Menu

środa, 4 lutego 2015

Mnie pewnie już znacie...

Hej!

 Jestem Aleksa, Bekka I love. Miałam szansę pisać już raz na tym blogu i znów dostałam się. Dziękuję Nat za przyjęcie mnie. Posta o MSP już dzisiaj nie zrobię, ponieważ dopiero co sobie przypomniałam o kartkówce. Jutro przewiduję zrobić dwa posty. Jeden chyba każdemu znany "Przegląd serwerów" a drugi o nowym konkursie.  Pojawią się one ok. 17.30. Za tak późną porę przepraszam! No i co jeszcze powiem... jestem na tablecie, więc rozpisywać się nie będę, ale piszcie w komentarzach lub do mnie na pocztę pomysły na posty. Na pewno wykorzystam je w jakiś sposób. Teraz Was żegnam.

Do jutra!
Aleksa,
Bekka I love,
OLA.

POZDRAWIAM♡

10 komentarzy:

  1. Cześć Aleksa!
    Ciesze się, że tu piszesz, ale mam nadzieję, że nie zaniedbasz bloga Emily, bo ostatnio i tak jest mało postów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Też chciała bym tu pisać, no ale.. Nie udało się :D Czekam jeszcze na posta od "Tej drugiej" (przepraszam że tak piszę, ale nie znam loginu) ;// Czekam jeszcze na jakiegoś posta związanego z msp. :) Aha i jeżeli coś nie wypali, to możesz poprosić mnie o pomoc :D Pisałam bloga ale go usunęłam z powodu niepewności ;( Gmail: pokerfacemsp@gmail.com MSP: [PokerFace] Pisam Ci w wiadomości na MSP, ale nie wchodziłaś.. A tam napisałam bardziej szczegółowo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę już komentarz 3 raz, ponieważ cały czas odświeżała mi się strona i kom który pisałam automatycznie się usuwał :( ~~ Gratuluję Aleksie i "tej drugiej" (Przepraszam że piszę tej drugiej, ale to tylko dlatego że nie pamiętam loginu) .. ;// Jeżeli coś by nie wypaliło, lub któraś by zrezygnowała itp. to możesz poprosić mnie o pomoc .. Na pewno nie odmówię. Lubię pisać tg. typu posty, wgl. zawsze interesowałam się dziennikarstwem (Moja rodzina i znajomi, zaczęli mi mówić że jestem świetna z tej dziedziny) :) Nie myślałam nigdy że ktoś mi wgl. powie że nie źle wychodzi mi dziennikarstwo :') Ale nie o tym tutaj :) W razie potrzeby napisz: Gmail: pokerfacemsp@gmail.com moviestarplanet: [PokerFace] PS: masz mnie w znaj.. A jeżeli to miało by Cię bardziej przekonać.. W 1 klasie (podstawówki) płynnie czytałam, zawsze za to dostawałam 6. ;3 Czytanie to jedno z niewielu moich talentów, czytanie to mój największy talent. Nie znam ZASAD ortografii, to dzięki CZYTANIU piszę bez błędnie ♥ Więc masz prostą drogę, mnie nie pożałujesz :') Dzięki za poświęcenie tych kilku sekund na przeczytanie i pa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się "bezbłędnie".
      No właśnie widać, jak bezbłędnie piszesz.

      Usuń
    2. Przepraszam, ale to tylko 1 słowo. Na przyszłość zapamiętam, każdy robi jakieś błędy, w większości zdań się nie mylę, no ale tu podpadłam :(

      Usuń
  4. ta druga się jak widać nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Aleksa! Post jak zawsze wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ! :) Bardzo lubie czytać twoje posty!
    -ZielonyZolw

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)