Menu

piątek, 13 lutego 2015

Pomagajmy Nat! + Oceniamy Biografie (2)

Cześć!
Moja najkochansza Marika poinformowała mnie, że ktoś nienawidzący tego bloga stworzył jakąś nędzną kopie która obraża naszą Porshie. Tutaj macie link: http://cztery-panny-z-jednej-lawy.blogspot.com/. Z jednej lawy? Co to za nazwa? Nie wiem jak was ale według mnie to szczyt wszystkiego! O to nagłówek:
Mistrz sumopainta! Założycielką tego bloga jest BRAWO!!!!!. Myślała, że jest mistrzem! No ten napis Giń Porshio. Nat to s**a, P***a, K***a i D****a. Według mnie to jest nienormalne. Do tego nikt dosłownie nikt nie wiedział, że tego bloga nie pisze Nat. ( Ironia) Nie wiem ale ona myślała, że jak napisze, że jest s**ą itp. to ktoś jej uwierzy, że ona jest Porshią. Zabawne...  Do tego napisała Zrobić konkurs na konto XxPorshiaXx?  Brawo za poprawnie napisanie loginu! Myślę, że chodziło jej o to, że ona niby schakowała Porshię. Wypraszam sobie obrażanie Porshi! Ja proponuję tylko jeden wpis w księdze BRAWO!!!! żeby usunęła tego bloga.  Okej przejdźmy do następnej części posta, czyli Oceniania Biografii. 
Piszę ten post na prośbę... Żart rozkazu mojej skarpetki (Marika). Powiem wam, że na dzisiaj będą tylko 2 biografie, ponieważ mam do przeczytania lekturę a jeszcze jej nie zaczęłam. Zaczynajmy! Na pierwszy ogień postawimy...
Cynia3
Orginalność: Biografia jest taka naturalna. Prosta, ale nie powiem, że nikomu nie chciało by się tak trudzić przy biografii. Z drugiej strony, nikt nie używa takiego wydysponowania tekstu za pomocą takich rameczek. 20/20
Poprawność ortograficzna: Nawet gdybym nie czytała tej biografii to i tak wiedziałabym, że Cynioch nie popełnił by błędu! To perfekcjonistka. (niektóre błędy są zrobione specjalnie)
20/20
Tekst i zawarte w nim informacje: Jak powiedziałam wcześniej, Cynia wypisała tu bardzo bardzo dużo o sobie. Czyli: Wiek, imię, ksywka, zainteresowania, informacje o rodzinnych wyjazdach, o jej chórku, o klasie, wygląd, cechy, blogi. Bardzo dużo! Choć nie piszę z nią za dużo znam ją już na wylot! O to chodzi w biografii. Uwierzycie, że ma 9 lat i pisze tak profesjonalnie? Szacunek.  PS: Jak nie jesteś zbyt piękna? Jesteś śliczna. 20/20
Staranność: Kto zaprzeczy, że to nie jest staranne? Zadbała o czcionkę, nic jej nie zakratkowało, zrobiła rameczki dodała zdjęcie. I uwaga, to co najbardziej mi się podoba to te motto: Ale uroda to nie wszystko. Dała bym Ci za to 30 pkt ale nie mogę. Biografia boska! 20/20
Sama nie przypuszczałam, że zajmiesz pierwsze miejsce! ( Opsss, miałam tego nie pisać) 
80/80 pkt. Nie martwcie się i czytajcie dalej. Przecież nie musi być tylko 1 pierwsze miejsce. I pamiętajcie Ostatni będą pierwszymi. 
Mika2118
Orginalność: Na pierwszej stronie nie widzę orginalności bo jest normalnie. Ale 2? Większość ludzi wstawia napis o bok moviestar/ A każdy wie, że kocham angielskie słowa. A, nie są w każdej biografii.  17/20
Poprawność ortograficzna:  No niech mnie piorun trzaśnie bo tu chyba nie ma żadnych błędów. Nie trzasną mnie.. Czyli nie ma. No i krótko, zwięźle i na temat. Tylko mam jedna uwagę, bo na prawej stronie Friend jest w liczbie pojedynczej a są tam 2 osoby, Ale to chyba nie jest błąd tylko mój zwyczaj w wyszukiwaniu w każdym błędu. 
20/20

Tekst i zawarte w nim informacje: Jest tu dużo napisane, tekst jest długi, Tak jak u Cyni bardzo dużo da się dowiedzieć o Paulinie. Mamy tu młodą poetkę! Lubi pisać wiersze! Tekst jest śliczny choć taki typowy. Ale lubię to, że tekst nie wchodzi w środek tej jakby książeczki, bo tego nie na widzę. 
20/20
Staranność: Napisanie i dodanie moviestar to nic trudnego. Ale napisanie bez błędnie tak długiego tekstu to jest sztuka! Brawo za to! Strasznie podoba mi się prawa strona! Jeśli ktoś uważa, że nie jest to staranne bo tekst jest czarny i jest zmieniona jedynie czcionka to ja uważam, że  kolorami przewodnimi u Pauli to czarny i biel. Napisz czy  o to Ci chodziło. 
20/20
Mika zdobyła 77/80 pkt. Prawie perfekcyjne! Gratuluję!  
No i deseeerek.
skarpetka 500
Orginalność: Jak pisałam w tamtym ocenianiu ja kocham tekst i kolor zmieniany co chwilkę. I kocham tą czcionkę. I ta prawa strona jest boska i ORGINALNA. Ja jestem fanką dodawania do biografii zdjęć. 20/20
Poprawność ortograficzna: Ja serio powinnam zlikwidować tą kategorię. Nie widzę błędów. Ale no niestety jest jeden  błąd bo napisałaś szkoxłe. To jest błąd w tekście ale to też się do tego niestety zalicza. Ale w poprzednim poście tej serii go darowałam więc teraz też to zrobię. 
20/20
Tekst i zawarte w nim informacje:  Podziwiam Cię, że napisałaś, iż  lubisz Justina. Niektórzy ludzie go nie lubią i mogli by Cię zhejtować. Ale ja nie popieram hejtów!  Jest napisane dużo, i ładnie co cudnie się czyta. Wiem o tobie jeszcze więcej niż wiedziałam. Postarałaś się!
20/20
Staranność:  Jak mi mówiłaś, robiłaś to 2 godziny. I bardzo dobrze!  Trzeba się starać bo teraz Ci się to przydało. Widać, że jest tu starannie wszystko zrobione. 
20/20
Ranking: 
1.Cynia3, skarpetka 500
2. Mika2118
Ale bez obaw. Miko, to, że zajęłaś 2 miejsce to nie jest jakieś tam złe. Gdybym oceniła więcej biografii jestem przekonana że twoje miejsce by się nie zmieniło. Dziękuje dziewczynom, że się zgłosiły. W następnej części oceniania ocenię: Diamentowa Pati , M A R T I N E L L A, TheMoomster. A wy możecie zgłaszać się już tu do 4 części! Nie wiem jak to ogarnę... No ale nic. Słyszeliście, że zostaję do marca? Cieszycie się?
Paa Alice917

18 komentarzy:

  1. Sorry, ale to nie mona biografia :o
    Cos Ci sie pomylilo...

    Moja nazwa to M i k a 2 1 1 8
    (bez spacji)


    Pozatym,mam na imie Ola, a nie Paulina ;x

    Po prostu: TO NIE MOJA BOOGRAFIA

    Pzdr
    MIKA2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliła się i wstawiła moją biografie XD

      ~TheMoomster

      Usuń
  2. Ciekawy post:) Ten ktoś, kto zalozyl tamtego bloga to debil:)
    Ach, taka malutka uwaga. Troche trudno sie czyta czarny tekst na takim ciemnym tle:// TO NIE HEJT!!! XD.
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popełniłaś błąd.Napisałaś Mika21178, a pokazałaś moją biografie xd

    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  5. To, że ktoś nie lubi Porshi to nie znaczy, że macie jego blog nazywać szmacianym itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzywac blog? Hahah, tylko ze ona zrobila ten blog SPECJALNIE by obrazac Nat. Pozdro z podlogi specjalnie dla tej kurwy "brawo". Nat to moja idolka i nie bd tego tolerowac.
      ~Marcia

      Usuń
  6. Dziękuję za ocenę, no dosyć dużo czasu spędziłam nad moją biografia. Dzięki za komplement, choć i tak uważam, że nie jestem za ładna.
    A osoba, która zrobiła tego bloga jest jakaś głupia.
    Pozdrawiam
    Kokos

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś pewnie zazdrości Nat wspaniałego bloga, bo nie potrafi napisać samemu (Omg, ale to ujęłam ,,bo nie potrafi napisać samemu" xDD).
    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super biografie. A co do tego bloga, to to jest jedna wielka żenada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam dobrego HACKA do MSP chcecie ? Bo tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja znam BRAWO!!!! :( ona oszukała moją koleżankę i zabrała jej sporo rzeczy. to jest konto julka/kosinska Porshia mi pisała że ona jest dziwna itp. bo się jej o to spytałam bo J/K mi pisała rzeczy typu : ,,piszę z Porshią'' zresztą się przyznała że ona to julka/kosinska. nie trzeba się nią przejmować ona jest jakaś chora na głowę :) - patifromspace

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta BRAWO!!!! TO HAKERKA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorry że się czepiam ale pisze się ORYGINALNY, a nie ORGINALNY.
    Post fajny.

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze logo - Świetne,pomysłowe - brawo! :)
    Drugie logo - Hmm...szczerze? Zero oryginalności ;/
    Trzecie logo - Wow! Super! <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)