Menu

wtorek, 10 lutego 2015

Jak urządzić pokój za 1000 starcoins? + Look za niewielką cenę + Walentynkowy look

Aloha!
Witam was w tym poście. Od razu z góry przepraszam za jakie kolwiek błędy interpunkcyjne czy ortograficzne. Przepraszam, za brak postu wczoraj ale dzisiaj, pochłonęłam trzy proszki na ból głowy, oczy mnie bolą ale mimo to chce dobrze wykorzystać czas w którym dość dobrze się czuje. Dość o mojej chorobie. Wracajmy do tematu, dzisiaj przygotowałam post o pokoju, ponieważ jedna z użytkowniczek tej, zdumiewająco ciekawej gry poprosiła mnie abym zrobiła post o tym jak urządzić sobie pokój oczywiście, na Moviestarplanet za niski budżet. Wybrałam 1000 sc, Warto czasem zaoszczędzić troszeczkę pieniędzy aby wyremontować sobie dom. Wszystko podam wam w punktach.

1. Zastanów się, jak chcesz by wyglądał twój pokój i w jakich kolorach Ci się marzy.  (Ja wybrałam kolory cappuccino oraz biały) 
2. Na początku wyjmij wszystkie rzeczy z twojego domku, a następnie zmień podłogę i ścianę. 
                                                                        PRZED
PO

3. Następnie udaj się na zakupy #SHOPPING.
4. Następnie, wybierz rzeczy, które najbardziej przypadły Ci do gustu. Tylko pamiętaj aby były jak najtańsze. 
5. Dodaj je do listy życzeń. Możesz kupić je natychmiast kupić lub kupywać je co jakiś czas. Na przykład: Dzisiaj kupię szafę, jutro kupię kanapę, a po jutrze kupię dywan. 
6. Gdy wszystkie Twoje upatrzone rzeczy będą w Twoim posiadaniu udaj się pokoju z nową tapetą i ustaw wszystkie przedmioty tak jak to sobie wymarzyłeś.
7.Dodaj jakieś detale które może miałeś już wcześniej w posiadaniu. 

EFEKT
8. Zostało wam tylko zrobienie bombowej imprezy ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi! Miłej zabawy! 
(Ten pokój wyremontowałam za jedynie 1300 starcoins. Kupiłam za to szafę, schody, okno, kanapę. A całą resztę już miałam!)

Okej. Zbliżamy się do kolejnej części posta. Moja dobra znajoma (pozdrawiam) rzuciła mi wyzwanie które jest dość podobne do poprzedniego. Kazała mi  zrobić look  który będzie kosztował około 1000 starcoins. Dzięki temu pokażę wam iż można dobrze wyglądać za niewielkie pieniądze. Zaczynajmy, oto look. 
Wiem, wiem niektórym może nie przypaść do gustu. I tak przekroczyłam budżet. Look kosztuje 1300 starcoins. Myślę ,że czarny i żółty wyglądają bardzo dobrze. Bardzo podoba mi się ta żółta grzywka w koku. Proszę, nie hejtujcie tego looku bo starałam się zrobić go za niską cenę. Do tego nie wiedziałam ,że ten kombinezon jest tak strasznie tani. Nie będę pokazywała wam palety bo bardzo łatwo to znaleźć, i jeszcze te ubrania są bardzo dobrze widoczne. Skład: Buty, kombinezon, kok. Okej zbliżamy się już, do aż trzeciej części tego posta. Czyli look walentynkowy. 

Pewnie wam wszystkim znana jest walentynkowa postać AMOR/KUPIDYN. Jest to mały aniołek który strzela w ludzi strzałami a oni, w magiczny sposób się w sobie zakochują. Dlatego też look nosi nazwę  shot by cupid co po polsku brzmi: Postrzelona przez amora. Tak świetnie się rymuje. Wygląda tak.
Tak, jest dla VIP'ów. Ale z powodu na te uszy, ale spokojnie możemy je zastąpić jakąś słodką kokardką. Bardzo podoba mi się ta sukienka. Look kosztuje 2100 starcoins. Odliczając od tego rzęsy które kosztują 500 sc ale większość je posiada w swojej szafie. Więc 2600. Możemy też odliczyć rumieńce i wtedy wychodzi 2150 sc. Ale wtedy look nie będzie tak boski. Jest w kolorach takich jak malinowy i biały. Jakbym zobaczyła taką Moviestar nie zgadłabym, że jest ubrana tak na walentynki. Ale mimo to look bardzo mi się podoba. A wy. co o nim sądzicie? Składa się z sześciu elementów a w tym: sukienka, buty, uszy, rzęsy, włosy, rumieńce. To by było na tyle. Jeśli czytają ten post jacyś chłopcy dajcie znać w postaci komentarza, że tu jesteście a jutro może pojawi się walentynkowy look dla chłopca. Ostatecznie chciałabym abyście w komentarzu na dole napisali Pytania & Wyzwania jakie mam wykonać. Ponieważ planuję zrobić posta z pytaniami i wyzwaniami. Coś czuję, że będzie fajnie. (jeśli znowu nie spędzę całego dnia w łóżku) Więc bardzo proszę abyście pisali jak najwięcej pytań i wyzwań. Myślę, że docenicie, że specjalnie połknęłam proszka na ból głowy aby napisać dla was posta. Coś czuję, że właśnie przestał działać :( Jeszcze raz serdecznie dziękuję za uwagę i za każdy komentarz do posta. Trzymajcie kciuki abym wyzdrowiała. Życzę Wam wspaniałych walentynek i duuużo pączuszków na tłusty czwartek! Kocham Was! Przypominam o pytaniach i żegnam się. Paa <3
PS: Jestem #POR <3


12 komentarzy:

  1. podoba mi się ten drugi look, jest przepiękny :)

    pozdrawiam: filmi vip

    pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Boże..
      Nie chcę być chamska, ale muszę.
      Będziesz tak pod każdym postem pisać? "Pierwsza". Serio..
      Po co to pisać?
      Mogłaś dopisać coś, ocenić cały post, a nie - byle jak, aby być pierwszym...
      Na dodatek posty komentuje od 3 do 15 osób...
      Co innego, jakby te posty komentowało 500 osób.

      Tak bardzo zła ja.
      -/Mysia

      Usuń
  2. Aa.. tak. I pytanie: Jadłas kiedys kisiel w proszku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 look jest piękny, a i mieszkanie ślicznie wyremontowane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post choc moglabys oddzielic wyzwanie od postu z lookiem cupid i bys miala juz 2 ale to w sumie nie wazne ! POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi look jest przecudny! *.* /Wiktoria11109

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pokól,looki też spoko.
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwania? Postaraj się wykonać jesienny look za jedyne 1000-1500 sc. Myślę, że podołasz zadaniu :)
    I część posta; pokój: podoba mi się, lecz mam uwagi, a mianowicie: po co ta deskorolka? Moim zdaniem jest trochę za duża. Dodałabym jakiś nastrojowy obraz lub wazon z kwiatami. A te schodki... wydaje mi się, że powinny docierać do rzeczywistości, więc chcę powiedzieć, że powinny tu być drzwi lub one same (schody) lekko ukryte i przyozdobione.

    II część posta; żółto-czarny look: kolorystycznie wszystko ładnie, a w stylu takiego "Pikaczu".

    III część posta; look amorka: bardzo podoba mi się ten malinowy kolor. Świetnie wyglądają tutaj te podkręcone włosy. A uszy... tak jak napisałaś w poście - zastąpiłabym to jakąś kokardą lub opaską.
    ~~~~~~

    "Amorkowy" look spodobał mi się najbardziej, jest naprawdę śliczny. I co do niego mam prośbę... Mianowicie chodzi o paletę kolorów: czy mogłabyś w next poście dodać na samym początku miejsce właśnie tego, malinowego koloru? Byłabym bardzo wdzięczna. Tworząc jakąkolwiek kreację chętnie zastosuję jego wdzięki. Nadaje takiej "kobiecości".


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokój jest naprawdę świetny! :)
    Pierwszy look nie przypadl mi do gustu, drugi przeciwnie, jest ładny ;)
    W końcu jakiś długi i ciekawy post, i to mi się podoba! Oby takich więcej tutaj ☺ ✌
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny sposób na urządzenie pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)