Menu

poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowa w rankingu + sklep MovieStarPlanet.

Hej!
Nie wiem czy już wiecie, ale wchodząc teraz na MSP zobaczyłam, że ! ! ! Alicja ! ! ! prześcignęła ALAKINGĘ. To tylko taka informacja dla Was. Nie wiem co z tego wyjdzie. Może ALAKINGA  za wszelką cenę będzie chciała być znowu na pierwszym miejscu? Zobaczymy. Nad drugim tematem posta dość długo myślałam, ale po pewnym czasie w końcu wymyśliłam. Chodzi mi o sklep MovieStarPlanet. Ostatnio  na aktualnościach możemy zobaczyć coś takiego

Jeżeli jest niewyraźne to przepraszam.
Więc obrazek przedstawia nam to, że jest wyprzedaż. Gdzie? W sklepie MSP. Podana jest strona oraz strzałka. Kiedy na nią klikniemy jesteśmy od razu przekierowani do sklepu. Gdy byłam tam pierwsze cob rzuciło mi się w oczy to ceny. Są kosmicznie wysokie. Za takie pieniądze bluzki czy worka bym nie kupiła nigdy. Ogólna ocena sklepu moim zdaniem to 7/10. Musze jednak przyznać, że koszulki i wszystkie rzeczy są naprawdę ładne, ale za drogie. Cóż..
To wszystko co miałam Wam do napisania. Myślę nad jutrzejszym postem i chyba zrobię coś związanego z rysunkiem. Może Wam się spodoba :)
Pozdrawiam, TheFlorence.

7 komentarzy:

  1. No te bluzki są strasznie drogie.
    Ładnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam: filmi vip

    pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ciekawa,co z tego wyjdzie.Ale wiem,że napewno nie kupię rzeczy z MSP :)
    diamentowa PAti

    OdpowiedzUsuń
  3. Dali w nowościach, bo chcą, aby więcej osób kupiło.
    Uaaau! Odkryłam Amerykę!
    Zgadzam się z tobą - Ceny są kosmiczne.

    Chętnie zobaczę twój talent. B)
    I zkrytykuję, hrihri.
    -/Mysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post,ale trochę za krótki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info! Twoje posty są super ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Supcio post ja też nic nie kupię z tego sklepu. Pozdrawia Selenne

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)