Menu

niedziela, 22 lutego 2015

Poradnik- jak przedłużyć BOOSTERA? + bonusy!

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was mały poradnik. Pewnie wiele osób wie już, jak przedłużyć boostera, ale jednak niektórzy nie. Nie jest to wcale trudne. Przejdźmy może do definicji...

BOOSTER - funkcja działająca przez godzinę, zbierająca podwójne punkty fame. Kosztuje pięć diamentów.


Jak przedłużyć? To bardzo proste! Moim zdaniem najlepiej przedłużyć sobie BOOSTERA pod koniec. Więc kiedy aplikacja już się nam kończy klikamy na zmianę godziny na komputerze. 
Znajdziemy to w prawym dolnym rogu.
Wciskamy w datę i godzinę i zmieniamy na wcześniejszą. Czyli na przykład gdy mamy 19:55 to dajemy na 18:55. Wtedy nasz BOOSTER będzie trwał o jedną godzinkę dłużej. Niestety, jak wylogujemy się w trakcie przedłużania i zalogujemy się ponownie wszystko zniknie ( chodzi mi tu, że nie będziemy mieć już BOOSTERA ). Mimo to funkcja ta wydaje mi się bardzo przydatna :)

Przepraszam za wszelkie powtórzenia słowa BOOSTER, ale nie umiałam wymyślić czegoś innego

Przyszedł czas na bonusy. Pewnie zastanawiacie się co to może być..Wydaje mi się, że się ucieszycie.
Jest to podobne do rozdawania prezentów. W komentarzach pod tym postem piszcie swoje nazwy na MSP, numerek od 1-40 oraz "Specjalne Pozdrowienie". Domyślacie się co to może być? Tak! Będę rozdawała Pozdrowienia. Wyjaśnię o co tu chodzi. We wtorek i w piątek wylosuję 3 osoby, które dostaną Spec. Pozdro ( przepraszam za powtórkę ). Użytkownicy, którzy nie zostaną wylosowani dostaną tzw. prezent pocieszenia :) Będzie to prezent z l.ż lub ode mnie z szafy. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba.
Do następnego posta! TheFlorence :)

79 komentarzy:

  1. Hmm, o przedłużaniu boostera już wiedziałam, ale jest to przydatne.
    Wybieram numerek 23, specjalne pozdrowienie B))

    Adrianna2005
    Adqss

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: moviepianka
    Liczba: 13 ♥
    Emm... trzebabyło napisać "Specjalne Pozdrowienie"?
    W każdym razie: Specjalne Pozdrowienie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh czy ty się zgłaszałaś na konkurs do redaktora do mnie ? Przypadek czy co? XD

      Usuń
  3. "Specjalne pozdrowienie"
    Numerek 13
    Sharon4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, już jest 13. Można zmienić numerek? Jakby co to 32 :) /Sharon4

      Usuń
  4. margaretka230
    3 Specjalne Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Wiedziałam już wcześniej, ale innym się przyda. Dobra zgłaszam się. Nr. 18 ^^ Specjalne pozdrowienie xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr. 18 ^^ Specjalne pozdrowienie. JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  7. Shakira51001 nr 2 specjalne pozdrowienie. Sorry ze z anonima ale pisze z telefonu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Shakira51001 nr 2 Specjalne pozdrowienie. Sorry ze z anonima ale pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  9. Shakira51001 nr 2 Specjalne pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja nazwa na MSP Gerda13olik
    Nr 26 Specjalne Pozdrowienie
    Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój login na MSP Gerda13olik
    Nr 26 Specjalne Pozdrowienie
    Świetny post!
    Gerda13olik

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój login na MSP Gerda13olik
    Nr 26 Specjalne Pozdrowienie
    Świetny post!
    Gerda13olik

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza ? ;D Co do posta jest rewelacyjny c: Mimo że znam ten sposób to bardzo przyjemnie się go czytało :) A jeśli chodzi o prezenty to;
    Nazwa użytkownika; M a j u $ k a
    Numer od 1-40; 34


    ~Nua

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza ? ;D Co do posta jest rewelacyjny c: Mimo że znam ten sposób to bardzo przyjemnie się go czytało :) A jeśli chodzi o prezenty to;
    Nazwa użytkownika; M a j u $ k a
    Numer od 1-40; 34


    ~Nua

    OdpowiedzUsuń
  15. 13, EHEHEHEH XD. Specjalne pozdrowienie.
    Masz mnie w znajomych na MSP. Nazwa: karina_2005
    (Taak, to ja. Ta, z którą 'walczysz o prezenty', haha)
    Sorry, że z Anonimka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kinia356, 8, Specjalne Pozdrowienie.
    A tak poza tym, to przedłużanie boostera jest przydatne, ale to poniekąd oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny post.
    mój nick: filmi vip
    numerek: 5
    Specjalne Pozdrowienie

    pozdrawiam
    filmi vip

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Shakira51001 nr 2 Specjalne pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  20. Shakira51001 nr 2 Specjalne pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  21. Shakira51001 nr 2 Specjalne pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  22. Truskaveczga nr.1 Specjalne Pozdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  23. oliwiazawadzka123 nr.4 "Specjalne Pozdrowienie"

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój nick: ♥♥♥kaja♥♥♥ numerek 9 Specjalne Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja nazwa: yabi1. Wybierzesz mnie? Nie zmuszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie napisałaś numerka :/

      Usuń
  26. 16. :)
    Znam ten sposób, ale bardzo dobrze go opisałaś. :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój numerek 4 .
    Mój nick na MSP : BellaStar567
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój numerek 4 .
    Mój nicka na MSP : BellaStar567
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram numerek.. 8 Nick: Smile145

    OdpowiedzUsuń
  30. MalinaDunia, 10 Specjalne Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki, wcześniej o tym nie wiedziałam, przed chwilą też przedłużyłam boostera ;) Jeżeli macie czas to zapraszam do mnie na bloga : msp-i-yuki.blogspot.com i przepraszam za spam D: //donata13

    OdpowiedzUsuń
  32. Detektyw Julia Cz
    Numerek: 22
    Spec. Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. 6 ,, Specjalne Pozdrowienie"
    Nick: SweetLusia XD

    OdpowiedzUsuń
  34. Nr. 7 Specjalne Pozdrowienie ( Spec. Pozdro )
    Nazwa na MSP: Ambrige
    P.S. Sory że z anonima ale konto mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flor ( jeśli mogę ciebie tak nazywać) patrz na godzinę napisania koma jak będziesz sprawdzała wyniki konkursu. Bo ja mam nr. 7 i napisałam komentarz o 15:06 a ktoś inny napisał też nr.7 ale napisał koma o 16:36 i jakby on/ona dostałato by było nie fair :/ Proszę patrz naa godzinę :)
      Ambrige

      Usuń
  35. Natka1282
    8
    Specjalne Pozdrowienie
    :):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Numer 3 :333
    vajletboregard ~ Jane Malfoy-Castellan

    OdpowiedzUsuń
  37. 6 ,,Specjalne Pozdrowienie''
    Nick na msp: SweetLusia XD

    OdpowiedzUsuń
  38. 6 ,, Specjalne Pozdrwienie"
    Nick na msp: SweetLusia XD

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać: Specjalne pozdrowienie.

      Usuń
  40. nick: patifromspace
    numerek: 1 (chyba xd)
    Specjalne Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  41. Shadowlands, 13, Specjalne Pozdrowienie

    Świetny blog *-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Nr 19 "Specjalne pozdrowienia" 13 nigdy się nie wylosuje
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nr 19 "Specjalne pozdrowienie" 13 nigdy się nie wylosuj
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  44. Numerek 7 Specjalne Pozdrowienie nazwa na msp: 123Rouse

    OdpowiedzUsuń
  45. Nr 19 "Specjalne pozdrowienie" 13 nigdy się nie wylosuj
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nr 19 "Specjalne pozdrowienie" 13 nigdy się nie wylosuj
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  47. Nr 19 "Specjalne pozdrowienie" 13 nigdy się nie wylosuj
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  48. Numerek 7 specjalne pozdorowienie nazwa na msp 123Rouse

    OdpowiedzUsuń
  49. Nr 19 "Specjalne pozdrowienie" 13 nigdy się nie wylosuj
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Emi Caffe, nr 3 Specjalne Pozdrowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rickyyy009
    Numerek 25
    Specjalne Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Legginsowa nr. 12 specjalne pozdrowienie 8) Post super nie wiedziałam jeszcze jak przedluzyc boostera.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nick: Emi Caffe, nr 3 Specjalne Pozdrowienie Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  56. Specjalne pozdrawienie
    Numer 15
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  57. love4ever1
    Numerek 40 hahahah :')
    Specjalne Pozdrowienie *^^*
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  58. Nic się nie oprze sztuczkom z czasem. Świetnie wyjaśniłaś jak to zrobić, może kiedyś tego spróbuję :)

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć sorry , że z anonimowego konta ale nie chce mi się logować na Google+. Ja się zgłaszam do tego konkursu
    ,,Specjalne Pozdrowienie''
    Numerek: 31
    Nick: ChrisekTopus
    Ps: Uwielbiam Twoje posty :3

    OdpowiedzUsuń
  60. pewnie mi się nie uda ale cóż warto spróbować.no więc nazywam się superkotka2000000336 i poproszę nr 8

    OdpowiedzUsuń
  61. Florence!
    Mp3mp3 skopiowała Twojego posta jak przedłużyć boostera! Jest praktycznie taki sam
    Mp3mp3-msp.blogspot.com

    Miyowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he. Przykro mi, ale nie udało Ci się mnie udupić ;c Nic nie skopiowałam i wszystko z Florence wyjaśniłam.

      Usuń
  62. Numerek 17
    Nick: PaulaWariatka
    SPECIALNE POZDROWIENIE :D

    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny post, szkoda, że ktoś skopiował posta od ciebie ;(
    Dobra, jak większość to i ja 32 specjalne pozdrowienie, na msp Kudima

    OdpowiedzUsuń
  64. 3kicia30
    Spec.pozdrowienie
    Nr. 40

    OdpowiedzUsuń
  65. Nr.11.Specjalne pozdrowienie
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  66. Specialne pozdrowienie
    NR 39
    laska siom11

    OdpowiedzUsuń
  67. Specjalne pozdrowienie :D
    Wampire182

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)