Menu

sobota, 21 lutego 2015

No cześć !!!

Cześć cześć cześć i jeszcze raz CZEŚĆ! :)
Z tej strony Nat, dawno mnie tu nie było boo.....
Laptop nadal nie naprawiony :( 
Nie wiem co z nim zrobię, ale jakos na marzec musi byc zrobiony, bo mówiłam ze w marcu wrócę! :D
No, ogolnie stęskniłam się za wami! Co tam u was słychać?
Ja ogolnie mam przemysleń wiele, planuje cos nowego robić i wraz z tym pisac tutaj, tylko nie wiem czy by wyszło.
NIEKTORZY WIEDZĄ O CO CHODZI... CIIII 😂
Ogolnie chora byłam, tydzien do szkoły nie chodziłam i mocno odpoczęłam! W poniedziałek juz muszę niestety wracać tam, a tak dobrze mi się leniuchowalo i oglądało rożne odcinki youtuberow, bo kocham to robić w wolnym czasie.
Czuje sie juz lepiej i dzis mama chce mnie zabrać na 50 twarzy greya, tylko nie wiem czy na to iść a nie przypadkiem na film pt. "Loft".
Pomóżcie w komentarzu, mam czas do 19 ❤️
No, to jeszcze został jakis tydzien do marca.
Hmm, zrobię nowy wygląd pewnie i pomyślimy wspólnie nad jakimiś fajnymi nowymi zmianami!
Pomysły tez możecie jakieś zapodać, moze jakieś zabawy, konkursy
Cóż, to chyba tyle z mojej strony.
Jak cos to piszcie mi na asku, bo na MSP z telefonu niestety nie wchodzę :(
Nazwa Aska: Nattusiiaa
Tam większość osob ze mną pisze :D
To do zobaczenia! ❤️

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat (Annabelie)

8 komentarzy:

  1. Natka, ile emotek! XD No ale rozumiem Cię stęsknilas się za nami! #NatSzaleje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, No tak. Zgadzam sie, zaszalałam, ale to chyba dobrze!!! Ogolnie dzis jestem jakaś wesoła, ale juz nie bo stwierdziłam ze jestem brzydka (mam duzo kompleksów ostatnio), zreszta nieważne :((
      No, szaleć zawsze trzeba! ^^

      ~Nat

      Usuń
  2. Boziu... Ja juz chce twoje posty! XD Nie chodzi mi o to, ze posty redaktorek mi sie nie podobaja czy cos, po prostu mega tesknimy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisiont Twarzy Greja XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Na to idź

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się za tobą stęskniłam. Ale idź na 50 twarzy Greya. No idź już. Nie no żartuje Xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Radzę iść na 50 twarzy Greya. Byłam i to jest naprawdę fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już tęsknie za twoimi postami xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tęsknie :D Ciekawe jakie będą zmiany ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)