Menu

sobota, 14 lutego 2015

Jak stworzyć pomysłową biografie? + Oceń Mnie!

Hej!
Uwaga! Jeśli stwierdzisz, że ściągnełam od Ciebie temat o tworzeniu  biografii pozwól mi sie wytłumaczyć. To mój sposób na biografie. Nie Twój. Więc pod żadnym względem nie jest to ściągnięte!
Przygotowałam dla Was poradnik jak według mnie stworzyć orginalną, pomysłową biografie. Pokaże wam wszystko krok po kroku. Robię to dla tych którzy nie są zadowoleni ze swojej biografii. Zaczynamy. 
1. Otwórz edytor biografii.
2. Dodaj ciekawe tło












3. Dopasuj, następnie dodaj "nagłówek" którym będzie przywitanie. Wyeksponuj je.












4. Dodaj tekst. Najpierw napisz coś o sobie a potem o swojej grze. Zrób tak aby było estetycznie i widocznie,












5. Na końcu tekstu dodaj jakiś cytat. Może być po innym języku. To będzie Twoje życiowe motto. Zadbaj o to, aby nic Ci nie zakratkowało.
6. Dodaj swoją Moviestar, dopasuj jej strój do tła i do koloru tekstu.
7. Możesz dodać jakieś obramowanie.












8. Prawie skończone! Możesz dodać coś aby wylatywały jakieś wzory. Na przykład moviestar robiącą animke schowaj w rogach.












9. Dodaj fajną muzykę z Playlisty.  Wtedy czytelnikowi będzie miło się czytało.
10. Ostatnie poprawki...
Biografia wyszła mi tak:


Teraz wyzywam was, abyście ocenili  moją biografię! W następnym poście dodam do posta najlepsze i pozdrowię te osoby. Napiszcie nick w komentarzu!  Paaa. 
PS: Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek: 
"Z okazji dnia Walentego,
ślę całusa ogromnego,
Kocham Cię swym sercem małym,
Jesteś dla mnie światem całym!
Słodkie całuski"
Życzy wasza Alice917.

7 komentarzy:

  1. Fajny poradnik :) Chyba niedługo edytuję biografię :)

    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. I NAWZAJEM WESOŁYCH WALENTYNEK! XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od góry...
    Nie podoba mi się ten znaczek MovieStarPlanet, całkowicie odbiega od nastroju.
    Postawiłaś na kolor szaro-różowy, podoba mi się. Jest trochę za dużo napisane. Ciężko mi się czyta te litery, nie jestem przekonana do czcionki użytej w treści właściwej. Tło jest w porządku, ładnie wyglądają te rozmazania. Wspomniałaś tu o swoim motto, według mnie powinno się bardzo, ale to bardzo odznaczać od całości... na pierwszy rzut oka prawie w ogóle go nie widać :( Te konwalie tworzące niewielki dywan, wydaje mi się, że ładnie wyglądałyby jeszcze po prawej stronie, a wtedy MovieStar przesunąć na lewą i tekst lekko w prawo :) Ładne są te elementy animacji wchodzące w całość. Na deser wygląd MovieStar... zastosowałaś tutaj look, o którym wcześniej zrobiłaś post. Naprawdę ładnie się prezentuje.
    W treści jest dużo napisane o tobie, o historii twojej gry... wszystko jest dobrze, no tylko jak wspomniałam - przyczepię się do tej czcionki.

    Ocena właściwa:
    Mimo moich uwag - biografia świetnie się prezentuje :)

    Ps. Moja ocena obejmuje zdjęcie końcowe zamieszczone w poście. ,,Na sucho" jej nie widziałam.

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisalas się! Ja mówię po prostu bio 9/10

      Usuń
  4. Przydatny poradnik. Skorzystam. ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mam opcji jak w artbooku w bio nie mg np. dodać zdj w bio :c

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie jest zakąłdka tło xd bo u mnie nie ma :C

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)