Menu

piątek, 27 lutego 2015

Myszka Minnie - MovieStarPlanet

Hej!
Przepraszam, że post jest tak późno. Próbowałam zrobić go wcześniej, ale na Google Chrome wyskakują mi po bokach jakieś reklamy i na tej karcie co jestem włącza się jakieś losowanie i pisze mi, że jestem z Poznania -.- (Nie jestem). Aktualnie piszę posta z Opery.

Przeglądając komentarze, które pisaliście pod moimi postami znalazłam to:
Dobry pomysł. Tylko nie wiem czy zrobię z tego serię, bo w marcu mnie już tu nie będzie, a do marca 2 dni. To wy decydujecie, czy chcecie taką serię do końca tego miesiąca.
Z pomysłu wzięłam Myszkę Minnie.
Tak wygląda w tej bajce:
Teraz spróbuję zrobić taki look na MSP!

Oto look, który zrobiłam:
Look składa się z czterech rzeczy.
~Sukienka
~Buty
~Kokarda
~Włosy

Kolory:
*Niektóre kolory mogą być niewidoczne*
Całość kosztuje 2575 SC. Może nie wszystkim się podoba, ale myślę, że większości się podoba.
Jeśli ktoś chce, można kupić.

Pomysły na kolejne looki piszcie w komentarzach.
Napiszcie też czy seria się podoba.
                         Pomysły może wykorzystam jeszcze dzisiaj jeśli napiszecie ;)
To wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene

6 komentarzy:

  1. Świetny look. Może w następnej części odwzorowałabyś Sponge boba kanciastoportego? Było by śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radujmy się albowiem wykorzystałaś mój pomysł! Ładny look ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrób jakiegoś hackera z msp ( naprzykład the dolly)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałabym nos do looku. Ale ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zrób coś takiego: gdybyś była hackerem, w jaki strój byś się ubrała? I jaką nazwę byś sobie dała? Zrób takiego looka i podpisz. Spodobało się? Jeśli tak, odpowiedz na ten kom, albo napisz do mnie na MSP.

    POZDRO.
    Pauli2k


    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)