Menu

wtorek, 24 lutego 2015

Organizacja postów!

Witajcie 

Dość, dużo osób zastanawiało się jak powstają u mnie posty. Jak się przygotowuję. Więc dzisiaj na waszą prośbę robię o tym post.  Postanowiłam zacząć od podstaw. Czyli od przygotowań.

Okres przygotowywania 
1. Wymyślanie posta.
2. Przygotowywanie screenów.Ta czynność jest u mnie podstawą.
3. Obrabianie fotografii, układanie planu posta w formie kartki.
4. Rozplanowywanie

Z okresu przygotowywań myślę, że tylko tyle. Wszystkie czynności, razem zajmują mi około trzydziestu minut. Nad postem myślę cały dzień.

Okres pisania 

1. Wpisanie tytułu
2. Pisanie notki
3. Dodawanie screenów
4. Przeczytanie tekstu ponownie
5. Poprawianie wszelkich błędów

To najdłuższy i najbardziej praco chłonny okres. Zajmuje mi ok. półtorej godziny.

Okres po napisaniu notki 

1. Czytanie postów innych redaktorek
2. Sprawdzanie co godzinę komentarzy
3. Sprawdzanie poprzednich komentarzy. Czytam je wszystkie. Na niektóre odpisuję. Szanuję, krytykę ale nie obrażanie. Za wszystkie komentarze dziękuje.

Miejsce pracy 

Jak wiecie, piszę posty przez stronkę Blogger. Screeny są robione programem Bandicam. Jeśli jednak próbuję uchwycić mniejsze elementy robię screen klawiszem PrtSc otwieram paint, wklejam i wycinam. Wszystkie materiały są u mnie w folderze "Msp"




















Oprócz zdjęć MS mają miejsce tu też zdjęcia mojego pieska. W folderze jest kolejny który nosi nazwę "Origiinals" Nie wiem co mogę jeszcze dodać. Chyba to tyle. Wiem, że krótki post ale muszę uczyć się do sprawdzianu z matematyki i kartkówki z angielskiego. Do tego mam sprawdzian mitologiczny w piątek. Czy moglibyście może podawać propozycję zespołu do konkursu? Zespół liczy dwie dziewczyny (w tym ja) i jeden chłopak. Na początku wymyśliliśmy "Waleczne Amazonki" ale niestety jest tu chłopak. Liczę na propozycje. Jeszcze coś, osoby które zgłaszały się do mnie po loga na pewno je dostaną. Już w piątek odchodzę. Niestety. Postanowiłam, że nie będę brała udziału w II etapie konkursu na redaktora przez Kathey, ponieważ to nie ma sensu. I tak wiem, że nie wygram. Wolę zostać tu do końca z wami. W piątek się pożegnamy.  No to miłego wieczoru.

Trzymajcie się cieplutko kochani!
( PS: Właśnie napisałam 1999 posta! Gratuluję redaktorce która rozpocznie następny dział dwu tysięczny!)

7 komentarzy:

  1. Kochana, ty chyba żartujesz. Nie możesz takiej szansy przepuścić. Pewnie wiesz, ile osób by chciało być na Twoim miejscu. Przemyśl to jeszcze.
    Pozdrawiam, Weronika ( TheFlorence ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Flor(moge cię tak nazywać ? Xd) Super post i wgl ale masz szanse.Ja nie wiem czemu nie startowalam i tego żałuję. PS. Masz fajne posty i masz big szanseXD.

      Pozdrawiam piesek412

      Usuń
  2. Według mnie szkoda przepuścić szansę jaką ty dostałaś na tamtym blogu :) Walczyłaś, a teraz się tak po prostu poddasz? Zabrakło ci strzał? Złamał się miecz? Zastanów się jeszcze.

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, nie możesz przepuścić takiej szansy.
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mogłabyś zrobić mi logo? nazywam się superkotka2000000336

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym logo, na MSP jestem (PANI) kocica

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i zorganizowany czas pisania ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)