Menu

wtorek, 3 lutego 2015

Poszukuje redaktorów! (do 13 lutego)

Cześć!
Nie mam teraz na nic czasu, chyba zauważyliście. Chciałabym zatrudnić TRZECH redaktorów na okres tygodnia (do 13 lutego). Potrzebuje przerwy, mam duzo nauki i to chyba widać. Nie jestem jakaś mądra, nic nigdy mi sie nie udaje i pewnie w przyszłości będę mieszkała w śmieciach. Juz to widze. Cóż, nie o tym mowa. Ogółem nienawidze siebie wiec nie dziwcie sie ze mam taka ocenę na temat siebie. 
Chciałabym, aby osoby chętne pod tym postem sie zgłaszały podając nick, ewentualny blog, doświadczenie i GMAIL'A.
Osoby chętne powinny:
- znać ortografię i interpunkcje,
- pisać conajmniej 2-3 posty dziennie,
- pisać na temat gry (można czasami napisać cos innego Np. o Simsach czy cos),
- nie używać znaków typu "xD, ;-;, ;p" itp. Czasami można jakaś minkę dodać typu ":)", ale starajcie sie nie za bardzo jej używać.
Chciałabym zeby na 13 lutego wszyscy juz napisali jakieś posty pożegnalne itp. Powiem tez tyle, ze pojawi sie walentynkowy wygląd bloga.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

49 komentarzy:

  1. Rózowa Malinka 210 (Nie różowa, tylko rózowa)
    em-msp.blogspot.com
    nataliakabe111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Nat.
    Mam duże doświadczenie, prowadziłam kilka blogów, niestety są już usunięte, więc nie mogę ich pokazać. Jestem akurat chora, więc mogłabym pisać nawet 5 postów od rana, żeby Ci, którzy wrócą wcześniej z szkoły mogli przeczytać. Mam bardzo dużo pomysłowych postów w myśli, zrobiłabym nawet jakiś konkurs. Znasz mnie, więc wiesz, że nie piszę jakoś fatalnie. Prowadzić tego bloga choć na jakiś tydzień jest moim małym marzeniem. Zawsze chciałam dodać tu choć jednego posta. Posty byłyby ciekawe, pełne zabawy i zero nudy! Wiesz o mnie wszystko, więc w tym komentarzu nie będę siebie opisywać, zrobiłabym to w poście, jeżeli dałabyś mi taką szansę. Nie obrażaj siebie. Jesteś wspaniałą osobą, uwierz. Może ten komentarz Cię nie przekona, ale mimo wszystko mam nadzieję, że w kolejnym poście pojawi się mój nick, i na gmaila dotrze zaproszenie do prowadzenia bloga. Tego bloga. Najlepszego bloga o MovieStarPlanet.
    NICK: Lyod II
    Email: studentdagmara@gmail.com
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Lyod juz spokojnie xdd
      Nick: Kashmai
      Email: podałam na GG
      Blog: yosainee.blogspot.com
      :3

      Usuń
  3. Ja bym chciała.
    Nick: #hachiko
    Blog: cukierki-na-msp.blogspot.com
    Doświadczenie: Średnie
    Gmail: sweettosia123@gmail.com

    :) Nie wiem czy się nadam, ale bym chciała.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się mogę zgłosić ;)
    z ortografią nie mam problemów.
    raczej bym pisała 2 posty dziennie.
    moge też pisać o tfm (chyba wiecie co to jest?)
    dużo minek raczej nie używam.
    ~ filmi vip

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam znowu nie chcę się zgłaszać, dam szansę innym. Czekam, aż napiszą tutaj jakieś posty.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  6. No to prowadzę bloga pod nazwą Zadnenudy.blogspot.com z pół roku więc mam doświatczenie. Nie mieszkam w Polsce ale znam polską ortografię dosyć dobrze. Mój nick to $ulubiona$, mój Gmail to Laurka280@gmail.com a blog to Zadnenudy.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej spróbuje jeszcze raz.

    Nick w grze: MaggieTheMagci
    Gmail: karola.lewandowska03@gmail.com (tak to ja o nie)
    Blog: favourite-msp.blogspot.com
    Jest tam pare postow odemnie i chyba nie spodoba Ci się mój sposób pisania. No trydno sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zle napisalam nick Ow no! MaggieTheMagic <--- To prawdziwy nick xd, no napisalam jeszczy ,,trudno,, zamiast trudno. Ah moja glupota mnie przeraza. Ps. Dostalam 6 z polaka xd Nie licz ma bledy ;;_;;

      Usuń
  8. Na msp jestem Wiktoria11109. Mój blog nazywa sie Lubimy-nasze-msp.blogspot.com Prowadzę go około miesiąca ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem nie powinnaś, mówić, że się "nienawidzisz". Przecież jesteś super osobą z super blogiem! Osiągnęłaś dzięki nie mu duży sukces... Nie załamuj się szkołą, człowiek nie żyje tylko nią. A po za tym nie wiem czy chce być redaktorem, mam jeszcze swojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie mogę w tym okresie Ci pomóc. Nie mam w tym wysokiego doświadczenia, ale jakieś tam mam ;// Nie prowadzę bloga. Ale niegdyś w szkole działałam jako reporter do gazetki szkolnej (Teraz ona już nie działa) :D Więc jeżeli miała bym Ci pomóc, pisz na MSP lub na pocztę. Login na MSP: [PokerFace] PS: Mam cię w znajomych. ;3 Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała.
    Mój nick na msp to MintFromYou. (Dawniej to NIEZAWODNA DARIA.)
    Bloga niestety usunełam ale to był http://dars-msp-mause.blogspot.com/ (raczej poznajesz..)
    Mój gmail to: dariakufel2@gmail.com
    Bardzo bym chciała tutaj pisać
    Mocno pozdrawiam :*
    ~Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś, mam ferie. Będe mieć czas na pisanie postów!
      ~Daria

      Usuń
  12. Hej ;3 Moje doświadczenie nie jest wielkie, ale coś tam z tej dziedziny umiem. *^* Jeżeli coś, pisz do mnie na MSP: [PokerFace] ;33 PS: Mam Cię w znajomych ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Mam na imię Sandra a nick to Wariatkaaa=) (Trzy 'a' niektórzy źle czytają)
    Mojego pierwszego posta napisałam w styczniu 2014 roku nie pamiętam dokładnego dnia.
    Nie lubię używać w postach emotikon, bo moim zdaniem źle się wtedy czyta posta.
    Email : Sandra12772@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciał ! :) Prowadziłm kiedyś bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój gmail - baraniak2004@gmail.com

      Usuń
  15. Zapomniałam napisać gmaila ;). Twojawikaxd@gmail.com ~Wiktoria11109

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Nat :)
    Zglaszam się. Mój GMAIL : martyna.sk.ms@gmail.com
    Będe pisać od 2-4 postow dziennie.
    Doświadczenie duże. Interpunkcja i ortografia średnia ale sprawdzam słowa w google.
    Nick : legginsowa
    ~Zielony Żółw

    OdpowiedzUsuń
  17. Nick:
    Gmail: oliwiamoviestarplanett@gmail.com
    Doświadczenie: duże

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć. Ja jestem chętna.
    Na MSP yabi1, blog: myzyjemymsp.blogspot.com, Doświadczenie mam średnie, ale myślę, że dam radę, gmail: jkornelia06@gmail.com
    ~ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem chętna!
    Mój blog : msp-i-kate.blogspot.com
    Doświadczenie : myślę, że duże (kiedyś prowadziłam bloga, na którym było 8 tyś. wejść, lecz usunęłam bo nikt nie wchodził po mojej nieobecności na MSP...
    Na MSP : donata13
    Gmail : donata.msp@gmail.com
    Ortografia i interpunkcja : Same 5 i 6 z dyktand
    ~Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mó tak o sobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem chętna
    Gmail: skr.anna203@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nat, mówisz że się nienawidzisz. To świadczy o swojej samo ocenie. Jest ona nisk. Nie jestem psychologiem, ale powinnaś wziąść się w garść. Powinnaś mówić "Jestem jaka jestem, ale taka się sobie podobam". Kiedyś też takie coś przeżywałam, ale życie jest krótkie i nie marnuj go na poniażanie samej siebie. "Chcieć to muc!". Podsumuwując powinnaś być szczęśliwa, że masz takiego bloga, wielu ludzi którzy biorą z Ciebie przykład! A co do konkursu. Nie chcę się zgłaszać. Za chwile obóz i nawet ja byś mnie wybrała to bym nie pisała ze 4 czy 5 dni.
    Jeśli są jakieś błędy to przepraszam. Piszę z tableta.

    OdpowiedzUsuń
  24. " Oliwko, Ty jesteś dobrym dzieckiem, ale uwierz w końcu w siebie "- tak powiedział dzisiaj do mnie trener na koszykówce.Radzę Tobie to samo, bo za surowo siebie oceniasz. Natalia jesteś naprawdę intelinteligentną dziewczyną, nie oceniaj tak siebie, ponieważ ooszukujesz tym siebie. Co do redaktorki to ja niestety nie dałabym rady. Pozdrawiam Cię.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aha i jeszcze jedno! Wiesz, że na MSP jest darmowa animka w Highscores?

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć. Jestem zainteresowana pisaniem postów na twoim blogu. Jestem Magda, mam 16 lat. Wiem, że może to dość późny wiek, ale właśnie rozpoczęły się u mnie ferie. Mogę pisać nawet 5 postów dziennie, wedle Twojego życzenia. Doświadczenie mam bardzo dobre - pisałam na wielu blogach, jednak odeszłam z powodu nauki - pewnie rozumiesz - szkoła i osobiste sprawy. Teraz, w czasie ferii z chęcią bym komuś pomogła. Nie nadużywam emotyikonek, znam świetnie ortografię. Mój e-mail to : basiaszulc2002.blogspot.com (to mail po mojej siostrze). Liczę, że mnie wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  27. TheFlorence. Jeśli chodzi o doświadczenie to mam dość duże. Pisałam na wielu blogach z coraz większymi postępami. Zaczęłam nawet zauważać, że wiele osób lubi mój sposób pisania pisząc miłe komentarze pod postami :)
    Szalonemsp@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Narazie prowadzę jednego bloga, bez nikogo. Z góry przepraszam, że piszę na anonimie. Na MSP mam 10 lvl, nigdy nie miałam vipa. Miałam jeszcze dwa wcześniejsze konta, ale pierwsze mi skradziono,
    a drugie sama usunęłam.
    Nick na MSP: CzemuCieTuNiema
    Blog: moj-bajkowy-sw.blogspot.com
    Gmail: paris.rose.006@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba moje zgłoszenie na Abieskę było trochę dłuższe i lepsze, nieprawdaż? ;)

      Ja naprawdę tak pisałam xD

      I mój pierwszy blog ;_;

      Usuń
  29. A i z dyktand 6
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem Chętna :)
    Mój blog : Niebieskie-msp-zemno.blogspot.com
    Login : Girl=Ola
    Gmail : Chojnacka4563@gmail.com
    Mam 5 z dyktanda interpunkcja też :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się Login na msp : Girl=Ola
    Gmail : chojnacka4563@gmail.com i o2 ola24.7@o2.pl
    Doświadczenie :) Ponieważ mama pracuje w szkole i mnie czasem uczy c;
    Blog : niebieskie-msp-zemno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Okej. Więc tak:

    Mój blog: razem-o-msp.blogspot.com / jestem redaktorką na: zadnenudy.blogspot.com
    Doświadczenie: bloguję od roku (miałam bloga pierwszego, lecz go usunęłam [...]), teraz bloguję od nowa, w skrócie - myślę, że spore.
    Na MSP: martynka_p (Szybciej wyszukać można tak: Zukizi123 a ja jestem w jej najkach).
    Gmail: martynanamsp@gmail.com
    Ortografia: Mam szóstki z dyktand.
    ~TYNA c:

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć Nat!
    Bardzo chciałabym pisać tego bloga, doświadczenie mam duże. Prowadziłam 5 blogów, z czego pozostały 2, bo zostaly usunięte przez właścicielki.
    Moja ortografia, jest bardzo dobra, tak samo poprawność językowa i interpunkcyjna.
    Jak wcześniej wspomniałam, prowadzę dwa blogi, którymi są : lena--life.blogspot.com i msp-znaczy-moviestarplanet.blogspot.com. Przez jakiś czas nie było postow, ale to wyłącznie z powodu mojej choroby. Na msp-znaczy-moviestarplanet napisałam posta, że nie będzie mnie przez tydzień na tamtym blogu, Ale na lena--life posty będą się pojawiały codziennie.
    Znam w pewnym stopniu język HTML.
    Korzystam z kilku programów do tworzenia lóg typu: picmonkey, sumopaint, pizap.
    Czasami projektuje ubrania w gimpie.
    Znaków typu " :*:) ;--; -.-" używam rzadko. Tylko w wyjątkowych przypadkach.
    No bardzo chciałabym pisać na tym blogu przez ten czas. Myślę że przeanalizujesz mój komentarz.
    Pozdrawiam,
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  34. A i mail : tajemna.nieznajoma@gmail.com
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  35. Na MSP nazywam się Natalka_cudo.
    Prowadzę bloga turqsowe-msp.blogspot.pl
    Mój Gmail to ciasteczekq@gmail.com
    Dość duże doświadczenie (ogólnie, nie tylko z obecnym blogiem).
    Nie przepadam za emotikonami, według mnie ich nadmiar sprawia, że źle się czyta post.
    Mam teraz ferie, więc czas to nie problem i mogę pisać kilka postów dziennie.


    Pozdrawiam
    CiasteczekQ

    OdpowiedzUsuń
  36. Można spróbować.
    Z interpunkcją i ortografią problemów raczej nie mam. Mój nick na MSP to Adrianna2005. Prowadzę bloga - msp-wedlug-ady.blogspot.com (troszku go zaniedbałam, ale zabieram się do postów). Mogłabym napisać jednego/dwa posty o simsach 4. 16 lutego kończą mi się ferie więc czas mam. Mój gmail to adelka.pn@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. A, swojego bloga usunęłam na tle nerwowym, ale już się ogarnęłam i go przywróce ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem chętna ! Mój blog nazywa się msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com Doświadczenie: Kiedyś miałam bloga z 10 000 wejść,ale go usunełam. Ostatnio założyłam bloga (tytuł powyżej) i całkiem dobrze mi idzie.
    Na MSP nazywam się oliwiazawadzka123
    Gmail: mspoliwia051@gmail.com
    Ortografia i Interpunkcja : Piszę dobrze. Jeśli nie jestem pewna jakiegoś słowa,sprawdzam w internecie. ~Pozdrawiam~oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem chętna
    Mój bloog: Czarna~wdowa.bloogspot.com
    Nick na msp: Marietta 123
    Nie używam emotikon
    Gmail : Tritrishtrishunia@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja obecnie nie prowadzę żadnego bloga, bo (nie wiem).
    Mam chyba duże doświadczenie... No przynajmniej tak myślę.
    ORTOGRAFIA TO PODSTAWA!
    Paaaa... ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem chętna. Doświadczenie posiadam. Mam własnego bloga. Oto adres: Msp-oczami-Ilony.blogspot.com. Prowadziłam kiedyś innego bloga, ale to już inna historia. Byłam też redaktorką na dwóch innych. Z ortografią i interpunkcją nie mam problemów. Na pisanie mam czas, bo u mnie trwają ferie. Na MSP jestem ! Donata !. Mój gmail: moviemovie200109@gmail.com Pozdrawiam i trochę więcej wiary w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nat, to ja Aleksa (Bekka I love). Chcę się zgłosić. Pisałam już na tym blogu i chyba Ci się podobało, bo dostałam tzw. "przepustkę"

    Bekka I love,

    Doświadczenie: Piszę na blogu emily-mccline-i-msp, z blogowaniem zaczęłam przygodę rok i pół roku temu.
    GMAIL: beka.msp@gmail.com
    6 z polskiego na koniec półrocza. Najlepsza w ortografii w klasie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie się nie dostanę, ale spróbuję.
    Gmail: Alexandrast100a@gmail.com
    Nick na MovieStarPlanet: Alexandra st 100 a
    Doświadczenie mam wysokie. Mogę pisać o modzie - pamiętam o zasadzie dwóch, ewentualnie trzech kolorów, więc wychodzą mi ładne. Przeglądy forum - jakieś dzieci neo, śmiechy itd. Nowości - opisywanie konkursów, nowego tła oraz ciuchów. Instrukcje i porady - np. poradniki jak zrobić nagłówek i ciekawostki - jak wejść za "czarny pasek" na MSP.
    Nie kopiuję postów i szanuję cudzą własność. Toleruję inne osoby. Moja interpunkcja i ortografia jest znakomita. Z dyktand jak jest możliwość na szóstkę, to zawsze ją dostaję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej. Mam dość duże doświadczenie, prowadziłam 4 blogi. W tym momencie prowadzę ten: msp-wedlug-nuli-nulowatej.blogspot.com/ A to mój Nick na msp: nula02. Mój gmail: skr.anna203@gmail.com Ortografie znam na poziom 6 klasy, (bo w niej jestem) a zresztą przecież jak napisze jakiś błąd to mi podkreśla na czerwono więc…
    Teraz kilka słów o mnie. Mogłabym codziennie pisać do 4 postów, mam dużo pomysłów na posty, jeżeli coś robię, to robię to solidnie. Jestem uczciwa, pomysłowa, radosna i… przede wszystkim pomocna. Myślę że to tyle ;)
    Pozdrawiam
    Ania 

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)