Menu

wtorek, 17 lutego 2015

Oceniamy grę! + Konkurs

Jak widzicie po tytule, postanowiłam Wam ocenić naszą wspaniałą grę. Gdzieś widziałam coś podobnego, natomiast ja zdecydowałam się odtworzyć to inaczej. Jeśli chcecie mogę zrobić z tego serię i w następnym poście ocenię inną grę. Napiszcie jaką i czy chcecie z tego serię. Zacznijmy.
Strona główna






















Widuję ten ekran czasem. Kiedyś często. Wydaje mi się ładny, dopracowany. Jednak  każdy ma swój gust. Mi się podoba tak pół na pół. Nie lubię fioletowego. Główna strona wydaje mi się taka wieczorna. Przeważają kolory różowo-fioletowe. Grałam w dużą ilość gier, ale to jedna z najbardziej udanych stron. Jednak nie podobają mi się te ruszające się animacje. Bardzo często laptop mi się opóźnia. No to krótko. Nie potrafię określić czy jest ładnie czy nie. Jestem zmieszana. 
Profile












(pozdrawiam właścicielkę profilu) Profile są ładne. Bardzo podoba mi się że VIP'owie są tak jakby wyróżnieni, staranniej ozdobionym profilem. Patrząc, profil przekazuje nam bardzo dużo informacji. Co myśli dana osoba, jak się nazywa, jaki ma lvl, kto jest jej chłopakiem/dziewczyną, najlepszym przyjacielem. Chciałabym aby MSP było właśnie w jasnych kolorach. Było by weselej, nieprawdaż?
Czat



















Czaty są bardzo rozwinięte. Jest ich kilka. W skład wchodzi: Centrum handlowe, park dla zwierzaka, Skate park, kawiarnia, kino. Do pomieszczenia możemy zaprosić znajomego. Podoba mi się grafika, jednak właśnie tu, dodałabym jakieś animacje. Na przykład ludzi poruszających się za oknem. Jakieś motylki czy coś. Zwierzątka. Było by uroczo.

Miejsce rozmów z przyjaciółmi (Chat)



















Kolejna moja ukochana część gry. Możemy tutaj rozmawiać. Nie tylko z dodanymi znajomymi. Możemy dodawać minki oraz kolor tekstu. Ja chciałabym bardzo, żeby była możliwość dodawania obrazu do tekstu. Było by nieziemsko. (Mogę się założyć, że właśnie przeczytaliście moją rozmowę z Mariką) Tu znowu kolor fioletowy. Ehhh... Tylko ten niebieski mnie pociesza.
Ranking
W każdej grze jest tylko ranking osób najlepszych w tej grze. A tu mamy ranking Movie Stars, Movies, Pokoi, Looków, Artbooków, Youtube, Zwierzaków, Ubrań, Artykułów, Teł, Animacji. Jest bardzo rozszerzony wybór. Co do wyglądu to racja, jest szary ale jest troszkę przeźroczysty. Mi się podoba. 

Gry
Gry są śliczne. W dodatku za granie w nie dostajemy Fame. W stu procentach każda gra jest dopracowana. Moją ulubioną jest Casting. Podoba mi się to tło, jest naprawdę boskie.

Forum

Fioletowy razy sto. Mimo tego koloru, podoba mi się grafika, opcje. Nie mogę o tym dużo napisać bo nie przeglądam forum. Nie widzę w tym przyjemności. Jest fajnie. 
Reklamy
W opcji YouTube możemy oglądać filmiki. Tymczasem załoga MSP dodaje filmy które sami stworzyli. Ja wybrałam ten.  Opowiada on o tym że dwie osoby, mianowicie chłopcy spotykają się. Wtedy jeden z nich oznajmia, iż ma sposób na Vip'a za darmo. Drugi nabiera się i pyta jak to zrobić. Wtedy odpowiada mu na to, że gdy poda mu hasło on zainstaluje mu Vip'a. Ofiara zgadza się i podaje hasło. Wtedy użytkownik znika i tamta osoba traci wszystko. Biega naga po całym MSP i ma pusty pokój. Najprościej w świecie zostaje okradziona. Ten film jest pomysłowy, piękny i ma ciekawe przesłanie. Super!
...................................................................................................................................................................

Jak wiecie, organizowałam konkurs. Jednak mam tyle nauki w tym semestrze, że głowa mała.  Przepraszam, że nie dodałam wyników w piątek ale nie mam czasu na sprawdzanie komentarzy. Ale przygotowałam kolejny konkurs. Jest strasznie dużo nagród. Każdy może być zwycięzcą.
Nagrody:

Dziewczyny:
Chłopcy:

Jak wygrać którąś z tych rzeczy? Wystarczy że, jeśli jesteś dziewczyną  musisz napisać obok numerka od 1 do 23 i ja wylosuję osobę która dostanie jakąś rzecz. Jest aż tyle nagród! Jednak przed numerkiem musisz napisać (GIRL)
Jeśli jesteś chłopcem musisz napisać numerek od 1 do 4 i napisać (BOY) Wyniki te i zaległego konkursu będą w poniedziałek.



61 komentarzy:

  1. Girl sukienka obok głowy robota . Czy tu też można się zgłaszać ??
    Na msp jestem Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co mnie zaskoczyło to ubiór mojej postaci XDXD szczerze? przeraziłam się, ale nie jest tak źle.
    Teraz post: ciekawy, pomysłowy, nie spotkałam się z czymś takim. Nie mam nic do niego, jak najbardziej podzielam twoje zdanie. Zabawnie wygląda ten screen z filmiku MSP. Dziękuję za pozdrowienia!
    Co do konkursu...

    (GIRL) 21

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)

    Zgłaszam się do konkursu!
    Mój nick: M a r t i n e l l a
    Numerek i płeć xD: 8 (GIRL)

    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 7 (GIRL) Motylek2004motylek
    Myśle że coś wylosuje

    OdpowiedzUsuń
  6. (GIRL)
    Nr. 23 <3
    Sonia363636

    OdpowiedzUsuń
  7. (girl) 12
    ~Lady Mariqa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chce mi się logować na konto google.
    Numerek 14! ;)
    GIRL.
    Nick; karina_2005
    Lvl: 19.
    -/Mysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jak oceniła MSP. :)
    Zrób z tego serię, i może oceń Simsy?
    Konkurs też fajny :
    (GIRL) 2

    +zapraszam na malinova-wariatka-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Numerek 14 girl.
    Karina_2005

    OdpowiedzUsuń
  11. (GIRL) 12 //donata13
    To trzeba tu w komie? Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam D: :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 8 [GIRL] /na msp jestem hello to ja1305 ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. GIRL.
    Może 16? Ok, niech będzie numer 16.
    I tak nie wygram, ale ok. Reszcie życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Girl-8
    Wampire182

    OdpowiedzUsuń
  15. Na MSP jest sporo starej grafiki
    A i konkurs xD
    (BOY) - 3

    OdpowiedzUsuń
  16. GIRL 22 (moja nazwa na MSP to "margaretka230") ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. GIRL 22 (moja nazwa na MSP to "margaretka230")

    OdpowiedzUsuń
  18. Nr. 13 (GIRL) te czerwone włosy. Jakbym je wygrała, to proszę prześlij prezent na moje drugie konto "Wychowany Ananas". :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post. c; I ... Jeżeli dobrze zrozumiałam zasady konkursu, to GIRL 7. Szczęśliwa 7!. ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. GIRL Poproszę nr 5 bo to mój szczęśliwy :) Pozdrawiam ciepło : Madziunia@098

    OdpowiedzUsuń
  21. GIRL Poproszę numerek 5 bo to mój szczęśliwy :) Pozdrawiam ciepło: Madziunia@098

    OdpowiedzUsuń
  22. (GIRL) 6
    Login na msp: SweetLusia XD

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post ,ciekawy :) PS Pytałaś się Nat? Dziś znowu tylko 1 odwiedzin. Bardzo na ciebie liczę

    OdpowiedzUsuń
  24. nr.19
    na msp jestem ViolaCastio1234

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ok, jak wszyscy to i ja, zgłasam się GIRL nr 17.
    Mój nick to Kudima

    OdpowiedzUsuń
  27. No dobra. Numer 23. Ostatni ^^ Yhym. Oczywiście girl. Nick: JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  28. Girl nr 3
    Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  29. BOY 2
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  30. GIRL 16
    Ambrige

    OdpowiedzUsuń
  31. 15 (GIRL) nick:diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepraszam,15 jest,poproszę 11 (GIRL) diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)