Menu

poniedziałek, 2 lutego 2015

Pierwszy dzień po szkole...

Czesc!
Własnie wróciłam ze szkoły. To mój pierwszy dzień po feriach. Bardzo się cieszę póki co, ponieważ w następnym tygodniu będę już mieć nowy plan lekcji, a to może oznaczać to, że szybciej będę kończyć zajęcia!
Póki co w większosci dniach tygodnia kończę o godzinach 15-16, potem jem obiad, trochę odpoczywam, a na koniec wchodzę na laptopa pisać posty, a potem to już tylko leżę, odrabiam potem lekcje, uczę się jak jest do czego i to chyba tyle po mnie........
Ogólnie, to myslałam że dostanę jakies jedynki i nie wiem co jeszcze, ale to pewnie nie koniec, ponieważ to że pani nie powiedziała ocen z matematyki nie znaczy, że nie powie na np. następnej lekcji. Na dodatek jutro mam sprawdzian z lektury, więc jakies dwie pałki już sobie uzbieram........
Jak ja nienawidzę szkoły, po prostu masakra.
Mam nadzieję, ze te 5 miesięcy szybko zleci i znów będą wakacje.
Chciałabym już chociaż żeby były walentynki, aby mieć satysfakcję tego, że jestesmy coraz bliżej marca.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Masz strasznie niską samoocenę , trochę w siebie uwierz .Natalia, jesteś inteligentną dziewczyną, w dodatku starsz się i to już duży plus. Jesteś wzorem dla wielu osób, weź o tym pomyśl. Pozdrawiam i uwierz w siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie dopiero od 13 lutego :P xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat, pesymist Cię dopadł. Uwierz w siebie. Z taką samooceną nigdy niczego nie osiągniesz. Chcieć, to muc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz sobie puścić piosenkę wakacje xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, ale nie możemy przecież cały czas się uczyć ! :) Uwierz w siebie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)