Menu

sobota, 14 lutego 2015

Jak dobrać ładne ubrania przy zaczynaniu gry? - CHŁOPAK

Cześć!
Tak jak pisałam we wczorajszym takim samym poście tylko, że dla dziewczyn zrobię też dla chłopaka.
Nie wiem czy jakieś chłopaki wchodzą na tego bloga, ale ok.

Twarz
Wybiorę i zaznaczę najlepsze części twarzy.
Zaznaczyłam najładniejsze według mnie części twarzy. W ustach nie wiedziałam co wybrać. Wszystkie są prawie do siebie podobne.
Kolory
Kolor oczu jest obojętny. Hmm.. może niebieski?
Kolor ust może zostać taki jaki jest. 
Włosy
Tutaj najlepsze chyba są te zaznaczone.`Reszta może być.
W tych włosach postać prezentuje się tak:

Kolory
Do chłopaka na kolor włosów najbardziej pasuje brązowy. Może być też czarny.
Koszulki
Ciężko jest tutaj wybrać. Prawie wszystkie są fajne. Jak kiedyś robiłam konto chłopaka wybierałam zawsze tą białą na samym dole z tymi napisami.
Kolory
Radziłabym nie zmieniać koloru tej koszulki. Jest ładna.
Spodnie
Skreśliłam moim zdaniem najgorsze spodnie. Polecam te jeansy na samej górze. Ja je dzisiaj wybieram.

Kolory
Na screenie ze spodniami zmieniłam kolor tych spodni. I właśnie można je zmienić na ten kolor lub na czarny.
Obuwie
Tutaj buty są podobne jak u dziewczyny. Jak robiłam konta chłopaka wybierałam te żółte buty i je polecam.
Kolory
Kolor butów zmieniłam na biały. Pasuje do koszulki. Można zmienić na inny kolor np. tak aby pasowało przykładowo do koszulki.

No i to już tyle. Całość look`a prezentuje się tak:
Jak na początkową osobę jest dosyć ładnie.  Pozostało tylko wymyślić nick i hasło dla postaci.
Ok to już chyba na tyle.

Aha. Możecie pisać w komentarzach swoje propozycje lub życzenia na posty. Mogę również zrobić jakieś polecanie blogów, filmów, artbooków itp. Możecie napisać swoje nicki na MSP lub nazwy blogów.
Pozdrawiam,
Lyene

11 komentarzy:

  1. Spk. look. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże. Białe buty u chłopaka! Mdleje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze zrobisz posta o hakerach? *-*
    Czy wg istnieja xD
    ~MatiPonte~

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecisz moj blog B-)?
    MSP jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradnik świetny, szczególnie dla początkujących. ;)
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, ale ja znam dobre rzeczy. Poradnik bardzo przydatny dla początkujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką serię do prowadzenia dla wszystkich redaktorek :): prosisz o loga dla siebie. Później je oceniasz i wybierasz najładniejsze. Jeśli chcesz możesz dodać do tego jakieś nagrody np: dajesz grafa, oglądasz filmy, lajkujesz looki i arty. :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)