Menu

niedziela, 8 lutego 2015

Jak "pożyczyć" od kogoś animacje w filmie?

Cześć!

Napiszę poradnik "Jak "pożyczyć" od kogoś animację w filmie". Pewnie niektórzy znają tą sztuczkę, ale napiszę tego posta dla tych co nie wiedzą jak to zrobić.

1. Wchodzimy w "miasto filmów", następnie "filmy" i w "stwórz nowy film".
2. Dodajemy 2 osoby np. siebie i jakąś inną, która ma tą animacje co nie mamy.
3. Klikamy w tą inną osobę i klikamy "wybierz animację".
Teraz przenosimy swoją MovieStar na animację innej MovieStar.
Przeniosłam swoją MovieStar na animację, którą chciałam wybrać i kliknęłam na tą animacje. 
Ta sztuczka może być przydatna jak robi się film. Można pożyczyć animację, której się nie ma.

Mam nadzieję, że post się podobał. Jeśli ktoś ma pomysły na posty można do mnie napisać.
Pozdrawiam,
#hachiko

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) Osobiście już o tym wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny poradnik :) Pomysły:
    1. Jeżeli Nat nie ma nic przeciwko, możesz zrobić jakąś blogową instrukcję :)
    2. Coś o Simsach, Transformice, IMVU, GoSuperModel, pou, moy, fame city, boonie planet... Nat robiła posty o simsach, więc może się zgodzi :P
    3. Looki, np. zimowe, Walentynkowe, imprezowe, jakie chcesz :D
    4. Jesteś do piątku, prawda? może być opis kolekcji, jaka przyjdzie do nas w czwartek (ta, sama przyjdzie, ale palnęłam xD).
    5. jak zrobić ładną twarz bez vipa, według Cb.
    6. jakieś jeszcze sztuczki na msp.
    7. jakiś może rysunek Twojej moviestar, czy coś xD
    8. coś z forum, jakieś dzieci neo =D, głupie tematy. z tego co pisała kiedyś Nat, wiem, że niektórzy czytelnicy proszą ją o takie posty.
    9. coś o Clausie, Moderatorach0ileśtam xD Jakieś takie niezbędne informacje :D
    10. jakaś nowość, jeśli dotarła na msp (nie wiem, czy coś jest, bo nie wchodzę na msp, ale lubię czytać posty o tej grze :)
    11. o jakiś hackerach, podejrzanych osobach, jakieś info xD spis hackerów (jeśli go nie ma na tym blogu)...

    kończą mi się już pomysły, wiem że słabe, ale może się przydadzą :)

    ~Anonimek xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rada i przydatna dla początkujących re żyserów.Fauny post
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sposób działa i jest świetny! :D SSuper dziękuje ci! :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)