Menu

niedziela, 8 lutego 2015

Look - They say that I am weak . They talk nonsense. + mały konkurs

Cześć!
Jak zdążyliście zauważyć po tytule, przygotowałam dla was look. Nosi on nazwę They say that I am weak . They talk nonsense. Co po polsku brzmi : Mówią , że jestem słaba . Gadają bzdury. Chodzi tu oto że, dużo osób mówi że, ktoś jest słaby. Nerwowo. Ale go nie znają i plotą głupoty. Bynajmniej to miałam na myśli tworząc ten tytuł. Przejdźmy do wyglądu:
Tak doskonale wiem że, moja twarz jest "kaczkowata" (?) Tak wiem że, te czarne cienie na policzkach psują cały look. Ale według mnie jest mega słodki. Nigdy nie widziałam żeby ktoś stworzył look z tą czapeczką. Uważam go za jeden z najlepszych moich looków. W skład wchodzą czapeczka, buty,sukienka, włosy.
Skład i cena:

Wiem, wiem 2315 sc to dla niektórych bardzo dużo a dla niektórych mało. Jednak myślę że, look jest warty swojej ceny bo moim skromnym zdaniem jest obłędny! Po za tym przygotowałam dla was jeszcze 2 wersje kolorystyczne .
I wersja kolorystyczna
Jest taka o. Nie równa się z orginałem. Ale myślę że, również jest niezła. Kolorki czarny i jagodowy świetnie współgrają. Do tego włosy! Moviestar wygląda w tych barwach świetnie i bardzo dziewczęco. Przejdźmy do kolejnej wersji.
II wersja kolorystyczna
Gruszkowo biały! Cudeńko. Myślę że, równa się z orginałem. Czy tylko ja uważam że zielony + rudy = niebo (Alice matematyk) Bardzo mi się podoba. Nie miałam jeszcze żadnej stylizacji w kolorach zielono-białych. Ale myślę iż przy następnej okazji na pewno to zaplanuję!
Paleta kolorystyczna
Abyście mogli lepiej odszukać kolory proszę :
Każda rameczka odpowiada innemu kompletowi.
Zielona ramka - II wersja kolorystyczna
Fioletowa ramka - I wersja kolorystyczna
Różowa ramka - orginał
Oczywiście zapraszam do kupowania tego looka! Jest on dostępny w moich lookach pod tytułem:
They say that I am weak . They talk nonsense. Niestety zbliżamy się już do końca posta. Ale na koniec pragnę wam ogłosić mały konkurs. Abyście zapamiętali mnie kiedy odejdę w piątek organizuję konkurs w którym jest do wygrania komplet a w nim:

Wiem, wiem że, niektórym się może nie spodobać. Ale liczę na was!
Kto go dostanie? Dostanie go osoba która byłą przy mnie i komentowała moje posty przez cały czas. W piątek ogłszę wyniki. Oczywiście w konkursie mogą uczestniczyć również redaktorki bloga. Ale przy tym poście musicie napisać że, zgłaszacie się do konkursu i napiszcie swój nick. I PRZYPOMINAM O ZGŁASZANIU SIĘ DO SERII W OCENIANIU BIOGRAFII JEŚLI NIE WIESZ O TYM JESZCZE NIC TO SZYBCIUTKO ZAJRZYJ DO POPRZEDNIEGO MOJEGO POSTA. 
No to by było na tyle!
Paa :3

Do następnego posta!
~Alice917




20 komentarzy:

  1. Biorę udział w konkursie :) Aktualnie dużo siedzę na tym blogu ponieważ piszę tu z innymi na chacie :) ~PokerFace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, dobrze że, na tym blogu jest tyle miłych osób :)

      Usuń
  2. Chciałabym wziąć udział w konkursie.
    Mój nick to diamentowa Pati.
    Co do posta...Pomysłowy look.Jest taki dziewczęcy i nie spotkałam jeszcze looka z tą czpką,choć sama ją mam :b
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny look! Swietnie wykorzystałaś tą czapke c; Teeż myślałam nad jej użyciem ale jakoś tak.. ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z początku czarno widziała się ta czapeczka ;-)

      Usuń
  4. Kaczkowate usta? Przecież one są cudowne :) Look podoba mi się, lecz w moich oczach wadzą tutaj te buty. Niestety, nie popieram takiego typu skarpetek. Uważam, że II wersja kolorystyczna ukazała się najlepiej. A co z ciemnym pudrem na policzkach? Owszem, ładnie się prezentuje, ale pod jednym warunkiem... według mnie powinien być trochę jaśniejszy ;)


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, dziękuje za opinie. Teraz też twierdzę że buty są boskie ale tutaj niezbyt pasują ;)

      Usuń
  5. I wersja kolorystyczna <3
    Naii-Lepsza
    xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Biore udzial w konkursie.
    Moj nick na msp to /Doma13/
    Swietny post look super jesli pozwolisz kupie tego looka

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore udzial w konkursie
    Moj nick na msp to /Doma13/
    Super post a look sliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za te prze miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczneee looki :) bardzo mi się podoba czarno jagodowy... Ach... mam ochote na lody xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym był dziewczyną kupiłbym tego looka! Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział, mój nick to ♥♥♥kaja♥♥♥.
    Co do posta, bardzo mi się podoba ten look i może go kupie. Jak u zbieram Sc

    OdpowiedzUsuń
  12. Look śliczny. Biorę udział w konkursie mój nick to Selenne. Twoje posty są super! Jak coś to piszę z anonima.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)