Menu

sobota, 7 lutego 2015

Info

Cześć!
Z tej strony Nat. Postanowiłam niedługo zamknąć bloga. Nie jest on juz mi potrzebny do życia. Jeśli macie dalej gadać, ze każda redaktorka którą zatrudnię jest do dupy, no to sorry. Zobaczcie co mam na asku:

Ciagle pretensje. Mam juz was dosc. Tak dosc, ze naprawdę to przekracza ludzkie pojęcie. Dawno chciałam zamknąć juz bloga, ale nie chciałam tego robić, bo myślałam ze sie zmienicie. Każecie pisac mi posty o niewiadomo której godzinie, zawsze awantury. Wyniki zrobię pózniej, postaram sie zostawić tego bloga do końca tego miesiąca, żebyście mogli sie pożegnać czy cos. Pamiętajcie, ze ja kończę szkole o 16, a w sobotę mam czas posiedzieć przy jakimś deserze w galerii i wlasnie to robię. Siedzę na mieście pisząc tego posta. To tyle. Naprawde jesteście niewdzięczni 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

23 komentarze:

  1. Nie usuwaj bloga ! Jest Ciekawy i przydatny innym początkującym. A jaki inni mają problem że posty są późno itd. to niech sami założą bloga i piszą, zobaczymy jak będą wyglądać ich blogi i jaka na nich będzie aktywność -,- Pozdrawiam ~PokerFace

    OdpowiedzUsuń
  2. Natka nam oszalała.
    Oszalała normalnie. Ech, trudno...
    Skoro postanowiłaś, to raczej nikt tego nie zmieni..
    -/Szmutna Mysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty OSZALAŁAŚ!!! Takaś mądra? Załóż bloga i zobaczymy jak tobie pójdzie!!!!

      Usuń
    2. BOŻE RYCZE XDDD

      Usuń
  3. Bardzo mi przykro Nat, że są takie osoby. Współczuję Ci, nie chciałabym znaleźć się w Twojej skórze teraz. Tyle pracowałaś i byłaś gotowa na hejty, lecz sądzę, że przekroczyło to ludzkie pojęcie. Jeśli odczuwasz taką potrzebę by zamknąć bloga, rozumiem, ale myślę, że lepiej jeszcze trochę się warto by było zastanowić.
    Musimy uszanować Twoją decyzję.
    `Zoozzool

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat, Tu jest RobieSuperFilmy.

    Wiesz wszyscy som tacy :( Ja usunelam z tego powadu bloga. Jak bym miła czas to bym chetnie sie zgłosiła na redaktorke.

    Sorry za blendy ale piszę z Kindla a tam nie mam poslkich znkaow.

    A i do porsche morze oddasz mi te konto?? Jak nie grasz ??

    Sorry jesli spamuje ci.

    Pozdrawiam RobieSuperFilmy
    /Veronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Porshio !
    Nie przejmuj się nimi ! Proszę . Nie usuwaj bloga, Ci co pisali Ci tak na ask'u to widać okazali się zwykłymi debilami myślącymi tylko os obie. Pomyśl o swoich fanach ! *-* Proszę, nie rób głupstw ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA PRZYKŁAD JA JESTEM FANKĄ! :D

      Usuń
  6. COOOOOOO I CO JA BD CZYTAC??? BLAGAM NIE ZAMYKAJ!!!!
    PS.JEZELI NIESTETY ZAMKNIESZ BLOGA TO GO USUWASZ, CZY ZOSTAWIASZ? :(( BLAGAM NIE ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zobaczeniu tych screenów opadła mi szczęka. Poświęcasz tyle czasu, wybierasz nowe redaktorki, aby chociaż dwa posty dziennie były na blogu, a inni chcą żeby były co minutę? Niech to szlag weźmie!
    Osoby piszące tutaj szukają jakichś ciekawych tematów, które rzeczywiście robią wrażenie a tu kochani odwiedzający myślą, że redaktorzy to małe samochodziki, które nie potrzebują paliwa i zasuwają 12h na dobę? To naprawdę przechodzi ludzie pojęcie...

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie...NIE! Na twojego bloga wchodze CODZIENNIE. Jesli go zamkniesz ...to,., nie wiem co ale fo nie zamykaj! Czytam tez bloga abieski ale nie ma na nim postow :c. Jesli chcesz odejsc... No to twoja decyzja moze nie usuwaj bloga tylko go zostaw tak poprostu. Jest tu duzo ciekawych piradnikow..., Jeszcze sie komus przydadza... ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rób tego! Chcesz tyle poświęconego czasu wyrzucać w błoto? Nie przejmuj się ludźmi, którzy nie doceniają Twojej pracy i serca włożonego w bloga! Pamiętaj, że są jeszcze osoby, które Cię kochają <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie prosze!!! Kocham twojego bloga a ci ludzie z aska to DEBILE!!!!!! Nie doceniają twojej pracy!!!!! Tacy mądrzy niech założą bloga i piszą po 3\4 posty dziennie!!!!! Proszę nie usuwaj bloga, wiem prawie wogule nie pisze komentarzy ale zawsze czytam twojego bloga!!!! Pamiętaj, są tu osoby które cię doceniają i nie chcą abyś zostawiła bloga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie...
    Rozumiem Cię, ale...
    Nat....
    Ten blog jest świetny i Ty jesteś świetna...
    Nat, proszę...

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkurzają mnie komentarze typu "Nie odchodź! ". Natalkę, ta gra nudzi. Ona jest w wieku gimnazjalnym i gra w grę dla dzieci w wieku 8 lat, no pomyślcie. Nat, moim zdaniem jest za stara na te grę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę, nie rób tego! Twój blog jest świetny i często tu przebywam. Nie przejmuj się tymi ludźmi, może zrób nowego aska? nie wiem, cokolwiek tylko pisz bloga, błagam! Nie usuwaj go :< Prawdziwi fani mogliby czekać nawet rok na post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taaaak nareszcie tego bloga koniec. Zbawienie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie nie umieją się opanować... Dla mnie to zwykła zazdrość do tej dziewczyny, która pisze doskonałe posty na tym blogu. Nie wiem po co te hejty i pretensje o godzine pisania postów... Przecież, to nie jest ważne, ważne jest, że te posty w ogóle tu są!
    ~Pozdrawiam, dawid2002c *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że wszyscy tutaj się podlizują. A co to zdania ,,Dawno chciałam zamknąć już bloga, ale nie chciałam tego robić, bo myślałam, że się zmienicie". Natalko zdecyduj się czy chcesz czy nie chcesz bo Twoja wypowiedź była bez sensu. Poza tym to my mieliśmy się zmienić? Może jednak to z Tobą jest coś nie w porządku? Co do redaktorów, to powinnaś wziąć pod uwagę to, że redaktorzy powinni mieć czas na pisanie postów. Założyłaś bloga to powinnaś umieć go pogodzić z życiem realnym. Jak sobie nie dajesz rady to przyznaj się do tego, a nie zwalasz wszystko na swoich czytelników. Też bym się zdenerwowała jakbym miała czekać 7 godzin na posta. Powtarzam, że redaktorzy powinni mieć czas. Poza tym jesteś strasznie nie zorganizowana skoro na nic nie masz nigdy czasu. Dopiero 2 gimnazjum, a tutaj takie problemy? Co będzie na studiach? Przestałam Cię obserwować, ponieważ masz pretensję do innych, jakbyś sama była święta. Z poważaniem: Filie

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że wszyscy tutaj się podlizują. A co to zdania ,,Dawno chciałam zamknąć już bloga, ale nie chciałam tego robić, bo myślałam, że się zmienicie". Natalko zdecyduj się czy chcesz czy nie chcesz bo Twoja wypowiedź była bez sensu. Poza tym to my mieliśmy się zmienić? Może jednak to z Tobą jest coś nie w porządku? Co do redaktorów, to powinnaś wziąć pod uwagę to, że redaktorzy powinni mieć czas na pisanie postów. Założyłaś bloga to powinnaś umieć go pogodzić z życiem realnym. Jak sobie nie dajesz rady to przyznaj się do tego, a nie zwalasz wszystko na swoich czytelników. Też bym się zdenerwowała jakbym miała czekać 7 godzin na posta. Powtarzam, że redaktorzy powinni mieć czas. Poza tym jesteś strasznie nie zorganizowana skoro na nic nie masz nigdy czasu. Dopiero 2 gimnazjum, a tutaj takie problemy? Co będzie na studiach? Przestałam Cię obserwować, ponieważ masz pretensję do innych, jakbyś sama była święta. Z poważaniem: Filie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie nasza kochana trisza nie będzie mieć konkurentów ciese sie

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech sobie piszą co chcą.Nie wolno się poddawać,jeśli nie masz czasu to zatrudnia redaktorki. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)