Menu

poniedziałek, 16 lutego 2015

"Oceniamy Looki"

Hej!
Na wstępie chciałam napisać, że we wtorek lub w środę będzie nauka rysunku! Wiele osób się mnie pytało kiedy w końcu się pojawi. Ale, przejdę do postu c: Więc dzisiaj będę oceniała trzy osoby. Są to: Arli, Selenne oraz AJ ^^.

Arli
Hmm..Look jest prostu, ale podoba mi się. Naprawdę.
Włosy-super pasują do całego looku.Kolor również. 10/10
Dodatki-zauważyłam dwa. Bransoletka i wstążka. Nie mam do nich zastrzeżeń. Sama ich używam. Fantastycznie wyglądają! :D 10/10
Sukienka-nigdy jej nie miałam. Sama w sobie mi się nie podoba, ale Arli użyła ją i wygląda świetnie. 10/10
Buty-uwielbiam je! Ładnie wyglądają z sukienką. 10/10

40/40 pkt. - 6!

Selenne
 Look mi się podoba. Lecz włosy trochę nie grają ze spodniami.
Włosy-Tu pasują świetnie, ale zmieniłabym kolor. 9/10
Bluzka i spodnie-często używam ten "crop top". Fajnie tu wygląda. Spodnie..cóż. Kolor mi nie pasuje. Fajnie by było, gdyby włosy oraz spodnie miały ten sam odcień. 8/10
Dodatki-są tu kolczyki i dodatkowe "rzęsy". Kolczyki podobają mi się, lecz te rzęsy nie bardzo. 9/10
Buty-są fantastyczne! mam ich strasznie dużo w swojej garderobie.Selenne super je dobrała. 10/10
36/40 pkt. - nadal 6!

AJ ^^
 Jeju, zakochałam się w tym looku!
Włosy-piękne! pasują tu, kolor jest cudowny. 10/10
Dodatki-cudne, tylko naszyjnik trochę nachodzi na bluzkę. 9/10
Bluzka i spódnica-fajnie sobie to dopasowała. Wyglądają ślicznie. 10/10
Buty-pasują do wszystkiego, tu również, kolor jak najbardziej tu odpowiada.10/10
39/40 pkt. - 6

1.miejsce-Arli
2.miejsce-AJ^^
3.miejsce-Selenne

Wszystkim gratuluję! Jeśli chcesz, abym cię oceniła napisz swój nick w komentarzu.
Do następnego postu! Pozdrawiam, TheFlorence.


11 komentarzy:

  1. Możesz na następny raz także mnie ocenić i zrób z więcej osobami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! :3 Mnie możesz ocenić nick: love4ever1
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  3. 36/40 to 6? Raczej 5 jak nie 4! D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się (:
    ~ Kathey
    Jkbc - nick na msp - Kathey

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te looki. :)
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłabym bardzo wdzięczna za ocenienie jakiegoś looku!
    ~ Sheya01

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem czy serio jestes taka swietna w rysowaniu, poczekamy, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój nick to oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  9. Super looki ja to bym wszystkim dał 10/10 *___* ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)