Menu

poniedziałek, 9 lutego 2015

Pa

Brawo! Wygraliście...

 Miałyśmy się pożegnać w piątek, ale ja robię to już dziś. Po co mam tracić czas na pisanie postów, skoro i tak uważacie, że nie umiem ich pisać? Wiem NAT, tracę w tej chwili całe Twoje zaufanie wobec mnie. Nie musisz go wcale odzyskiwać, bo już na pewno nigdy się tutaj nie zgłoszę. Nie lubicie mnie, to po co? Będę jednak trzymała kciuki za inne redaktorki. Lepiej już usunę się z tego bloga.

Wasza najgorsza i najgłupsza beka.

I nie, to nie jest żaden zazdrośnik. Jestem to ja. Prawdziwa ja.

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie będziesz już tu pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beka ty i Ala to naj redaktorki a ty pisalas od samego początku i zawsze swietnie bo od poczatku obserwuje wasza prace..nie sluchaj tych szm*ciur NIE za przeproszeniem :) Miej ich glemboko TAM.
    Pozdrawiam Dih :) Natalio: jak ktos bedzie Cie obrazal wyslij im piękną focie z palcem.
    Ciaooo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też pisali nie miłe komentarze jak tu pisałam. Ale to ignorowałam,widocznie zazdroszczą Ci bo Nat ich nie wybrała tylko wybrała Ciebie ;)
    ~Jula5341

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) /Wiktoria11109

      Usuń
  4. Jezeli chodzi o te hejty na asku Nat to im poprostu żal dupe ściska.Mają ból dupy że ich nie wybrała.Prosta zazdrość.Nie rób im na przyjemność,zostań.

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeeee ja Cię lubię zostań , nie odchodź ....... =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksa! Piszesz świetne posty! Są przecież osoby, które chętnie czytają Twoje notki, np. ja :) Nie przejmuj się tymi zazdrośnikami, nie warto <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosta. Zrozum, że to debile i są zazdrośni o Twój talent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :( Piszesz wspaniałe posty! Zostań ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za późno, już na nim nie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleksa, jeśli tak mogę się do ciebie zwrócić, nie powinnaś się przejmować opiniami innych, dostałaś jedyną w swoim rodzaju szansę, dla której inni oddaliby wszystko :) Uważam, że nie powinnaś rezygnować, bo naprawdę masz świetne pomysły i ciekawie opisujesz swój temat.


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz tak samo jak inne redaktorki,nie przejmuje się
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  12. ech... trudno. Raz się żyje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, ale szkoda, że odeszłaś... Moim zdaniem dałaś za wygraną tym głupim hejtom, ale to twoja sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. :( Smutno, ale chyba przeniosę się na blog Aleksy bo tam nie ma tak wielu zazdrośników i hejterów jak tu... Posiedźcie na chacie przez chwilę to zobaczycie.. :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)