Menu

piątek, 13 lutego 2015

Jak dobrać ładne ubrania przy zaczynaniu gry? - DZIEWCZYNA

Hej!
Dziś chciałabym zrobić poradnik "Jak dobrać ładne ubrania przy zaczynaniu gry". Ten poradnik będzie dla dziewczyn. Jutro zrobię to samo tylko, że dla chłopaka.
Zaczynajmy!

Wybieramy postać dziewczyny.
 
Przepraszam za złą jakość. 
Zaczynamy od twarzy. Na screenie poniżej zaznaczę jakie według mnie są najlepsze oczy, nos itp.
Skreślone części twarzy są moim zdaniem najgorsze.
Kolory
Kolor oczu: Najlepszy jest niebieski. Taki zwyczajny
Kolor ust: Na początek może być to jasny róż. Nie polecam czerwonego, ponieważ wg mnie jest on za mocny.
Teraz ubrania.
Włosy

Podobnie jak z twarzą. Najlepsze - koło najgorsze - skreślone.
Kolory
Najlepsze kolory włosów na dole to blond lub czarny.
Jeśli chodzi o włosy na górze nie proponowałabym zmiany koloru. Wyglądają dobrze takie jakie są.

Góra Garderoby
Nie polecam fioletowej sukienki. Najlepiej jest wziąć pomarańczową bluzkę lub tą z czaszką.
Kolory
Jeśli chodzi o bluzkę wyżej to kolor zależy od siebie. Jaki kolor ma być motywem całego look'a.
Ja teraz wybieram kolor czerwony, ponieważ są walentynki.
A bluzka z czaszką może być cała czerwona, ale nie polecam. Ja na ten post zajmę się bluzką pomarańczową.
Po przekolorowaniu wygląda tak:
Na razie jest OK.
Dół garderoby
Najlepsze stąd to te ciemno-zielone spodnie na samym dole. Reszta moim zdaniem jest po prostu brzydka.
Kolory
Polecam na te spodnie kolor czarny. Pierwsze okienko zmieniamy na kolor czarny, a drugie zostawiamy.
Teraz wygląda to tak:

Zostały tylko buty.
Obuwie
Skreśliłam powyżej buty, których nie warto brać. Reszta może być.
Do spodni ładnie wyglądają baleriny.  Ja wybrałam właśnie te baleriny na samej górze.

Kolory
Buty najlepiej aby były czarne. Te podkolanówki wychodzą na kolanie i to trochę brzydko wygląda. 
Podkolanówki najlepiej przekolorować na kolor skóry.

No i to by była już całość. Szkoda tylko, że nie ma akcesoriów. Do tego look'a dobrałabym jeszcze szalik. No cóż...

Wiem, wiem. Look może nie być za ładny. Ciężko było wybrać ładne ciuchy i kolory z tych ubrań.
Ale jak na MovieStar, która dopiero zaczyna grę jest ładnie.

I przepraszam, że posty dzisiaj tak późno, ale kończyłam lekcje o 15 i jeszcze potem musiałam iść na angielski. Postaram się napisać jeszcze jednego, a jutro przynajmniej z 3.

Pozdrawiam!
#hachiko

8 komentarzy:

  1. Świetny Look :)
    Myślałam, że te balerinki z przekolorowanymi podkolanówkami na kolor kremowy to te dla VIP'ów, co są w TOP xD

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Właśnie, chciałam z Tobą pogadać o czymś ważnym. Masz może skypa lub fb? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam FB, ale chciałam założyć nowe konto xD

      Usuń
  3. Według mnie (i większości osób) środkowy nos jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie. Kompletnie nie rozumiem dlaczego jest on skreslony.

      Usuń
    2. Wedlug mn tez:// nie lubie innych. XDD
      TO NIE HEJT

      Usuń
    3. No ten co ona wybrała kojarzy mi sie z krzywym nosem xd

      Usuń
  4. Bardzo fajny look. Lecz ja bym wybeała inny nos. :-)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)