Menu

czwartek, 19 lutego 2015

Nowy look - zmiana planów...

Hej!
Wiem, że wczoraj nie napisałam żadnego posta, przepraszam. Internet był bardzo słaby i nic mi się nie chciało zapisać. Mimo to przejdźmy do posta. Ze względu na to, ze dzisiaj jest czwartek na MSP pojawił się nowy temat "Awards"- nagrody. Kiedy go zobaczyłam naprawdę się zdziwiłam. Tym razem moderatorzy się bardzo postarali. Kupiłam zestaw ubrań, dość długo nad nim myślałam, bo teraz nie jestem członkiem VIP i miałam problem. Tak wygląda:


Do looku wybrałam dwie rzeczy z najnowszego tematu ( sukienkę oraz włosy ), lecz buty i kwiaty oddzielnie. Sukienka nie jest nowa, ale wygląda ślicznie.
Teraz animacja:


Musiałam wybrać taką, która nie jest dla VIP i ta w sumie spodobała mi się najbardziej.
Ogólnie temat uważam za naprawdę udany. Wszystko jest ładne, ale ceny w sklepach mogły być trochę niższe...
Kolejną krótką sprawą jest to, że nauka rysunku będzie na pewno. Już wiem czego Was "nauczę", narysowałam, zdjęcie zrobiłam, ale gdy chcę przesłać na bloga to nie chce mi się otworzyć. Postaram się ją zrobić, bo wiele osób na mnie liczy. W weekend pójdę do kuzynki i u niej spróbuję zgrać zdjęcia na jej laptopa. Mam nadzieję, że się uda :)
Do zobaczenia - TheFlorence. 

Pozdrawiamy ..
Paulina:) ;**
Aglet888
JestemChlopczycaNr1
Selenne
Natalia =)
Nadal możecie się zgłaszać do prezentów i abym Was pozdrawiała w postach :)

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do prezentu! Może się uda, próbowałam już, ale się nie udało ;P A, i jakbyś mnie wylosowała, to mam prośbę. Czy mogła byś kupić mi coś z kompletu żyrafy? Jak tak to dziękuje, a jak nie to oki, innym też się zadowolę ;p XD A, i mój nick to lejdi130.
    ~Garfild

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Look'a to ładny, ale raczej nie mój gust. Nie mogę się doczekać nauki rysunków.=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski look <3 Chętnie bym kupiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za pozdrowienia look śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju dziękuję że mnie pozdrowiłaś :-) Nie zgłaszałam się bo nie mogłam, bo gdy wysylalam komentarze to pojawil sie napis ze komentarz musi byc zatwierdzony itp. Ciągle czytam tego bloga <3 Twoja fanka ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pozdrowienie! <3 Twoja fanka~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne looki. *-*
    Mnie pozdrów, jeśli możesz. :)
    ~Etie xD
    (Tak, Etie xD to mój nick).

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)