Menu

środa, 25 lutego 2015

Hot or Not #3 + loga

Hej kochani!
Na początek chciałabym podziękować czytelniczkom i znanej wam redaktorce Weronice (Myślę, że mogę już do Ciebie tak mówić) za to, że "wspierały" i  dopingowały mnie do dalszego udziału w konkursie u Kathey. Jeśli będę czuła się na siłach to zrobię jutro notkę. Przejdźmy do Hot or Not. Wybrałam osoby które zgłaszały się bardzo, bardzo dawno temu i są to:
roxanevv
TheFlorence
Diana616

Co oceniamy?
- Twarz
- Sukienka (zamiast bluzki lub spodni)
- Spodnie
- Bluzka 
- Buty
- Dodatki
Do zdobycia jest 60 pkt. Zaczynajmy... (losuję użytkownika)

xXFloraWinxxX
























Twarz: Śliczna, usta są boskie! Troszeczkę nie pasują mi do tej fryzury. Jest okej! Twarz jest piękna! Zakochałam się. 9/10
Sukienka: Nigdy jej nie widziałam. Naprawdę. Nigdy. Ten kolorek jest wprost idealny do jasnej karnacji. Świetnie się wyróżnia. Gratuluję poczucia stylu! 20/20
Buty: Lepszych nie mogłaś wybrać! Są piękne! Troszeczkę błyszczą. Look jest strasznie dopracowany. Cudo! 10/10
Włosy: Nie pasują mi do skóry ale do kompletu? - Jak najbardziej. Kocham te włosy. Mam takie i noszę je Non stop. A te cudne pasemka u Ciebie. 10/10
Dodatki: Troszkę pusto, ale sądzę, że nie było trzeba dużo, ponieważ  strój ma błyskotki które uzupełniają całość. 10/10
59/60 Brawo!
Coś ode mnie: Look mi się strasznie podoba. Zauważyłam, że mamy podobne gusta co do ubioru. Jak na razie jesteś moją faworytką!

The Florence

Twarz: Śliczności moje! Jaka cudowna.  Najpiękniejsza twarz na MSP.  Twarz jest rzadko spotykana. U Ciebie jest pięknie, i nie wyobrażam sobie ładniejszej twarzy od twojej! 10/10 
Bluzka: Kocham komiksowe wzory. Ten kolor mega mi się podoba. Jest taki głęboki. W połączeniu z czarnym to wygląda pięknie! + Kocham cropp top'y! 10/10
Spodnie: Zakolanuwki! Raawr. Ślicznie dobrałaś. Jakby się zastąpiło je czymś innym, look nie był by tak orginalny. 10/10
Buty: Tu świetnie pasują! Jednak jedynym błędem jest to że zakolanówki zachodzą na trampki. Nie znośne. Po za tym jest bosko! 9/10
Włosy: Nie używam tego kucyka. Słodki, śliczny. Świetnie to wygląda do tej czapki z uszkami. 10/10
Dodatki: Czapka i uszy są idealne! Do tego te słuchawki. Chętnie kupiła bym ten look, ale status i budżet na to nie pozwala. 10/10

59/60 pkt. Brawo! 
Coś odemnie: Masz taki świetny styl. Każdy Twój look jest jedyny w swoim rodzaju. Oby tak dalej. Myślę, że powinnaś na blogu przedstawiać jakieś looki częściej. 

roxanevv
Twarz: Nie napiszę za dużo. Masz taką samą twarz jak ja. Tyle, że te moje ukochane, zielone oczy! Jak ja je kocham. Mogłabym patrzeć na nie godzinami. Dałabym Ci za nie nawet 11 ale nie mogę. 10/10
Bluzka: Śliczne kolory. Bluzka ma prosty krój. Kołnierzyk i rękawki są GOOD! 10/10
Spodnie: Tu również zgadzam się co do nich w stu procentach. Nic dodać nic ująć. 10/10
Dodatki: No niestety, rozumiem, że chyba chciałaś osiągnąć efekt piegów na nosie. Udało Ci się! Jednak tutaj to troszeczkę dziwnie wygląda. Ale muszę sobie kupić w takim kolorze. Cienie palą w oczy. ( nie za surowo ) Przepraszam. 8/10
Włosy: Ojejka. Ostatnio mam szał na krótkie włosy. Świetne! Kocham je. 10/10
Buty: To buty, czy jednak skarpetki. Nie mam pojęcia. To są chyba tzw. Emu? Ślicznie pasują. Lubię je. 9/10
Zdobyłaś 57/60 pkt.
Coś odemnie: Ten look jest boski. Prosty, luźny. Podziwiam kreatywność!

Diana616
Twarz: Jedna z ładniejszych. Kolor oczy mnie tak zaskoczył. Podoba mi się. Bardzo. 10/10
Sukienka: Zaliczę to jako sukienkę. Chyba nie miałaś pod nią spodni. Ciekawy krój bluzki. Też, rzadko ją widuję. Tu pasuje ślicznie. 20/20
Dodatki: Mamy tu tylko rzęsy, nic więcej. Nie mogę tu nic napisać. 5/10
Buty: Klasyczne, jedno kolorowe. Jednak wolałabym takie z rozszerzoną kolorystyką. Ale to w niczym nie przeszkadza. 8/10
Włosy: Te również kocham. I powtórzę się "Ostatnio mam szał na krótkie włosy". Ile ja to razy jeszcze napiszę? Kocham je! Widzieliście już je na mnie. Prawda? 10/10
53/60 pkt. 
Coś odemnie: Look jest śliczny. Zapewne tani. Jest prosty. Najbardziej podoba mi się twoja twarz. Pozdrawiam serdecznie.

Ranking:
1. The Florence 
2. xXFloraWinxxX ( Jednak look Weroniki spodobał mi się troszkę bardziej )
3. roxanevv
4. Diana616

Wszystkie jesteście HOT

Dziękuje za uwagę! PS: Jutro pokaże się logo dla Miyowia! 
Tymczasem:

Napisz w komentarzu czy Ci się spodobało. Udostępniłam dwie wersje.

22 komentarze:

  1. Dziękuję za ocenę! Pozdrawiam, TheFlorence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tej całej roxanevv dała 26 pkt. Sorry to moje zdanie. Nie podoba mi sie jej look ani twarz.

    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję twoje zdanie i równocześnie jest mi przykro, że dostałam tak niską ocenę jeszcze bez jakiegokolwiek uzasadnienia.

      Pozdrawiam, roxanevv.

      Usuń
  3. Proszę o ocenę w hot or not mój nick margaretka230, a i oczywiście super post♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o ocenę w hot or not mój nick margaretka230, a i oczywiście super post♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do tych cieni.. gdy byłam w nie ubrana nawet ich nie dostrzegałam XDD
    Najbardziej spodobała mi się kreacja Flory, natomiast kolory u TheFlorence :)

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne loga :) Zrobisz mi?
    Nick: rocky605

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie zgadzam się z oceną Roxanevv.Nic mi się w tym looku nie podoba.Ale są gusta i guściki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie..

      Pozdrawiam, roxanevv.

      Usuń
  8. Zgłaszam się do Hot or Not'a. Oceń strój który mam na sobie.
    - Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  9. A zrobisz mi jeszcze logo?
    Nick : dominoc6
    Pisałam wcześniej i odpisałaś, że zrobisz. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post szkoda ze nie piszesz więcej postów. ale też pisze bloga wiec wiem jak jest. Jesteś moją ulubiona redaktorką Ps Pytałaś się Nat? Pozwoliła na polecenie? Pozdrawiam KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytałam. Ale myślę, że nie będzie miała nic przeciwko.

      Usuń
  11. Zglaszam się! Nick: cynia3
    Super post! Dobrze oceniasz!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam tylko błąd ortograficzny, ach.. ZakolanUwki? Powinno być przez ó

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie, wiem o tym. Tyle, że przez jakiś czas nie mogłam pisać o z kreską. Musiałam zastosować zwykłe u :c

      Usuń
  13. ZakolanUwki! No błagam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, możesz mi zrobić takie logo ?
    Możesz mnie ocenić, to znaczy w hot or not?
    Nick : Rózowa Malinka 210,
    mam cię w znaj, proszę ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się fo hot or not :)
    Ocenisz look, który mam na sobie?
    Mój nick: Nikrasjaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę o dodanie mojego looku.nazwa ,,sweet czyż nie?''

    Login zeberka575.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)