Menu

poniedziałek, 23 lutego 2015

Oceniamy looki + kolejny błąd na MovieStarPlanet!

Hejka!
Od dzisiaj do piątku lub soboty chodzę na półkolonię, dlatego wpisy będę publikowała dopiero w takich godzinach jak teraz ( pisałam to o 17:00 ). Więc dzisiaj postanowiłam ocenić looki i napisać o kolejnym błędzie w grze. Na sam początek looki. Wylosowałam 3 osoby, które chciały być ocenione.
Pierwsza to Kathey.

Zacznijmy od włosów.
Włosy-bardzo mi się podobają. Pasują do tego stroju. Fajnie dopasowane kolory. 10/10
Sukienka-widzę,że coraz więcej osób je ma. Myślę, że sama sobie ją kupię, bo jest faktycznie piękna! Zakochałam się w tych kolorach *-* Super! 10/10
Dodatki-mamy tu tylko rzęsy z tego co widzę. Ja ich w sumie nie używam, ale tu wyglądają 
F-A-N-T-A-S-T-Y-C-Z-N-I-E! 10/10
Buty-ładnie dopasowane do sukienki, kolory cudne..wszystko cudne! 10/10

Razem mamy 40/40 pkt! Znowu szóstka. 
A właśnie..przepraszam, że tak w środku tematu, ale chciałam napisać, że zmieniłam trochę punktację.
38-40=6.
34-37=5.
30-33=4.
26-29=3.
22-25=2.
1-21=1.
Wiem, że dziwna, bardzo dziwna..nieważne. Przejdę do drugiego looku.
Sheya01

Z tego co widziałam u Shey ( nie wiem jak to odmienić ) jest przewaga ubrań w kolorze czarnym, ale to tak tylko dla informacji c:
Włosy-jako same w sobie mi się nie podobają, ale tu ładnie się komponują z resztą. 10/10
Bluzka, spódnica- jak to nazwać..crop top? Piękny. Wydaje mi się, że on prawie do wszystkiego pasuje. Tutaj cudnie wygląda ze spódnicą. Spódnica? to samo co bluzka. Bardzo mi się podoba i tutaj również pasuje.10/10
Dodatki-Okulary, tatuaże, serca na nogę i chyba serduszko MOM. Są czarne, ładne. Nic dodać, nic ująć. 10/10
Buty-jeju, ale cudne! Mimo to, że podobają mi się to, jednak może coś w nich zamieniłabym na kolor biały. 9/10
Razem- 39/40 - szósta ( nadal ).

Teraz przyszła kolej na..
Love4ever1

Tutaj mamy walentynki!
Włosy-znowu te same. Tutaj opaska jest koloru czerwonego, ładnie tu pasuje. 10/10
Sukienka-sama ją użyłam do tematu Walentynek. Jest piękna. 10/10
Dodatki-piegi, rzęsy oraz tatuaż nogę. Dwa pierwsze są śliczne, jednak kolor tatuażu zmieniłabym. 9/10
Buty-baletki tu ładnie wyglądają, ale tak jak wyżej. Moim zdaniem zmienić kolor i jest super! 9/10
Razem 38/40 pkt! -6, brawo!
1 miejsce-Kathey
2 miejsce-Sheya01
3 miejsce-love4ever1

Wszystkim gratuluję :)
Teraz chciałam Wam powiedzieć o błędzie na MSP. Chyba tak można go nazwać.
Dzisiaj chciałam wejść i oglądnąć filmy, lecz kiedy chciałam kliknąć zobaczyłam to. Pod nazwami ikonek jest białe. Jakby napis był nałożony na napis. Sama nie wiem czy jest to błąd, ale wygląda to dziwnie. Chyba, że to kolejne ulepszenia moderatorów..coś im nie wyszło :/
Na dzisiaj ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że post Was zaciekawił.
Do następnego posta, TheFlorence :)

8 komentarzy:

  1. Kathey tworzy śliczne looki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ostatni look, stworzony przez Love4ever1. Ma śliczną twarz :)
    Pozostałe osoby też niczego sobie.. U Sheyi zmieniłabym tylko włosy. A Kathey wykreowała strój w ładnych kolorach natomiast już nie szukam zaczepki tylko wszystko oceniam na ładne :)
    Co do błędu.. nie jest ich mało, ale też nie dużo. Może szykuje się jakaś aktualizacja?

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za taką pozytywną ocenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio sie zgadzam z punktacją, ale co tam.
    Co do błędu, to ja go mam już dawna, po prostu jak chcę iść do miasta filmów i klikam, to czasem mi się nie ładuje, to klikam jeszcze raz. I jak się włącza to jest tak jakby x2 ;)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się looki, najbardziej 3. :-)
    Mam pytanie. Bardzo proszę o odpowiedź obu adminek. Znacie sposób na dodanie do filmu nieznajomego, prawda? Ja mam z tym problem, bo robię wszystko dobrze i próbuję i próbuję...
    I to chyba przez to, że jak już wyświetla mi się małe okienko do chatowania to ono jest pomarańczowe, a nie fioletowe, jak mają inni, którzy robili ten sposób. Widziałam na filmach oraz na blogach. To dla mnie ważne. Próbowałam już chyba wszystkiego. Robiłam zgodnie z instrukcjami i nadal nic. Bardzo proszę Was o pomoc. Dzięki. :)

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę do następnego Hot or Not? c:
    Mój nick to #Shailene - chciałabym,abyś oceniła look pt.♥12♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy look,jest naprawdę uroczy :3
    Nie za bardzo jednak podoba mi się drugi look i trochę nie zgadzam się z jego punktacją c:
    Trzeci look też niczego sb *-*
    PS.Jak już pisałam,czy mogłabym do następnego "Hot or Not"?
    Jeśli będzie taka możliwość - mój nick to #Shailene,look - ♥12♥
    #Shai

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie! Oceń - xXAriana GrandeXx będzie jej miło ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)