Menu

środa, 11 lutego 2015

Nowy motyw - już jutro!

Cześć!
Tutaj #hachiko. Jutro, jak w każdy czwartek "przybędzie" nowy konkurs. Chciałam się dowiedzieć co to takiego będzie i zajrzałam na MSPowego facebooka. |Link do strony: KLIK|
Będzie to motyw walentynkowy!


Hmm.. Na pierwszy rzut okiem wydaję się ładne. Ciekawe jak będą prezentować się animacje i ubrania.
Do końca to nie wiem jak się nazywa ten konkurs. Na obrazku MovieStar mówi "The most romantic place?" co po polsku brzmi "Najbardziej romantyczne miejsce?" lub coś podobnego (tłumacz google).
Co myślicie o tym konkursie?

Aha, chciałam jeszcze, żebyście wysyłali swoje propozycje lub życzenia na posty. Jeśli ktoś ma propozycje można ją wysłać do mnie na MSP. Przypominam: mój nick to #hachiko.
Pozdrawiam,
#hachiko

8 komentarzy:

  1. Wiesz, Tylko Ty i Alice dbacie o posty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra fajne posty fajny blog xd belgijka630 jestem na msp

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nie mogę się już doczekać nowego motywu

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nie mogę się już doczekać nowego motywu

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)