Menu

sobota, 14 lutego 2015

Jak zrobić fajny artbook?

Hej!
Miałam tego posta napisać wcześniej, ale sprzątałam dom i byłam na dworze. Musiałam jeszcze iść do sklepu itd.
A więc chciałabym zrobić poradnik o tym, jak zrobić fajnego artbooka.
Pewnie większość osób chciałoby mieć dużo like na artbooku. Zaczynajmy c:

Oczywiście wchodzimy w Stwórz nowy artbook.
Na artbook trzeba mieć dobry pomysł. Wymyślamy coś co jest aktualne. W obecnej chwili są walentynki! Czemu by nie zrobić artbooka z życzeniami walentynkowymi?

Ustawiamy dopasowane tło. Może być z zakładki z tłami lub stworzone z jakichś rzeczy.
Ja na tego artbooka zrobię tło z serc z zakładki z sercem.
Układamy wybrane serca (bądź inne wybrane rzeczy np. ubrania) równo koło siebie.
Efekt:

*Przepraszam za tą ramkę na dole.*
Moim zdaniem efekt jest ładny. Tło wygląda jak takie wypukłe piłeczki albo jak światełka.

Teraz napisy.
Tekst to będą życzenia walentynkowe. Możemy je napisać na samym środku. Kolor tekstu musi być widoczny, więc najlepiej będzie gdy będzie czarny.
Wybieramy czcionkę i wielkość.
Nagłówek musi być związany z tematem artbooka. W moim przypadku są to Życzenia na walentynki, ponieważ piszę artbook z życzeniami.
Jeśli wy też robicie życzenia na walentynki można poszukać jakieś fajne na internecie, ale byłoby miło jakby ktoś sam ułożył. Mi niestety nic nie przychodzi do głowy, więc poszukam jakieś krótki życzenia.
Jakby co to tekst jest z internetu xD.
Jeśli napisało się życzenia (lub inny tekst) można dodać swoją MovieStar gdzieś z boku artbooka.
Można pomniejszyć lub powiększyć MovieStar aby wyglądało ładniej.
Hmm.. na dole jest trochę pusto. Można tam dodać jakąś informację np. nie kopiuj lub czas tworzenia artbooka.

Gotowe? Pozostało wymyślić tylko nazwę i zapisać oraz opublikować artbooka.

Cały artbook:
Podoba wam się?
To już na tyle ♥
Pozdrawiam
Lyene

4 komentarze:

  1. Przydatny poradnik c; I fajne życzenia :D Nawzajem :D

    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia! Super post c: :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny poradnik! Nawzajem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, te czerwone tło w ArtBook'u jest naprawdę świetne. :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)