Menu

niedziela, 15 lutego 2015

Początek i koniec mojej przygody w wirtualnym świecie.

Był rok 2011. Mroźny, pochmurny dzień. Pora roku zima. Okryta kołdrą  dziewięcioletnia dziewczynka leżała cała blada, chora, zmęczona. Nadeszło południe. Mimo już nie porannej pory było ciemno. Z pokoju było słychać tylko kaszle. W pewnym momencie weszła starsza postać od dziewczynki o jakieś cztery lata. Usiadła na komputer a dziecko obserwowało... siostrę. Weszła w dziwną fioletową stronę. Zapytałam się co to takiego. Ona odpowiedziała Mo-wi-star pla-net. Zaczęła sylabami, nazwa zarówno jak dziewczynce o i mieniu Alicja była trudna.  Miała już konto, nazwała swoją lalkę Charice. Poprzebierała ją troszkę w nowe ubrania, następnie poszła na obiad. Chora Alicja, została w łóżku. Jednak nie mogła wytrzymać i założyła konto. Przynajmniej próbowała, nazwała lakę Alicja917. Siostra weszła i zastała komputer taki jaki był. Alicja udawała, że śpi. Następnego dnia, poszła do mamy i zapytała czy może sobie chwilkę pograć. Mama, zgodziła się. Niestety, Alicja zapomniała hasła. Stworzyła drugie konto. Nazwała je Alice917. Hasło zapisała sobie na karteczce którą schowała pod głośnikiem. Minęły 2 lata. Alicja zrobiła sobie jednak roczną przerwę. W roku 2013 powróciła do gry. Hasło nadal okurzone, leżało pod głośnikiem całe wieki. Przez te 2 lata Alice, zdobyła bardzo dużo kochających przyjaciół. Dzisiaj jest już w piątej klasie. Wirtualnych przyjaciół zastąpili prawdziwi. Komputer zastąpił laptop.  Ma 12 lat. I wiecie co robi? Tak piszę ten oto post. Zastanawiając się nas swoim dawnym życiem. Głośnika już niema, hasła również. Ale pozostała we mnie wdzięczność, tak wdzięczność mojej siostrze. Za to, ze poznałam tą niesamowitą grę. Kiedy odejdę z bloga postanowiłam, odejść z  gry. To za długo się ciągnie. Chciałam tutaj zostawić po sobie ślad. Że, gra to nie jakiś tam obrazek. Jestem wdzięczna za ten niesamowity czas. W tedy wszystko się zmieniło.
Próbowałam osiągnąć sławę. Chciałam zasłynąć z looków, filmów co kolwiek. Nie udało mi się. Ale co z tego? Tutaj w marcu, zakończy się moja przygoda. Konto nie będzie już istniało... Przez ten okres. Rok 2011 stworzyłam artbook.
Tak, to ona. Historia, rok 2011, 2013 i 2014.  Powstał również artbook.

Zarówno jak i przyjaciół tak i chłopaka wirtualnego zastąpi prawdziwy. Nie wiem kiedy.  Aha. Powstał też film. 
I... Look
Kto powiedział, że nie można się cofnąć? Ja cofnęłam się 3 lata do tyłu. Teraz jestem tutaj, z wami. Dziewczynki już niema, jest nastolatka. Kiedyś przyjdzie czas na Ciebie i na Ciebie. Na Ciebie też. To już koniec mojej historii. Mam nadzieję, że się spodobało. 




16 komentarzy:

  1. Sama czasem mam takie dni, kiedy sobie myślę dokładnie tak jak Ty. Ale zazwyczaj zaraz mi to przechodzi. Chyba tylko raz mialam kilka miesiecy przerwy i dobrze mi zrobila, bo w tamtym czasie sie duzo zmienilo. Szczerze, to przemysl sobie, czy na pewno chcesz usunac konto, bo pozniej bedziesz zalowac, tak sądze :).
    Sama mam 14 lat, i ta gra nie daje mi zadnej satysfakcji, radosci i czegokolwiek. Nie wiem po co gram, no ale coz :).
    Nawet kiedys chcialam sprzedac konto, ale ludzie mnie do tego zniechcecili.
    No coz, powodzenia.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożeomatkomatko!
    Zajebisty post! ♥

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Czytałam z zapartym tchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historia. Szkoda, że odchodzisz. Na każdego kiedyś przyjdzie czas. Kiedy byłam młodsza grałam w tą grę nałogowo, ale teraz już mnie to trochę nudzi. Obecnie częściej wchodzę na blogi o msp niż w samą grę. Lubię po prostu czytać posty. Redaktorki i redaktorzy bardzo ciekawie piszą. Sama chcę się dostać na jednego z blogów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Tak swoją drogą, mam do ciebie małą prośbę.. Napisz do mnie na msp, bo musze ci coś powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszv12 lat, jesteś dzieckiem nie nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże i co? Od razu trzeba komentować? ;--;

      Usuń
    2. DwaNAŚCie ... Jestem nastolatką c; Zawsze bdziemy dziećmi dla swoich rodziców nawet jak bendziemy mieli po 70 lat.

      Usuń
    3. Ta to czemu w angielskim w twelve nie ma końcówki teen??

      Usuń
    4. Niby jest to dwaNASCIE, ale jednak np. jak ktos ma jedyNASCIE to chyba nie jest jeszcze nastolatkiem.
      To nie wychodzi z NAZWY tylko z dojrzewania...
      Nastolatek, to... czlowiek ktory zazwyczaj w wieku 13/14 zaczyna dorastac (co widac) a sa wyjatki.

      I nie, nie mozesz siebie nazywac nastolatka.
      To do 12-latki nawet nie pasuje...
      Seriale sa od 12 lat, ale nie 3 TRYB DZIECINSTWA! (1 do ok. 6lat, 2 - do objawow dojrzewania)

      To nie jest krytyka.
      Po prostu ty narazie tego nie zrozumiesz.
      Bo chyba jakby porownywac "nastolatke" ktora ma 11 lat, a ktora ma 16 lat, to widac roznice, nie?

      Nastepnym razem, lepiej uwazniej sluchaj na wdż (o ile masz odpowiedniego nauczyciela).

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzruszyła mnie ta historia, naprawdę. ;/
    Ja mam takie konto od 2013 roku (nie chcę podawać nicku) i poznałam tam taką wspaniałą dziewczynę, niestety ona zaczęła coraz mniej wchodzić i odeszła z MSP.Odeszła bez żadnego słowa...Bardzo smutno mi się zrobiło.Bez niej ta gra nie miała sensu.Jednak nie załamałam się tak bardzo, i grałam dalej, ale zrobiłam sobie nowe konto.
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za powiedzenie nam tej cudownej historii! Super! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w 2011 założyłam swoje konto

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)