Menu

wtorek, 10 lutego 2015

IMVU - Pokoje Chatów

Hej wszystkim ! Tu #hachiko.
Wymyślając temat na posta wpadłam na pomysł, żeby zrobić posta o IMVU.
IMVU to gra, coś podobnego do simsów, tylko trochę inne.

Moja postać prezentuje się tak:
Mam takie początkowe ubrania, które wybierało się przy instalowaniu.
Zobaczmy ekran startowy:
Z boku można zobaczyć róże, które są dodane z okazji walentynek. Na ekranie startowym można wybrać, co się chce robić. Postanowiłam, że w postach o IMVU będę wybierać jedną ikonkę i ją opisywać np. co się w niej robi itp.
Zaczynajmy!

Na dzisiejszego posta o tej grze wybrałam ikonę "Pokoje Chatów". Są tą chaty, na których można rozmawiać z przyjaciółmi, wykonywać animacje itp.
Zobaczmy jak to wygląda:
Można tutaj wybrać chat. Wybiorę i pójdę do jednego.
Jest to chat "Lubie frytki ! :D". Jeden z wielu chatów.  Na chatach można jak już mówiłam animacje. Może to nie jest taka animacja, jeśli chodzi o siadanie na przedmiotach. Nie wiem jak to nazwać.
Przejdźmy do porad.
Co trzeba zrobić, aby pójść w inne miejsce?
Trzeba kliknąć na żółty przycisk, o taki:
Pojawia on się na różnych rzeczach przykładowo na huśtawce gdzie siedzę na screenie. Gdy go klikniemy przenosimy się na to miejsce.
Jak pisać do innych?
To proste - trzeba napisać wiadomość, którą chce się wysłać w chacie na dole.
Jeśli chodzi o porady i Pokoje Chatów, to chyba już tyle.
Co myślicie o tej grze? Podoba wam się? I jakie macie nicki na tej grze? Mój nick to Chrupcia56.
Jeśli chcesz możesz zaprosić :).

A teraz coś z innej beczki. Jeśli czekacie na wyniki konkursu to będą one w następnym poście. Zastanawiam się kogo wybrać. Miały być 3 osoby. Więc macie jeszcze czas na napisania komentarza ze swoim nickiem pod moim wczorajszym postem z lookiem walentynkowym.
Chyba to już wszystko.

Pozdrawiam <3
#hachiko

6 komentarzy:

  1. Świetny post ! Twoja lalka jest śliczna. Też kiedyś grałam w IMVU ale ściągnęło mi trojana i już nie gram :c

    OdpowiedzUsuń
  2. IMVU może mieć trojana :o
    I dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały błąd - IMVU to nie gra, tylko jeden wielki Chat, coś podobne do GG tylko twórcy urozmaicili go avatarem.

    OdpowiedzUsuń
  4. emm robie konto i nic nie moge pobrac strona zablokowana i antywirus wariuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą postać jak ty ^^ Jest piękna <3 Nazywam się YuumikoChan. Zapraszam! :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)