Menu

wtorek, 10 lutego 2015

Prezenty + planeta MSP..

Hejka!
Może ktoś już wie kto pisze, a jak nie to..No dobra. Tu TheFlorence. Po pierwsze muszę Was przeprosić, ponieważ obiecałam, tak wiem, ale nie dam w tym poście informacji o rysunkach i moim dzienniku. Obiecuję, że dodam jutro. Dzisiaj nie mam za dużo czasu więc postawiłam na coś łatwiejszego.
Dobra, koniec zanudzania. Pierwsze to prezenty! Więc wylosowałam trzy osoby..

UWAGA..
 [PokerFace]
.
.
.
Karina_2005
.
.
.
Kudima

Prezenty już rozdałam. Myślę, że się spodobają. Niedługo rozdam kolejnym osobom.
Drugi temat to planeta MSP. Tak. Chodzi mi o tą:


W grze jest ona nad naszym opisem. Jeszcze wczoraj u mnie, gdy na nią klikałam znikali mi wszyscy znajomi i nie zacinało, a teraz co? Nic. Klikam i wchodzę na stronę główną, a znajomi dalej są widoczni. Zmiana mi się nie podoba, ponieważ teraz trudniej będzie mi się robiło filmy..
Przepraszam,  że posta piszę teraz, ale po powrocie ze szkoły odrabiałam lekcje i tak jakoś zeszło. Przepraszam. Dzisiaj postaram się jeszcze napisać jednego lub dwa posty.
Pozdrawiam, TheFlorence.

13 komentarzy:

  1. Też to zauważyłam xd
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo tak jest, po wylogowaniu znajomi wracają. Nie martw się w każdej nowej grze możesz użyć to znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do losowania prezentów :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do losowania prezentów :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do losowania prezentów :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłasza się do losowania przez. Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zauwazylam to od dawna. Po prostu jak klikalam na nia, to znajomi raz znikali, a raz nie. Nie wiem od czego to zalezy, ale na pewno nie usuneli tego, bo jeszcze przed chwila mi dzialalo ;)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się do losowania.Mój nik to ViolaCastio1234

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi to działa, dziwne, bo wczoraj robiłam film i działało o.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do loswania!
    - Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do losowania :* M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do losowania: majku$ka2000

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)