Menu

poniedziałek, 9 lutego 2015

Look na walentynki + Niespodzianka

Cześć!
Zbliżają się walentynki i postanowiłam zrobić look na walentynki.
Nazywa się Valentines Day czyli po angielsku walentynki.
Przejdźmy do prezentacji look'a.
Moim zdaniem jest cudowny. Bardzo mi się podoba, tylko jest drogi. Kosztuje 3825 SC. Look jest zrobiony z ubrań z różnych konkursów.
Co jest w koszyku?
Kolory rzeczy są zmienione. Dodam tutaj paletę kolorów:
Kolor czerwony - spódnica, buty, kokarda.
Kolor czarny - włosy, marynarka.
Na niektórych rzeczach są po dwa kolory, ale chyba tego nie muszę pisać, bo to widać.
Co do look'a to już wszystko. Mam jeszcze jedną sprawę.
A mianowicie konkurs!
A o co chodzi? - Trzeba napisać pod tym postem w komentarzu swój nick na MSP. Wylosuję 3 osoby, które otrzymają niespodziankę :).
Wyniki ogłoszę jutro. Zapraszam do brania udziału!

Pozdrawiam,
#hachiko

29 komentarzy:

  1. Śliczny look! Na msp nazywam się: love4ever1
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry post ! Sprawdzam wasze zaangarzowanie w bloga / Nat o tym nie wie ale ok xdxd Dih xd

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za wykorzystanie mojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3!!!Alicja!!!<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3!!!Alicja!!!<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. <3!!!Alicja!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. <3!!!Alicja!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look,tylko szkoda,że prawie 4000 SC :D
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy jako redaktorka mogę się zgłosić, ale spróbuję. TheFlorence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny look;)
    Zgłaszam się do konkursu!
    Sonia363636

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej=^.^= codziennie czytam tego i bardzo mi się podoba zgłaszam się do konkursu mój nick Melanie 210 a, i jeszcze coś czy mogłabym liczyć na cień szansy na przyjęcie mnie do znaj ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za te miłe komentarze :3 Redaktorki też mogą brać udział.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jaka to niespodzianka :) i bardzo ładny look! mój nick to patifromspace

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się mój nick: ♥♥♥kaja♥♥♥.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny look. Zgłaszam się do konkursu

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się : BellaStar567
    ~#Bella

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba se ten look kupi :3
    Oczywiscie, jak pozwolisz B)
    Zgłaszam się :) walla3mio
    Dziwnyy nick, wiem O.O....
    Pozdro
    ~Tashi

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny look, drogi przez tę marynarkę. Apokalipsa cenowa HAHHA.
    Zgłaszam się? XD
    Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  19. #TwójLukJestSupiLel. I zgłaszam się: 3kicia30
    ~ Kotowata *^*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)