Menu

piątek, 6 lutego 2015

Poszukuje 1-2 osob

Cześć!
Z tej strony Nat. Musiałam usunąć jedna redaktorkę - Aleksandrę, która wydawała sie naprawdę solidna, jednak nawet nie zaakceptowała zaproszenia. Usunęłam zaproszenie i poszukuje jeszcze jednej lub dwóch SOLIDNYCH osob. Jeśli takie sie znajda, to proszę pisać tak jak zwykle i przeczytać zasady w poprzednim moim poście, bo nie wiem czy zgłoszenia z tamtego posta są nadal aktualne.
Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że podciagnelam sie w nauce podczas tej przerwy i zobaczcie, co dzis dostałam na apelu:
(Takie małe bo musiałam wyciąć nazwisko).
Dostałam jeszcze do tego jakieś długopisy w etui i bardzo sie ciesze, że jednak mi sie udało.
Ale to dzięki wam, redaktorkom i po prostu tym, co pozwolili i docenili to, ze sie staram, ale mam tez duzo nauki, a jest ona dla mnie naprawdę o wiele ważniejsza niż laptop i internet.
Dziękuje wszystkim i czekam ❤️

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

39 komentarzy:

  1. Hej. Mam dość duże doświadczenie, prowadziłam 4 blogi. W tym momencie prowadzę ten: msp-wedlug-nuli-nulowatej.blogspot.com/ A to mój Nick na msp: nula02. Mój gmail: skr.anna203@gmail.com Ortografie znam na poziom 6 klasy, (bo w niej jestem) a zresztą przecież jak napisze jakiś błąd to mi podkreśla na czerwono więc…
    Teraz kilka słów o mnie. Mogłabym codziennie pisać do 4 postów, mam dużo pomysłów na posty, jeżeli coś robię, to robię to solidnie. Jestem uczciwa, pomysłowa, radosna i… przede wszystkim pomocna. Myślę że to tyle ;)
    P.S. Umiem robić spoko nagłówki i dodatki :D
    Pozdrawiam
    Ania 

    OdpowiedzUsuń
  2. ZGLASZAM SIE!

    ortografia; mam same szustki z dyktand, oftatnio doftalam 6+ i pani zlitofala siem nat moim talętem i dala mi 7
    interpónkcja; snam sfietnie! ficisz ile snam fykszyknikuw? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! policzaj sę
    dośfiatczenie blokofe; proface bluka. atres tom kupeczkinamsp.blogspot.com
    źimejl gmail czy gupailm; hjgighiuthhhgbghughugh@wp.pl
    informacie o moim kącie:
    nik na emefpe: gjiuhtgiuuuuhuthguthgurgiof
    lefel; 0
    kafa; 0
    fame: 1000000000000000000000000000000000000000000000000
    masuo do kąta: bebehustahcepifacnablogunat146

    to tyle
    /Jeste_se_kruliczek_nac_por_liz z chatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę śmieszy Cie to, że Nat potrzebuje prawdziwej pomocy?

      Usuń
    2. Ciebie to śmieszy? Ile Ty masz lat? To nie jest śmieszne, to żałosne.

      Usuń
    3. Wiecie co? Nie, nieee..... Normalnie udusiłabym tych wszystkich debili którzy takich z siebie dodatkowych debili robią. ;-; Tak, ciebie też. ;-; Nie, nie zasłużyłaś/eś na "ciebie" z wielkiej litery. Ż-A-L

      Usuń
  3. Postanowiłam, że się zgłoszę.
    W grze gram pod nickiem MaggieTheMagic. Pisałam już na hmm trzech blogach, potrafię pisać na dwa sposoby. Taki zwariowany, daję wtedy dużo emotkow, itd., ale umiem się też usokoić i pisać hmm w wyrafunowany sposób jak ja to ujmę. Looki wychodzą mi dość dobre, nie mieszam przypadkowych kolorów. Znam ortografię dość dobrze. Używam akapitów i przecinków. Na twoim blogu mogłabym pisać własnie o nowościach, lookach, rysunkach, mam też grę The Sims 3 zrobiłabym o niej posta. W miarę możliwości pisałabym codziennie posty.
    Moj e-mail to karola.lewandowska03@gmail.com (już nie raz się zgłaszałam).
    Jak pisałam powyżej mam dość dobre doświadczenie. Uff rozpisałam się. Kiedyś bywałaś na blogu nasze-msp, wiem wiem ... błędy to ja robiłam. Jak możesz zauważyć poprawiłam się sądząc moim skromnym zdaniem.

    Gratuluję dyplomu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowiłam, że się zgłoszę.
    W grze gram pod nickiem MaggieTheMagic. Pisałam już na hmm trzech blogach, potrafię pisać na dwa sposoby. Taki zwariowany, daję wtedy dużo emotkow, itd., ale umiem się też usokoić i pisać hmm w wyrafunowany sposób jak ja to ujmę. Looki wychodzą mi dość dobre, nie mieszam przypadkowych kolorów. Znam ortografię dość dobrze. Używam akapitów i przecinków. Na twoim blogu mogłabym pisać własnie o nowościach, lookach, rysunkach, mam też grę The Sims 3 zrobiłabym o niej posta. W miarę możliwości pisałabym codziennie posty.
    Moj e-mail to karola.lewandowska03@gmail.com (już nie raz się zgłaszałam).
    Jak pisałam powyżej mam dość dobre doświadczenie. Uff rozpisałam się. Kiedyś bywałaś na blogu nasze-msp, wiem wiem ... błędy to ja robiłam. Jak możesz zauważyć poprawiłam się sądząc moim skromnym zdaniem.

    Gratuluję dyplomu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnusiu! Tu ja, Babcia Sewerynka. Jeżeli poszukujesz jakieś osoby do pisania, to ja jestem chętna! Miałam wcześniej doświadczenie, jak wiesz miałam kilka miesięcy bloga i jestem w tym dość obeznana. Posty bym pisała z dwa dziennie, gdyż nie zawsze mam na to czas, ale zawsze postaram się coś napisać. Interpunkcję i ortografie mam bardzo dobrą. Nigdy nie zdarzyło mi się popełnić błędu. Przy okazji chciałabym jeszcze tylko powiedzieć, że jak będę pisać posty (jeżeli mnie przyjmiesz) to nie będę do czytelników zwaracała się "Wnuczki" tylko normalnie! Dziękuję i Pozdrawiam! :* Mam nadzieję,że przeczytasz moje zgłoszenie ~ Babcia Sewerynka

    OdpowiedzUsuń
  6. I gratulacje w osiągnięciu takich wyników! ~ Babcia Sewerynka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. ♥
    Bardzo chętnie bym została redaktorką na Twoim blogu.
    Zgłaszałam się już 3 razy.

    Doświadczenie mam.
    Prowadzę własnego bloga: Ilona-i-msp.blogspot.com.
    Wcześniej prowadziłam innego, ale już go nie mam. Byłam też redaktorką na dwóch blogach. Jeden, Marty (Kitty3567) o modzie na msp, a drugi po prostu o msp. Jeden blog się rozpadł, ponieważ akurat trwał nalot hejterów na właścicielkę. Na drugim nie mogłam pisać, ponieważ przez dłuższy czas nie dodałam żadnego postu (problemy techniczne).
    Z ortografią i interpunkcją nie mam żadnego problemu. Chodzę do gimnazjum, a w każdej klasie (nawet na pórocze) miałam 5 z języka polskiego.
    Lubię używac minki (np. :) , xD), ale potrafię ich nie dodawać.
    Mój nick na msp: ! Donata !
    Gmail: moviemovie200109@gmail.com

    Gratuluję wyników w nauce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zguaszam siem!

    ortografia jest mi nie znana. punkcja tesz... luki robie ladne w typie ciomciorek. mam nadzieje ze mię psyjmiesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, więc się zgłoszę ale pewnie się nie uda, nwm :)
    Ortografia: 5, 6 ||
    Jeszcze powiem że w 1 klasie czytałam szybko i płynnie, lubiłam czytać, dlatego umiem pisać poprawnie, nie znam ZASAD ortografii (czyli tego "ch" piszemy po "s") Ale to chyba nie przeszkadza że nie znam zasad, nie znam ich.. no ale czytanie czyni cuda i piszę bez błędnie :)
    Umiem robić screeny itp.
    Niegdyś byłam redaktorem szkolnej gazetki. Rodzina mi kiedyś powiedziała że powinnam być dziennikarzem. Umiem pisać zwięźle i na dany temat nie odbiegając od niego.
    Mam kilka pomysłów na posty. Będą one się pojawiać na pewno 2 dziennie :)
    Miałam 1 bloga ale go usunęłam. W tamtym roku na koniec z j. polskiego mogłam mieć 6, ale to nie było zgodne z programem (Nie rozumiem tego O_o) ..
    Na mnie się nie zawiedziesz ! Masz to zagwarantowane :D
    Gmail: pokerfacemsp@gmail.com
    MSP: [PokerFace]
    Pozdrawiam i miłego dnia całej załodze i czytelnikom :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu to "Bezbłędnie" wylatuje mi z głowy?! Chyba nigdy nie nauczę się pisać "Bezbłędnie" :( Aktualnie prowadzę bloga, założyłam go dzisiaj.
      Mój blog: Pokercia-msp.blogspot.com

      Usuń
  10. Gratuluję ! Jestem z Ciebie dumna (XD) .
    Na redaktorkę się raczej nie zgłoszę , bo nie miałabym nawet czasu pisać postów . Mam nadzieję , że redaktorka którą wybierzesz będzie pisała ciekawe posty .
    Natalko, jaka ci średnia wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, mam na imię Wiktoria. W marcu skończę 13 lat. Na MSP nazywam się Wiktoria11109. Z interpunkcją oraz ortografią nie mam problemów. Prowadzę bloga Lubimy-nasze-msp.blogspot.com. Może nie jest jakiś wspaniały, ale staram się jak mogę. Wzoruję się na Tobie... Gdyby nie Ty, nie założyłabym swojego bloga. Jestem twoją fanką, codziennie sprawdzam, czy dodałaś posta, na tego wspaniałego bloga. Czytanie tutaj sprawia mi przyjemność. Byłabym prze szczęśliwa, gdybyś wybrała właśnie mnie. Mój gmail: Twojawikaxd@gmail.com. Jestem pewna, że mnie nie wybierzesz, ale może jednak warto spróbować... Pozdrawiam i gratuluję dyplomu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam duże doświadczenie, bo prowadziłam 2 blogi które jednak zostały usunięte, ale zrobiłam nowy. Jego adres: Marine-MSP.blogspot.com. A to mój nick na MSP: magdalen2005. Gmail blogowy i teraz właśnie używany: TruskawkaMSP17@gmail. Brałam udział w ogólnoszkolnym konkursie ortograficznym i zdobyłam 2 miejsce. Jeśli chciałabyś mnie sprawdzić i uwierzyć, że piszę chociaż 3 posty dziennie to zajrzyj właśnie na mojego bloga. Mam dużo fajnych pomysłów i na pewno je wykorzystam! Kilka słów o mnie? Lubię UWIELBIAM robić fajne, ciekawe, pomysłowe i przyciągające pomysły. Umiem robić dużo fajnych dodatków na bloga i uwielbiam pisać. J. Polski to jeden z ulubionych przedmiotów w szkole. Bardzo Cię lubię i chciałabym zostać redaktorką tego bloga.
    TO MOJE MARZENIE! Myślę, że je spełnisz ;) Tylko odpowiedz!

    Gratuluję Dyplomu!
    Buziaki Michalina ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszę się.
    Na MovieStarPlanet nazywam się Lyod II. Pisałam na wielu blogach, więc mam wielkie doświadczenie. W 1 klasie gimnazjum zyskałam I miejsce w konkursie ortograficznym i interpunkcyjnym. Jestem osobą wesołą, pełną energii. Mam wiele planów na posty. Looki wychodzą mi wspaniale, mimo że długo je robię. Umiem dobierać kolory, w looku powinny być max. 3 kolory, lecz ja stosuję najczęściej 2 kolory - takie looki mi się najbardziej podobają. Na Twoim blogu mogłabym pisać o:
    - LOOKACH
    - NOWOŚCIACH
    - SIMS 4
    - O HACKERACH
    - I innych interesujących tematach.
    Mam strasznie dużo sc, więc myślę, że zrobiłabym nawet jakiś konkurs.
    Pisałabym ok. 4 posty dziennie, więc myślę, że to dużo. Mam bardzo mało lekcji, max. 7, więc szybko bym wróciła z domu i pisała posty. Jestem osobą odpowiedzialną, jeżeli coś by mi wypadło napisałabym chociaż 2 posty, bo to byłby mój obowiązek.A! Zapomniałam, Mogłabym też pisać o IMVU, jeżeli to nie problem. Z języka polskiego na półrocze miałam piątkę, czyli jak widać znam się na języku polskim i mogłabym pisać posty bez żadnych błędó. A jeżeli nasunie mi się na myśl jakiś trudny wyraz, nie będę zgadywać, czy piszę się go przez rz czy ż - po prostu sprawdzę w wyszukiwarce lub słowniku, wiem jak ludzi rażą błędy. Bardzo chciałabym prowadzić (pisać) tego bloga, to właściwie moje marzenie, od tego roku co czytam tą stronę marzę, żeby pisać tu chociaż przez 2 dni. Może i moje zgłoszenie nie jest jakieś super, bo widzę że są lepsze, ale będę mieć tą cichą nadzieję, że spodoba Ci się ten post i wybierzesz właśnie MNIE.
    Dlaczego ja to wygrać mam?
    Zaraz Ci odpowiedź dam!
    Bardzo wygrać chciałabym,
    więc napiszę Tobie rym.
    Ludzie z tego bloga moje szare życie odmieniły,
    o 180stopni obróciły.
    Wieć nadzieję mam,
    że tą szansę mi dasz!
    e-mail: studentdagmara@gmail.com
    Mam wielką nadzieję ze mnie wybierzesz, a jak nie, to trudno, ale wiedz, ze to moje marzenie - i będę się starać do samego końca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciała się zgłosić. Zgłaszałam się też pod tamtym postem.
    Posty piszę 2-3 na dzień. Rzadko używam emotikon. Od czasu do czasu używam "xD", ale nie w wielkich ilościach. Mogłabym tu pisać o nowościach z MSP, jakieś looki,przeglądy forum itp. Mam także konto na IMVU i o tym też mogłabym pisać.
    Mój nick: #hachiko
    E-mail: sweettosia123@gmail.com
    Blog: cukierki-na-msp.blogspot.com
    Nie wiem jak określić doświadczenie. Musiałabyś sama zobaczyć jak piszę u mnie.
    Na koniec semestru z polskiego mam 5.
    Myślę, że się dostanę.

    I gratulacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszałam się ostatnio.
    Mam na imię Sandra i gram pod nickiem Wariatkaaa=)
    Pierwszego posta w swoim życiu napisałam w styczniu 2014 roku.
    Nienawidzę stawiać emotikon w postach. Źle się je wtedy czyta moim zdaniem.
    Z interpunkcją i ortografią nie mam najmniejszego problemu. Na koniec semestru mam 5.
    Mam dużo pomysłów na posty.
    Do 15 lutego mam ferie czyli także czas.
    Pozdrawiam.
    ~Sandra
    ~Wariatkaaa=)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć.♥ Na samym początku chciałabym Ci serdecznie gratulować wyśmienitych postępów w nauce ! A wracając do kolejnej części postu Twojego autorstwa to zgłaszam się do tego konkursu na redaktorkę waszego świetnego bloga ! Kiedyś pisałam bloga o Moviestarplanet i bardzo mi się to podobało, jednak zrezygnowałam. Doświadczenie mam spore. Sama prowadzę bloga i nie ma tam skarg na błędy ortograficzne jak i interpunkcyjne. A jeśli chodzi o emotki to nie używałabym ich nadmiar bo nie widziałabym takiej potrzeby. Jedynie na koniec posta. Walczyłam już bardzo dużo o cień szansy zostania redaktorką na jakim kolwiek blogu. Dlaczego chciałabym tu pisać ? - Odpowiedź jest prosta ! Pisanie sprawia mi wielką przyjemność a jeśli miałabym okazję pisać z osobami takimi jak Ty i załoga bloga byłam bardzo szczęśliwa. Czasu mam dość dużo, na pisanie postów a w głowie multum pomysłów. Mogę przyznać. Marzę o pisaniu o Moviestarplanet dla kogoś takiego jak dla Was lub dla tych przecudownych czytelników waszego przewspaniałego bloga ! Posty mogły by się pojawiać dosłownie codziennie. Bardzo kocham wasz blog zarówno jak i redaktorów. Jestem kreatywną osobą zarówno jak i poważną a jednocześnie zwariowaną. Mam bardzo dobre kontakty ze znajomymi na MovieStarPlanet. Nie wdaję się w meeega kłótnie. Pisałabym o modzie. Bo naprawdę ją kocham. Nie robię looków w 1000-cu kolorach ! U mnie maxymalnie 3 :) Co mogę jeszcze dodać ? Nigdy nie zawodzę ! I nigdy nie pożałowałabyś dodawając mnie do tej wspaniałej załogi bloga. Wracając do ortografii , z j.polskiego jestem orłem ! Tak kiedyś powiedziała mi pani. A jeśli chodzi o pisanie postów to były by z mojej strony ciekawe nie takie, że np: pokazuję look napisze sobie coś o nim i koniec . NIE ! Jestem bardzo szczegółowa jeśli chodzi o to. Podałabym tabelę z kolorami, opisała go, pokazała jego elementy. ( ale to tylko przykład bo oczywiście nie pisałabym tylko postów o lookach ale też o nowościach, plotkach, konkursach, i o wszystkim co ciekawe) Teraz podam tylko szczegółowe informacje :
    Nick na MSP- Alice917
    Gmail - Alice917naMSP@gmail.com
    SERDECZNIE DZIĘKUJĘ CI KOCHANA PORSHIO, ŻE DAŁAŚ WSZYSTKIM TAK WSPANIAŁĄ SZANSĘ NA PISANIU NA TYM BLOGU. ♥
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Ciebie i innych z bloga ♥ Alice917.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłam się już w tamtym poście, ale jeżeli tu też to bardzo chętnie. Z mojego doświadczenia...to umiem dużo. W tej chwili piszę na dwóch blogach:
    -http://turqsowemsp.blogspot.com/
    -http://oliwka-rudy-i-msp.blogspot.com/
    Moja nazwa na MovieStarPlanet - TheFlorence.
    Mam wiele pomysłów na posty. Mogłabym pisać o nowościach czyli o nowych konkursach oraz jakiś informacjach na forum, o modzie czyli różne looki na topie lub moje. Gram też w simsy i też mogłabym pisać różne instrukcje na temat tej gry. Do rysowania też bym byłą chętna. Bardzo lubię rysować i umiem to robić. Mogłabym pisać również właśnie jak po kolei narysować " coś ". Jeżeli chodzi o moją ortografię i interpunkcję to jest naprawdę dobrze. Myślę, że tyle informacji wystarczy :)
    e-mail- szalonemsp@interia.pl
    Pozdrawiam, Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ♥ Na samy początku bardzo chciałabym Ci pogratulować wyśmienitych postępów w nauce. A wracając do kolejnej części mojego komentarzu to ZGŁASZAM SIĘ DO KONKURSU NA REDAKTORKĘ ! Może zacznę od tego, że pisałam już bloga w którym nie było ani jednej skargi na moją ortografie czy interpunkcję.Pani od j.polskiego uznała, że jestem orłem w ortografii. Teraz chcę powiedzieć, że nie nadużywam emotek bo jest mi to zbędne, poprostu nie czuję takiej potrzeby :) Mogły by się jedynie pojawiać od czasu do czasu. I teraz doświadczenie. Doświadczenie mam bardzo duże, ponieważ jak wspominałam wcześniej prowadziłam bloga i prowadzę nawet jeszcze ale nie o MSP. O MovistarPlanet prowadziłam kiedyś. Piszę czasem poważnie, czasem zwariowanie. Moje posty opierały by się w większości na modzie. Ale oczywiście nie było by ich tylko z tej kategorii. Nie ściągam postów, wypowiedzeń, stylu itp. od innych. Wręcz nie na widzę tego. Dlaczego chciałabym pisać na tym blogu ? - Pisanie sprawia mi ogromną przyjemność i była bym wstanie pisać codziennie. Czasu mam dość dużo i posty pojawiały by się systematycznie. Jestem osobą która bardzo lubi rozmawiać. Jestem kreatywna i otwarta na świat. Jedyne co oczekiwała bym od tego bloga to ciepłe przyjęcie. Pisanie tu było by spełnieniem moich marzeń ze względu na wspaniałych redaktorów i czytelników. Szansa pisania tu była by dla mnie jak wygrana na loterii. ♥ Dobrze, jeszcze chciałabym zaznaczyć, ze posiadam umiejętność robienia screenów i doprowadzania ich do idealnego stanu :) Nie wdaję się w kłótnie z hejterami czy anonimami. Droga Porhio ! ♥ SERDECZNIE W IMIENIU MOIM ORAZ INNYCH WALCZĄCYCH O POSADĘ REDAKTORA BARDZO DZIĘKUJE CI ZA CIEŃ SZANSY UCZESTNICZENIA W TEJ WALCE , PONIEWAŻ JA NIGDY JEJ NIE OTRZYMAŁAM I NIGDY NIE MIAŁAM OKAZJI PRZYJĘCIA DO BLOGA.
    Dziękuje ! Mam o co walczyć ! Cieplutko pozdrawiam Ciebie i załogę bloga oraz z niecierpliwością czekam na wyniki !
    Nick: Alice917
    Gmail: Alice917naMSP@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej ♥ Na samy początku bardzo chciałabym Ci pogratulować wyśmienitych postępów w nauce. A wracając do kolejnej części mojego komentarzu to ZGŁASZAM SIĘ DO KONKURSU NA REDAKTORKĘ ! Może zacznę od tego, że pisałam już bloga w którym nie było ani jednej skargi na moją ortografie czy interpunkcję.Pani od j.polskiego uznała, że jestem orłem w ortografii. Teraz chcę powiedzieć, że nie nadużywam emotek bo jest mi to zbędne, poprostu nie czuję takiej potrzeby :) Mogły by się jedynie pojawiać od czasu do czasu. I teraz doświadczenie. Doświadczenie mam bardzo duże, ponieważ jak wspominałam wcześniej prowadziłam bloga i prowadzę nawet jeszcze ale nie o MSP. O MovistarPlanet prowadziłam kiedyś. Piszę czasem poważnie, czasem zwariowanie. Moje posty opierały by się w większości na modzie. Ale oczywiście nie było by ich tylko z tej kategorii. Nie ściągam postów, wypowiedzeń, stylu itp. od innych. Wręcz nie na widzę tego. Dlaczego chciałabym pisać na tym blogu ? - Pisanie sprawia mi ogromną przyjemność i była bym wstanie pisać codziennie. Czasu mam dość dużo i posty pojawiały by się systematycznie. Jestem osobą która bardzo lubi rozmawiać. Jestem kreatywna i otwarta na świat. Jedyne co oczekiwała bym od tego bloga to ciepłe przyjęcie. Pisanie tu było by spełnieniem moich marzeń ze względu na wspaniałych redaktorów i czytelników. Szansa pisania tu była by dla mnie jak wygrana na loterii. ♥ Dobrze, jeszcze chciałabym zaznaczyć, ze posiadam umiejętność robienia screenów i doprowadzania ich do idealnego stanu :) Nie wdaję się w kłótnie z hejterami czy anonimami. Droga Porhio ! ♥ SERDECZNIE W IMIENIU MOIM ORAZ INNYCH WALCZĄCYCH O POSADĘ REDAKTORA BARDZO DZIĘKUJE CI ZA CIEŃ SZANSY UCZESTNICZENIA W TEJ WALCE , PONIEWAŻ JA NIGDY JEJ NIE OTRZYMAŁAM I NIGDY NIE MIAŁAM OKAZJI PRZYJĘCIA DO BLOGA.
    Dziękuje ! Mam o co walczyć ! Cieplutko pozdrawiam Ciebie i załogę bloga oraz z niecierpliwością czekam na wyniki !
    Nick: Alice917
    Gmail: Alice917naMSP@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zglaszam sie.Mam maly level ale liczy sie charakter.Prowadze 12 blogow.Moj nick to Keyllax3 a mail: ciepieniak.aleksandra@gmail.com Dyktanda: 5/6

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej!
    Chętnie poprowadziłabym tego bloga. Sama piszę dość popularnego.
    Gdy trzeba, nie używam emotikonek w ogóle u piszę poprawnie ortograficznie. Będę się starała pisać ok 2-3 posty dziennie, możesz na mnie liczyć.

    Nick: Kashmai
    Mail: podałam na GG, nie chcę ujawniać go publicznie.
    Przepraszam za jakiekolwiek dziwne błędy, ponieważ piszę z komórki.

    OdpowiedzUsuń
  25. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nick: <>Olivka<>
    Gmail: oliwiamoviestarplanett@gmail.com
    Doświadczenie: Duże

    Postanowiłam, że kolejny raz spróbuję swoich sił w ,,konkursie" na tymczasową redaktorke. Na blogu pisała bym o modzie i różnych ciekawostach. Mam jeszcze pomysł na ,,Przegląd TOP listy". Posiadam grę The Sims 3 + dodatki, więc o niej napewno post by się pojawił. Dbam o ortografię i interpunkcję. Prowadziłam kilka blogów, ale zrezygnowałam z powodu nauki. Posty pojawiały by się codziennie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć.
    Zgłaszałam się już wcześniej ale mam zamiar zrobić to jeszcze raz. Piałam na wielu blogach, pochwalę się, że niektóre były popularne. Moja ortografia jest w dobrym stanie [5 z polskiego] interpunkcja także jest dobra. Nie nadużywam emotikonów. Posiadam sims 4 więc mogłabym zrobić parę poradników, np. jak zdobyć daną umiejętność. Umiem obsługiwać blogger oraz robić screeny. Posty pojawiłyby się codziennie, około 16-18, zwykle moje posty są ciekawe. Ostatnio mam tzn. wenę, ponieważ zachciało mi się pisać o MSP. Mój email: smile.tfm@wp.pl Nich na MSP: Vansiee. Nie podam gmaila, ale z niego mi się przyjmie.
    Poza tym gratuluję dyplomu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przepraszam, ale miałam awarię z internetem, dlatego nie mogłam przyjąć. :( Czuję się trochę niezręcznie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogę dostać drugą szansę ? Wszystko nadrobię. :C

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam.

    Doświadczenie w blogowaniu raczej mam, z ortografią i interpunkcją jest u mnie dobrze.
    Jeśli zostałabym wybrana mogłabym prowadzić serie takie jak:
    ~Twoje początki z MSP - Mogłabym w niej pokazywać, jak dobrze zacząć grę, jak stworzyć ładną, początkową movie star i tym podobne.
    ~Modne połączenia - Pokazywałabym, jak łączyć ubrania, jakie kolory wybierać, żeby połączone z innym ładnie wyglądały.
    ~Recenzje blogów - Oceniałabym różne blogi. Do tej serii można by było zgłaszać swoje blogi w komentarzach.
    ~Ciekawostki i Legendy - Pisałabym o rzeczach, które wydają się dziwne, a nie wiele osób o nich wie, a także opowiadałabym historie, które są prawdziwe, lecz trochę przesączone kłamstwem, związane z MSP.
    ~Poradniki - Dawałabym w niej różne poradniki, nie tylko związane z MSP.

    Oraz wiele innych.
    Mój nick na MSP: JestemChlopczycaNr1.
    Email: zielonka.nati@gmail.com
    Posty mogłabym wstawiać 3 razy dziennie, bloggerem umiem się posługiwać, mam narzędzie do screenów. Jeśli zrobię jakiś błąd od razu go poprawiam. Emotikonek czasem nadużywam, ale powiem, że jeśli naprawdę nie mogę i potrzeba tego nie robić, nie użyję jej ANI RAZU.

    Czytam tego bloga bardzo często i zaszczytem dla mnie byłoby pisać na nim chociaż tydzień :)
    Mam nadzieję że mam chociaż tycią szansę.

    A tak, gratuluję dyplomu <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zgłaszam.
    Na MSP jestem MinFromYou. Kiedyś NIEZAWODNA DARIA.
    Pisałam na blogu dars-msp-mause jednak go usunełam.
    Gmail to dariakufel2@gmail.com






    Gratuluje dyplomu!
    ~Daria.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)