Menu

niedziela, 22 lutego 2015

Loga #3

Hejcia!
Tak się napaliliście na te loga, że postanowiłam zrobić z nich serię. Tyle, że już nie będzie tak łatwo. Ale o co mi chodzi dowiecie się później. Zacznijmy.

Patifromspace

No nie wiem, nie wiem. Podoba mi się bardzo. Ale nie wiem jak tobie. Ja zakochałam się w nim. Nie wiedziałam, że tak mi się spodoba. A wam się podoba?

Paulina :) :**

Tu, inspirowałam się logiem które gdzieś kiedyś zobaczyłam. Nie pamiętam czyje było, ale tak mi się spodobało, że postanowiłam zrobić podobne. Paulino, napisz czy Ci się podoba.
Kellow
Chciałam zrobić komuś takie logo, ale niestety nikt nie miał takich komiksowych animek. Więc, zrobiłam dla Kellowe. Mimo, że już nie gra. Jak wam się podoba? 
roxanevv

Logo dla jednej z moich ulubionych czytelniczek. Mega mi się podoba. Masz świetne looki! A Ci przypadło do gustu to logo?

matynakrolewska10

Musiałam, musiałam użyć ten look! Nie lubie Monster High, ale chyba się zakochałam w tym looku i logu. Mega! Jak Ci się podoba?

Kessys

Wszystkie loga mi się podobają. Stworzyłam podobne do byłego loga Kathey. Masz taką uroczą twarz. Wzięłam ten look o który mnie prosiłaś. Dodałam czerwone elementy, żeby pasowały do twoich ust. Jedno z moich ulubionych.


Myślałam, że było ich więcej. Niektóre pewnie nadal plączą się po moim laptopie. Zgubiłam je. Wszystkie zrobiłam wczoraj. I postanowiłam, że aby dostać logo musicie spełniać warunki wymienione niżej.

1. Zaprosić mnie do znajomych
2. Wysłać mi wiadomość na MSP, że chcemy logo
3. Czekać
To tyle. Lóg jest 6. Ale mam nadzieję, że osoby które je dostały są zadowolone. Możecie ściągnąć te loga i pokazać je na swoim blogu. Przedstawię wam ranking moich ulubionych lóg.

1. Kessys
2. Patifromspace
3. roxanevv
4. Paulina :) :**
5.  martynakrolewska10
6. Kellow

Życzę wam miłego dnia i udanego weekendu. Zgłaszajcie się po loga i piszcie o czym chcielibyście post. 

13 komentarzy:

  1. Kellow i tak by nie grala, ale ukradli jej konto 😩
    Jezu, ale ty super te loga robisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne loga, najładniejsze jest pierwsze.
    Oj chyba poproszę cie o logo :*****
    Miyowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci!
    Logo jest przecudowne :*
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Kessys

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, jest cudowne ;** I to w moich ulubionych kolorach-różowy i morski ;3 Jak mogę się odwdzięczyć?

    ~Martynakrolewska10
    z Anonima, bo jej się nie chce logować xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, te loga są tak piękne!
    Napisałam i zaprosiłam Cię do znajomych na MSP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję! bardzo mi się podoba :* - patifromspace

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło :) Wszystkie loga mi się bardzo podobają. Zaskoczył mnie napis przy moim, ale jak najbardziej się z nim zgadzam xd

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne loga zrobisz mi takie logo?
    mój nick: filmi vip

    pozdrawiam
    filmi vip

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne te loga!! :o O.O

    Najlepsze jest logo Kessys.

    Nie wapominałam Ci już, że nazywam sie Pauli2k?

    Chyba nie :))

    Jeżeli nie to przygotuj się, dostaniesz ode mnie grafa xD

    Pozdro XD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze logo - Boże,jakie cudeńko! ♥
    Drugie logo - Takie skromne,proste,ale w tej swojej prostocie takie urocze! :)
    Trzecie logo - Ten komixxowy motyw jest super,bardzo mi się podoba! ^^
    Czwarte logo - To akurat najmniej mi się podoba xd Coś mi nie pasuje.Nie wiem co,chyba czcionka ;c
    Piąte logo - Przepiękne! MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)