Menu

wtorek, 24 lutego 2015

Poradnik - jak pisać pismem, którego nie ma na klawiaturze?

Hej!
Na początek chciałam powiedzieć, że wczoraj nie napisałam postów, dlatego, że musiałam opiekować się bratem ;/.
A więc na dziś przygotowałam poradnik. Może niektórzy wiedzą jak zrobić tą "sztuczkę", ale myślę, że się przyda.
Może zauważyliście, że np. na chacie na blogach jakieś osoby mają nick napisany takim fajnym pismem. Zastanawialiście się jak te osoby to robią?
Tutaj będzie odpowiedź.

Wchodzimy na stronę namefunk.com <<KLIK>>.
Widzimy taką stronę:
*Przepraszam za złą jakość*
W pierwszym okienku wpisujemy tekst, który chcemy zamienić.
W okienkach niżej pokazuje się tekst zmieniony. Można wybrać różne style pisma.
I to już wszystko ;).
Myślę, że post się spodobał. Jeśli ktoś znał tą "sztuczkę" to nie musi od razu hejtować. Innym może się przydać.
Przepraszam, że taki krótki.

ρσz∂яαωιαм,
~ℓуєηє

8 komentarzy:

  1. fajne. Mogłoby być troche wiecej stylów

    OdpowiedzUsuń
  2. ђєן t๏ ןค เ ๓๏ןє ๓คןtкเ ๏๔ Ŧเгคภкเ z ﻮ๔คńรкค fajne xd

    OdpowiedzUsuń
  3. :*ђєן t๏ ןค เ ๓๏ןє ๓คןtкเ ๏๔ Ŧเгคภкเ z ﻮ๔คńรкค

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam to od dawna, ale post przydatny dla innych :)
    ~natalkasam

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)