Menu

sobota, 21 lutego 2015

Looki - MSP Awards

Cześć!
Na początek chciałam was przeprosić, że wczoraj nie napisałam postów, bo mam bardzo słaby internet i jeszcze laptop mi się psuje.
Dziś postarałam się zrobić więcej postów.

A więc tematem tego posta są looki do nowego konkursu, który pojawił się w czwartek.
Przejdźmy do pierwszego looka!
Według mnie ten strój pasuje na rozdanie nagród. Sukienka jest w ładnym kolorze -  beżowy?
Włosy mają kolor blond pomieszany z różem.
Są tu także buty, których nie widać, ponieważ są zasłonięte sukienką.
Do looka należą:
Są to 4 rzeczy. Look jest dla VIP - sukienka. Najdroższą rzeczą jest sukienka. Kosztuje 1000 SC.
Kolory:
Ten beżowy - kokarda, sukienka i buty
Blond z różem - włosy.
Piszcie czy podoba wam się ten look.

Kolejny look.
Look jest w kolorach czarno-białych. Kosztuje 2025 SC. Moim zdaniem nadaje się na jakieś wieczorne wyjście itp.
W skład wchodzą trzy rzeczy:
Jedna z nich (włosy) jest dla VIP.  Rzeczy stąd są dosyć drogie.
Paleta:
Czarny - buty, włosy, sukienka.
Biały - sukienka, włosy.
Podoba się look ;)?

W komentarzach możecie napisać, który look bardziej wam się podobał i możecie napisać swoje pomysły, życzenia na posty ode mnie.
Post się podobał?

Pozdrawiam,
~Lyene

6 komentarzy:

  1. 2 look super !. :) :)
    -legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bardziej się podoba pierwszy look. ;)
    Pozdrawiam.
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiza wiesz że mam w wersjach roboczych na naszym blogu identyczny look?! I nie kopiowałam..juz usuwam

      Usuń
  3. mi się podoba bardziej drugi look ale i tak oba looki sa bardzo ładne :) - patifromspace

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym look-u dałabym kolor wlosow naturalny blond.
    Ale looki super:D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)