Menu

czwartek, 12 lutego 2015

Look'i do nowego konkursu - Venetian Valentine

Hej!
Na początek chcę powiedzieć, że przeczytałam posta Nat i dowiedziałam się, że redaktorki zostaną do marca. Więc jutro posta pożegnalnego nie będzie ;)
No to tak. Tutaj jest już opis motywu walentynkowego. Postanowiłam zrobić look'i z ubrań, które doszły. Zobaczcie:
Ten look moim zdaniem jest taki zwykły prze tą bluzkę. Wydaję mi się, że była na MSP już wcześniej. Look jest dla VIP. W skład wchodzą:
Całość to 4 rzeczy. Przekolorowałam buty i włosy.
Dodam tutaj paletę z tymi kolorami.
Kremowy kolor to włosy, czarny to kawałek butów, a biały to prawie całość butów i pasemka na włosach. Look nazywa się Lovely Valentine's. 
Przejdźmy do drugiego look'a.
Prezentuje się dosyć ładnie. Są w nim tylko 3 rzeczy. Całość kosztuje 7 DMD i 1200 SC. 
W skład look'a wchodzą:

Rzeczy nie są aż takie drogie. Wszystkie rzeczy są przekolorowane. Dodam paletę kolorów.
Kolor biały: kapelusz, sukienka i te długie skarpetki przy butach.
Kolor czerwony: serca na sukience, serca na skarpetkach i buty oraz pasek na kapeluszu. 
Kolor czarny: włosy.
Look dosyć ładny i mi się podoba. Gdybym miała diamenty to może bym kupiła. Kojarzy mi się z wakacjami lub z latem. Często widzę w lato jak jakieś małe dziewczynki chodzą w sukienkach i mają podkolanówki xD. Look nazywa się Warm Valentine's Day.  Nazwę wymyśliłam tak sobie ;D.
No, to już chyba na tyle.

W tym poście chciałam jeszcze polecić konkurs juliajuliajulia1.
Nagrody dosyć fajne. Chyba wezmę udział. Zapraszam na ten konkurs!
Pozdrawiam,
#hachiko <3

7 komentarzy:

  1. Ten drugi look jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. W konkursie o Paryżu była bluzka z 1 looku. Miś za 3 diaxy też był ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te Looki :) Kupię ten z podkolanówkami i kapeluszem (Ten 2.) i zachowam go na wakacje xD

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)