Menu

sobota, 7 lutego 2015

Look'i do nowego konkursu!

Hej!

 Nie jestem stylistką mody, ani kimś kto się zna na modzie, ale mam swój styl i chciałabym wam dzisiaj przedstawić moje pomysły na look'i z nowego konkursu. Zapraszam!


Jest on bardzo prosty, ale mi się spodobał. 


Nosiłam go trochę, mi się on bardzo podoba. A wam?


Ten akurat teraz noszę, spodobał mi się. Nie każdy taki styl lubi dlatego niektórym się nie spodoba.


To już koniec, dziękuję. Trawcie mnie jeszcze do piątku. Albo jak już będą te wyniki, to może wtedy nie będziecie musieli czytać moich beznadziejnych postów? 

Pozdrawiam,
Aleksa,
Bekka I love,
OLA.

8 komentarzy:

  1. Aleksa, piszesz świetne posty. Nie daj sobie wmówić że jest inaczej! Patrzyłam na screeny z aska Nat, i ten kto tak pisze pewnie zazdrości Ci talentu ! :) ~PokerFace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z PokerFace! Oni Ci zazdroszczą, Aleksa że Ty piszesz takie fajne posty :).... że to nie oni mogli pisać na blogu Nat, tylko Ty ;-) A poza tym, skoro wtedy Nat Cię wybrała i teraz też, to znaczy, że podobają jej się Twoje posty-tak myśle :) Przepraszam za wszelkie błędy, ale jestem w połowie Polką w polowie Niemka.

      Usuń
  2. No... Nie za ładne te looki xd. Ale widzę, że się starałaś c: ~Uśmiechnięta twarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się 2 look c:
    Reszta niezbyt przypadła mi do gustu, nie mój styl, ale może innym się spodobają.
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne looki :3 Pozdro #marcin#xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne a drugi boski.
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne a drugi boski.
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)