VIP. Kosztuje 2450 sc, Koszuli nie da się niestety zastąpić.  Looki nazwałam The man also can love.
Okej. To już będzie koniec posta. Ale na koniec chcę wam życzyć...

video
Wesołych walentynek spędzonych tylko  z najbliższymi! I Pochwalcie się w komentarzu ile już zdążyliście zjeść pączków i faworków. 
Alice917. 






5 komentarzy:

  1. Alice!
    Ty jogurcie XD
    Podobaja mi sie te 2 looki :3
    Te buty wydawaly mi sie takie...fuuu
    A teraz uuuu *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie najbardziej podoba się drugi look XD
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety jestem emo i nie wiem, w co się ubrać na Walentynki... Może w wolnej chwili dodasz jakiegoś looka, albo inna redaktorka? :) Robicie wspaniałe posty i looki :) Szkoda, że już jutro nie będziecie pisać :( W ogóle fajnie by było, żebyście Wy pisały i Nat w tym samym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe Looki :3 Kolekcja przypadła mi do gustu xD

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Dużo w nim szczegółów i nawet dałaś męskie ciuchy! *.*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)