Menu

poniedziałek, 9 lutego 2015

Oceniamy Biografie! (1)

Hejka.
Dzisiaj post z rana. Na początku chcę wam bardzo serdecznie podziękować za tyle przemiłych komentarzu pod moimi dwoma postami. Jak to wczoraj czytałam to chciało mi się płakać ze szczęścia. Dopiero teraz sobie uświadomiłam jaki ból będzie mi towarzyszył pisząc ostatni post w piątek. Wracając do tematu zgłosiło się do mnie aż cztery osoby. Myślałam że, odłożę to na kolejną część i ocenie ją kiedy indziej ale jak to napisała jedna z moich czytelniczek "Bez ryzyka nie ma zabawy" Tak więc przypomnę co oceniamy:
-Orginalność
-Poprawność ortograficzna
-Tekst i zawarte w nim informacje
-Inne czyli staranność

Na pierwszy ogień niech będzie
                                               MARCELA827


Orginalność:  Biografia jest bardzo, ale to bardzo orginalna poprzez to że, pokazała nam swoje prześliczne projekty. Nie da się zaprzeczyć. Są świetne! Biografie pisze w ten sam sposób co ja. Piszę o tych samych rzeczach. Do tego dodała troszkę pięknego angielskiego języka 20/20
Poprawność ortograficzna: Więc albo jestem jestem ślepa albo tu nie ma błędów! Tekst dobrze się czyta. Tylko jest mały minusik oczywiście te kratki! Nienawidzę ich! 20/20
Tekst i zawarte w nim informacje:  Tekst jest długi dzięki czemu dużo możemy się dowiedzieć np. wiek, imię, data urodzenia, jej koleżanki, informacje ogólne dotyczące konta i zainteresowania. Wszystko jest kolorowe jedynie te X. Ale wszystko jest okej. Mogę powiedzieć że, jest to jedna z najlepszych biografii jakie widziałam.  Tekst jest napisany różną czcionką i kolorową. Jest tu parę emotek czego nie lubię ale to nic nie znaczy. Okej daję 18/20
Staranność: Bardzo starannie! Zadbałaś  o mimikę twarzy, stroje, muzykę, czcionkę. Picuś glancuś. Bardzo mi się podoba 20/20
Nasza kochana Marcela zdobyła 78/80 pkt. Jestem pod wrażeniem!

999Stella
Orginalość:  Nie jest zbytnio orginalnie (przepraszam) mimo to jest prosto i na temat! Bardzo mi się podoba to że, próbowałaś tak wyeksponować nazwę swojego bloga. Czytałam twoje opowiadania i są świetne wzruszyłam się! Ale niestety druga strona jest nadal pusta. 16/20
Poprawność ortograficzna: I to jest coś! 0 błędów. Zero kratek, a blog wyznaczyłaś tak że, nic nie rzuca  się w oczy! I to ja lubię.  20/20
Tekst i zawarte w nim informacje:  Jest dość dużo napisane ale niema tu zbytnio dużo napisane o twoim życiu prywatnym np. Imię. Za to minusik ale jest bardzo dobrze! 18/20
Staranność:  Przykro mi ale zbytnio nie widzę staranności. Tekst jest napisany początkową  czcionką. Ale dobrze że, dodałaś muzykę oraz wygląd swojej Moviestar. 19/20
Stella zdobyła 72/80 pkt. Super! (a co do twojego bloga czekam na więcej opowiadań, i polecę go jak tylko zapytam Nat o pozwolenie)

Diana616
Orginalność:  Dość, fajnie. Jednak wolę tekst napisany tak prosto. Dlatego tu jest bardzo orginalnie.  Zadbałąś oto żeby napisać CZYTAJ BEZ X czyli taka mała wskazówka. Nie widziałam biografii z taką wskazówką. Brawo! 20/20
Poprawność ortograficza:  Chyba nikt niema błędów w biografii! Tak samo jak Ty. Więc krótko niema błędów, pojawiają się przecinki również wspaniale. Jednak nie widzę kropek. 19/20
Tekst i zawarte w nim informacje:  Jest dość krótko ale można się dużo dowiedzieć. Jest na kolorowo  jednak odradzam pisanie żółtym kolorkiem w biografii ponieważ, nie za dużo widać co am jest napisane. 19/20
Starannosć:  Postarałaś się nad dodaniem moviestar oraz kolorowego tekstu. Nie ma się do czego przyczepić, raj dla oczu. 20/20
Gratuluję! Zdobyłaś 78 pkt. Jak na razie razem z Marcelą prowadzicie! 
Moviepianka
Orginalność:  Przykro mi ale nie widzę orginalnosci. Jedynie w oczy rzuca się przepiękna, czcionka i jej kolory. Jest bosko!  16/20
Poprawnosć ortograficzna:  Oczywiście zero błędów. Mogłam usunąć tą kategorie. Wszyscy są wspaniali w ortografii. 20/20
Tekst i zawarte w nim informacje: Mimo to że, nie na widzę emotek w tekście to tu jest dobrze. Przy każdym zdaniu coś jest i jest okej. Ładnie to wygląda. 20/20
Staranność: Tu się postarałaś. Wszystko wygląda śpiewająco. Są dwie moviestar i jest piękny tekst. Powiem krótko jest ślicznie. 20/20 
Gratulacje kochana! Zdobyłaś 76/80 pkt. 

A na deser zostawiłam wam roxanevv
Orginaność: Bardzo mi się podoba, jest orginalnie  przez te przepiękne tło które chyba zrobiłaś sama. Jest naprawdę boskie i bardzo mi się podoba. 20/20
Poprawność ortograficzna: Nie znalazłam żadnego błędu, do tego niczego ci nie zakratkowali i są przecinki i kropki. Jest super. 20/20
Tekst i zawarte w nim informacje:  Jest dużo napisane. I bardzo dużo napisane o Tobie i o twoim wyglądzie zewnętrznym. Oczywiście są jakieś emotki ale nie rzucają się w oczy. A do tego jest ich malutko. 20/20
Staranność: Tło wszystko wyjaśnia, czcionka i muzyka. Wszystko współgra i jestem pod ogromnym wrażeniem. 20/20
A więc zdobyłaś 80/80 pkt. Serdecznie gratuluję!
A teraz ranking :)
1. roxanevv
2. Diana616 i MARCELA827
3. Moviepianka
4.999Stella
Serdecznie gratuluję dziewczynom tak wspaniałych wyników! Wszystkie biografie były cudowne i magiczne. Dziękuje za udział w ocenianiu i zapraszam do zgłaszania się do następnej części. A teraz macie do wyboru następne posty. 
Mój pou! , Oceniamy wasze looki, Look,Jak zarobić fame i Starcoins. 
Głosujcie w komentarzach! A ja tymczasem się z wami żegnam. Z góry dziękuje za jaki kolwiek  komentarz. 
~Alice917

24 komentarze:

  1. Jak to u 999Stella nie ma żadnego błędu ortograficznego? A ' odmuwię'? Dla Ciebie to nie jest błąd ortograficzny? :') Bo mnie to razi w oczy. I jeszcze to, że według Ciebie jest tam ' zero błędów!'. Ciekawe jakim sposobem Ty to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje że, wyraziłaś swoją opinie. Ale postaw się na moim miejscu, wstałam o 7 rano aby napisać dla was post. I raczej nie odejmę Stelli pkt. za to że, popełniła błąd oftograficzny. Mój mózg nie działa zbyt dobrze z samego rana :)

      Usuń
  2. Fajny post.Najbardziej podobała mi się czwarta biografia.Chciałabym się zgłosić do następnej części,mój nick to diamentowa Pati.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zrobić ocenianie looków :) Ps.: Zgłaszam się, jakby co xD Nick:

    M a r t i n e l l a

    OdpowiedzUsuń
  4. Milo sie czyta Twoje posty, jednakze iz ja zwracam uwage na wszelkie przecinki - ogolem interpunkcje.
    A u Ciebie brakuje paru przecinkow.
    Co do posta - nie mam wiecej uwag.

    I chcialabym, zebya ocenila moja biografie. :)

    Pozdrawiam!
    Mika2118

    Ps. Przepraszam za brak polskich znakow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Nastepnym razem bede zwracala na to wieksza uwage;)

      Usuń
  5. Świetnie oceniłaś, a oto moja ocena:

    BIOGRAFIA MARCELI827:
    Oryginalność: tak, jest. Nie widziałam jeszcze biografii ze swoimi pracami-widać, że Marcela ma talent i to pokazuje :) xD Wygląd kolorowy, co chyba pierwsze rzuca się w oczy :) 20/20
    Poprawność ortograficzna: może tam się zdarzyć drobna pomyłka, ale to chyba nic, tak to jest w porządku :) 20/20
    Tekst i zawarte w nim informacje: dużo się dowiedziałam, prawie wszystko, co potrzebne (czyli np. imię) :D Czcionka fajna, kolorowa. 20/20 pkt.
    Staranność: rysunki, jeśli już chciała dać do biografii, to bardzo ładne, nie są zmechacone xD Wszystko bardzo ładnie wygląda! 20/20 pkt.
    80/80 pkt. Gratuluję!

    BIOGRAFIA 999STELLI:
    Oryginalność: przepraszam, nie chcę urazić, ale niezbyt. Ta ,,początkowa czcionka", nie ma niczego tutaj, przez co można byłoby uznać za oryginalne. Jednak biografia nie jest taka sama jak każde, więc dam 16/20
    Poprawność ortograficzna: czasami zdarzy się brak polskich znaków, np. jest ,,dowiedzieC" zamiast ,,dowiedzieĆ". To jednak nie za bardzo ,,razi", jak np. krulofa, mufję cji, maópa (małpa). 19,5/20
    Tekst i zawarte w nim informacje: o Stelli wiadomo tylko, że lubi śpiewać i pisać opowiadania, a jej ulubiony kolor to morski i malinowy i pozostałe informacje o msp. 10/20
    Staranność: pierwsza strona zapełniona, ale dodałabym te jakieś ,,naklejki do artbooków". Natomiast na drugiej stronie jest tylko ,,ta piosenka jest the best", piosenka i moviestar. Ja bym dodała jakieś np. ulubione cytaty po boku, czy fragment piosenki... 10/20
    55/80 Bardzo dobrze, ale mogło być troszkę lepiej.

    BIOGRAFIA DIANY616:
    Oryginalność: biografia JEST oryginalna. Są tam specjalne dopiski od MSP, ale Diana dodała też coś po swojemu :D 20/20
    Poprawność ortograficzna: trochę kropek nie ma na końcu zdania, ale to jest tylko błąd interpunkcyjny. 19,5/20
    Tekst i zawarte w nim informacje: można dużo się dowiedzieć. 20/20
    Staranność: starannie wszystko, zmieniona czcionka, kolory-po prostu jest ładnie :) 20/20
    79,5/80 Świetnie! Było Ci już blisko do 80 :)))

    BIOGRAFIA MOVIEPIANKI:
    Oryginalność: tak tylko trochę, sorka. 17/20
    Poprawność ortograficzna: nie ma kropek, czasami zakańczają emotikony typu ,,xD", ,,:)", ,,:D", ,,:P", ,,;-;", ale kropka musi być, gdzie nie ma tej emotki. Cudzysłów-pisze się w tytułach ulubionego serialu, filmu, itd. 18/20
    Tekst i zawarte w nim informacje: informacje są. 20/20
    Staranność: jest, piękna czcionka, i wgl. ;3 20/20
    78/80 Super! Prawie idealna biografia! :)

    BIOGRAFIA ROXINEVV:
    Oryginalność: tak! To widać od razu! 20/20
    Poprawność ortograficzna: ok, dobra. Tylko mi się jedno zdanie nie klei: ,,Szczupłość przeciętna", ja bym napisała: ,,Jestem szczupła/jestem niezbyt szczupła". 19/20
    Tekst i zawarte w nim informacje: jest imię, wzrost, kolor włosów, cechy charakteru, zainteresowania, jakiej słucha muzyki, itd. To chyba nam wystarczy. 20/20
    Staranność:bardzo ładne tło :) Początkowa czcionka musi być, żeby bardziej było wiadać. Postacie są ok. 20/20
    79/80 Byłaś blisko :)

    Ranking:
    1. Marcela 827
    2. Diana 616
    3. MOVIEPIANKA
    4. 999Stella

    Mam nadzieję, że moja opinia nikogo nie uraziła :) Alice, powyżej napisałam moje zdanie na temat bio. tych osób, ale nie znaczy, że Twój post był kiepski :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Naprawde się rospisałaś ;*

      Usuń
    2. Nie ma za co ;)

      Usuń
  6. Mmmmm, Watcha' Saaaaaay... 10/10 ostatnia bio najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za taką miłą opinię. Tak, tło zrobiłam sama :) Moje konkurentki też sobie nieźle poradziły i jeśli to czytacie - gratuluję każdej wyniku powyżej 70 punktów. Wydaję mi się, że lepiej w następnym poście napisać mini poradnik "Jak zdobyć fame i Starcoins". Niby temat dostępny na wielu blogach, ale myślę, że ty opiszesz go jedynym w swoim rodzaju.

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki że oceniłaś! :D A może zrobisz taką serię, że potaniasz looki (zamieniasz ubrania w lookach ktore zglosza movie stars by wygladalo to ladnie i by bylo taniej) ale to tylko pomysł :)
    ŚWIETNY POST <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    :-) czy mogłabyś pokazać moją biografie w następnym poście? Mój login to Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje posty naprawdę mi się spodobały. Jesteś sympatyczną osobą, co widać na pierwszy rzut oka. Gratuluję pomysłu na taki konkurs, gdyż czytam wiele blogów, z reguły o MSP, a na żadnym z nich takiego nie zauważyłam. Pozdrawiam Cię, Alu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dotychczas najmilszy komentarz jaki ktoś mi ofiarował. Dziękuje Ci bardzo ^^

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy post, podoba mi się ta seria. Nie spodziewałam się, że ocenisz moją biografię tak wysoko xd
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę? Oceniacie czyjeś dane? Serio nie macie pomysłów na posty?
    Może przegląd artbookow, ale BIOGRAFIA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ocenianie atrbooków jest na wielu postach. A ja chce być orginalna. Tak jak biografie. Przykro mi,że Ci się nie podoba :) Ale każdy ma swój gust ;>

      Usuń
    2. Alicjo, jeśli chcesz być oryginalna to nie wiem... Ale ja prowadzę taka serię na blogu Katheji, wiec nie jest to już zbyt oryginalne

      Usuń
  13. Wiesz, że zapisać ta serię od Kokosa z bloga Katheji -_- Chociaż byś napisała, że to taka sama seria, bo za oryginalna to ty nie jestes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zato jesteś orginalna nie stawiając nawet kropki w tekście. Po 1 to że ja i kokos mamy podobny post to nie Twoja sprawa. A po 2 jak jesteś taka odważna to powiedz kim jesteś. No i po 3 te serie są całkowicie inne, oceniam całkiem inne kategorie.
      Pzdr ;*

      Usuń
  14. Ale jeżeli już oceniasz to i mnie ocen: cynia3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cyniu. Czytam ten blog od niedawna a zresztą dobrze wiesz że niewieziałam że tam piszesz. Sama byłam zdziwiona że masz taki post jak ja .

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)