Menu

piątek, 20 lutego 2015

Jak zrobić logo w sumopaincie?

Good Morning!
Już jestem po pogrzebie. Z racji, że zbliża się Weekend postanowiłam zrobić post który bardzo chcieliście. Tak, Jak zrobić logo w SumoPaint. Na koniec przygotowałam loga dla paru osób. Zaczynajmy!
1. Wejdź w miasto filmów, potem w artbook. Wybierz moviestar. Zmniejsz, powiększ, przebierz, zmień animacje. Potem zrób screena.
























2. W grafice znajdź tło odpowiednie do loga. Tylko nie za małe.













3. Ściągnij je.
4. Wejdź w stronę  http://www.sumopaint.com
5. Zjedź na dół ekranu.
6. Zmień język na Polski.
7. Następnie, kliknij Plik --> Otwórz z Mojego Komputera... (Wybieramy tło)
8. Jeśli macie za duży, lub za mały obrazek kliknijcie Obraz --> Rozmiar Obrazu
9. Aby dodać Moviestar kliknij Plik --> Importuj jako warstwę -->  Z dysku twardego...
10. Wybierz screeny ze swoją MovieStar
11. Kliknij na różdżkę
12. Klikaj na białe tło obok Moviestar i po kliknięciu wciśnij klawisz Del. 
13. Możecie zostawić tak jak jest lub wykorzystać tzw. Obrys. Warstwa --> Efekty warstwy --> Obrys
14. Potem przesuwacie MS klikając zaznaczanie a następnie myszkę


Jeśli chcesz zrobić przeźroczystą Moviestar  musicie wejść w Filtry, Rozmycie, Rozmycie Gausa. Regulujcie przeźroczystość w zakładce Opacity.
15. Pobaw się efektami, filtrami itp.
16. Zapisz logo klikając Plik, Zapisz na dysku twardym, wybierzcie format PNG lub SUMO.
17. Ponieważ, w sumopaint'cie nie ma zbyt dużego wyboru czcionki zapraszam do banalnego, darmowego programu htyps://www.pizap.com
18. Kliknij Edit, Computer, znajdź swoje logo.
19. Możesz  dopracować swoje logo.
20. Kliknij zakładkę "T"
21. Wpisz jakiś cytat i swój login.
22. Zmień czcionkę, rozmiar oraz położenie. 
23. Kliknij Ok
24. Aby zapisać wejdź w SAVE
Logo zrobione! Efekt jaki możesz uzyskać robiąc  te czynności krok po kroku.
Efekt według mnie jest powalający! Spróbujcie sami okiełznać te programy. Przejdźmy do następnej części posta. Przygotowałam dla dziewczyn dwa loga. Mianowicie dla...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.







Napięcie.


.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.









Już mówię :/

.
.
.
..
.
.
.
.
.
..

.
.












Już blisko!
.
.
.
.
.
..

.
.
.









Leć dalej!
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.










The Florence i Yabi1

Dziewczyny, prosiły mnie abym zrobiła im loga.  Zgłosiło się jeszcze parę osób ale niestety nie mam ich w znajomych. 
Uważam, że to jedno z moich najlepszych lóg!  Jest takie słodkie! Troszkę kojarzy mi się z Meridą Waleczną. Przesz ten łuk oraz czcionkę. Wykorzystałam twój zielonkawy look bo jest poprostu cudny! Logo tylko dla Ciebie!

Hmmmmm. Troszeczkę pusto. Jakoś mi nie wyszło. Chciałam zrobić efekt rozlanego lakieru do paznokci ale mi się nie udało. Jednak tło i  MS po lewej jest śliczna. Logo jest takie kobiece. Większość animek jest z "Impreza & Moda" 
To tyle! Zgłaszajcie się po loga. Może zrobię z tego serię. Wy również możecie mi wysyłać loga. Email: Alice917naMSP@gmail.com Przypominam o konkursie!






19 komentarzy:

  1. Świetna instrukcja i loga :)
    Zrobisz mi? :) Mój nick: martynakrolewska10

    OdpowiedzUsuń
  2. ja prosiłabym o logo c: mój nick to patifromspace i przy okazji bardzo fajny i przydatny poradnik! :D ale ja nie mam talentu to robienia takich rzeczy :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomocny poradnik, śliczne loga. :)
    Pozdrawiam.
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :D Mam spoko Hacka do MSP! Tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała logo
    Login : Dominoc6

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za logo. :3 ~ Vega, yabi1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, bardzo Ci dziękuję! Logo jest prześliczne, może spróbuję zrobić podobne do Twojego i umieszczę pod moimi postami jeśli pozwolisz. Dziękuję jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz ściągnąć logo które zrobiłam dla Ciebie na komputer, i dodawać je do postów :* Pozdrawiam,
      ~Alice917

      Usuń
  8. Mój poprzedni komentarz chyba się nie opublikował-tradycyjnie, jak to na telefonie ;/
    Świetny poradnik i loga :) A zrobisz jakieś dla mnie? ;) Mój nick: martynakrolewska10
    PS.: Zaprosiłam Cię do znaj, bo pisałaś, że robisz loga przez Arty, a trzeba mieć daną osobę w znaj.

    Pozdrawiam,
    ~Marta <3
    martynakrolewska10
    ~Piszę z Anonima, bo nie chce mi się logować xD~

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i przydatny poradnik! Czemu tylko ty piszesz a inne redaktorki nie? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że te stałe zrobiły sobie urlop. Przyda im się ;*

      Usuń
  10. Super loga, chociaż ja robię w Picmonkey ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można mieć w sumo inne czcionki, tylko trzeba je pobrać z dafont. com i odświeżyć komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mój nick na msp to kessys, chciałabym zamówić logo ^.^ Zaprosiłam do znaj ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne! *,* Chciałabym również zamówić, ale widzę że tych zamówień ogrom także nie nalegam :D ♥ Mój nick SKAVIA.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie to nawet nie wychodzi ta movie star x-o nie mam siły do tego :C Mogłabys mi to jeszcze raz wytłumaczyc ? :C prosze o odp na mail : wikusiowapani123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klikam ten delete to wgl jest tylko to tło..movie nie ma :c

      Usuń
  15. Hej, mogłabyś zrobić mi logo? Próbowałam sama je sobie zrobić, ale ja nie mam siły do tego XD Mój email- Flejka_buissnes@spoko.pl napisz, wszystko ci wyjaśnię, jak ma wyglądać ☺

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)