Menu

niedziela, 8 lutego 2015

Nowa redaktorka..

Hej!
Jak możecie zauważyć po tytule jest tu nową redaktorką - TheFlorence. Będę tu pisać do piątku. Napiszę na samym początku trochę informacji o mnie. Jestem Weronika i chodzę do 6 klasy. Interesuję się rysunkiem i modą. Ćwiczę też gimnastykę taneczno-akrobatyczną. Mam nadzieję, że na tym blogu mnie polubicie i moje posty się Wam spodobają. Postanowiłam również wymyślić serię. Pod moimi postami lub w wiadomościach prywatnych możecie pisać swoje nazwy na MovieStarPlanet, a ja będę losować po 3 lub 4 osoby i będę dawała im prezenty z listy życzeń. Zobaczymy jak to wyjdzie :) Na sam koniec dam Wam zdjęcie mojej postaci na MSP.


Pozdrawiam i do następnego posta!
~TheFlorence :)

16 komentarzy:

  1. Super! Wiesz co? Mi w, porównaniu do innych osób, nie przeszkadza to, że piszesz posty o takiej porze, a nie innej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam się do prezeeentow xD Fajnie że będziesz tu pisać :-)
    Zolw
    Msp - legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Wydajesz się fajna, gratuluję dostania się :) Moja nazwa na msp-love4ever1, możesz zaprosić mnie do znajomych :3
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że będziesz pisać i życzę Ci powodzenia :)
    P.S. na msp jestem Kudima

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że tu będziesz pisać. Życzę Ci powodzenia, żebyś wytrwała :)
    (Na msp Kudima)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze piszesz. Nie robisz (chyba) błędów ortograficznych, interpukcyjnych ani powtórzeń raczej też nie...
    Postać masz ładną, ale bluzka zlewa się lekko z włosami.
    Hym... nie wiem, co więcej napisać...
    Gratuluję pisania na blogu :)!
    -/Mysia
    Ps. Mój nick na msp to karina_2005. (Bez kropki).
    Ps2. Przepraszam za wszelkie błędy, piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój nick to ♥♥♥kaja♥♥♥. Zgłaszam się do losowania, może coś wygram. Xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Taki powitalny. Na MSP jestem Selenne. Jak coś to piszę z anonima

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Ciekawe czy mnie wylosujesz :D Na msp - [PokerFace]

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie piszesz,czekam na posty :)
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że piszesz na tyn blogu
    PS na MSP jstm fanka ninjago nie czepiać się nazwy nie lubie ninjago

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)